Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt
Oiiiiiih!!! Tack tack tack!
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt
Sidor Föregående 1 … 5 6 7 8 9 … 119 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Oiiiiiih!!! Tack tack tack!
På tal om ligga, om man skulle få för sig att skaffa barn framtiden, var får man tag i neurosedyn?
På tal om ligga, om man skulle få för sig att skaffa barn framtiden, var får man tag i neurosedyn?
På Blocket tror jag?
Aha, vad bra. Då ska jag sätta in en köpesannons. Hur gör man förresten när man skaffar barn?
Farbror doktorn kan nog skriva ut det fortfarande.
http://www.fass.se/LIF/produktfakta/art … erTypeID=2
kolla faktarutan lite längre ner 
Aaah.. så bra! Räcker "Jag vill ha ett vanskapt och krumt barn" som ursäkt för att få tabletter av doktorn?
Aaah.. så bra! Räcker "Jag vill ha ett vanskapt och krumt barn" som ursäkt för att få tabletter av doktorn?
Ja det gör det. Men samtidigt måste du kladda dit en röding (500kr) på penis som du lite lätt odiskret halar fram under bordet och vidare till farbror doktorn för att få bästa servicen.
Någon här som gjorde som jag idag och skrev bögskoleprovet?
Minus..................... po...äng?!? Tyckte bara det var kul att kryssa i rutorna med mina fina kritor. 
Jag kanske ska skriva pervoskoleprovet?
Jag kanske ska skriva pervoskoleprovet?
Gör det!
Varför ger kvinnor i stadsparken ifråns sig högljudda läten då jag visar dom min fina penis?
Varför ger kvinnor i stadsparken ifråns sig högljudda läten då jag visar dom min fina penis?
Dom är givetvis imponerade över dess väl tilltagna storlek och vill få den tryckt mot eller i sig.
okej. Men varför springer dom bort från mig då?
Kvinnor är som harar som hamnar i bilens helljus och irrar omkring planlöst. Hmm... Det var iofs. inget svar. 
Nä det var det inte.. 
Vad använder man dom där rullarna av mjukt papper till som ibland hänger på offentliga toaletter?
Vad använder man dom där rullarna av mjukt papper till som ibland hänger på offentliga toaletter?
Man för upp det i anus tills den bruna missfärgningen försvinner. Men det där har jag ändå aldrig förstått.
Jaha..fattar noll..
Efter ett tag försvinner det bruna och pappret blir rött. *veta*
Efter ett tag försvinner det bruna och pappret blir rött. *veta*
Det är ju lämpligt nu till jul. 

Kan säkert bli fint att julepynta sitt fina hem med.
Aha, då förstår jag..
Var det bättre förr?
I vissa avseenden var det bättre för. Enligt syster Märta var konsistensen på avföringen något mjukare och lättare utkrystad samt speman var något flyktigare. Däremot kan man inte säga att bögporren hölll särdeles god standard. Speciellt den tyska läderbögporren under tidigt 40tal var under all kritik. Adolf Shitlers försök till nyskapande av denna konstart fick konsekvenser för den bögpolska publiken som genom blitzbögande nästa ödelade månhundraårig fin polsk bögtradition. Perversionen var i sina stycken god och näringsrik i den tjekiska myllan och grodde friskt fram till våra dagar med viss draghjälp av Veronika Moser och hennes väninor i den lågtyska undergroundrörelsen i samklang med Düsseldorf-triaden som gick av stapeln 1957 som var startskottet för 68-rörelsens bruna engagemang i det politiserade läge som Fransk extraurinoalkolonialism hade frammanat.
Sidor Föregående 1 … 5 6 7 8 9 … 119 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt