17,976

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Önskelistan julen 2024.

Kära tomtefar, jag mig en lista nu författa på toapappret med mitt knubbiga fekaliserade pekfinger som jag hoppas "kommer" fram till dig och dina gimp-nissar lagom i tid till det stora myset. Hårda paket äro välkomna, antingen i form av Moby Huge's eller analplågare så grova att ringmuskeln sätts på prov, ack se där en...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Önskelistan julen 2024.

Kära tomtefar, jag mig en lista nu författa på toapappret med mitt knubbiga fekaliserade pekfinger som jag hoppas "kommer" fram till dig och dina gimp-nissar lagom i tid till det stora myset. Hårda paket äro välkomna, antingen i form av Moby Huge's eller analplågare så grova att ringmuskeln sätts på prov, ack se där en liten tomtegimp i latex trippa...

Tjillepitten

17,978

Önskelistan julen 2024.

Kära tomtefar, jag mig en lista nu författa på toapappret med mitt knubbiga fekaliserade pekfinger som jag hoppas "kommer" fram till dig och dina gimp-nissar lagom i tid till det stora myset. Hårda paket äro välkomna, antingen i form av Moby Huge's eller analplågare så grova att ringmuskeln sätts på prov, ack se där en liten tomtegimp i latex trippa så sött, allt blir blött...

Önskelistan julen 2024.

Kära tomtefar, jag mig en lista nu författa på toapappret med mitt knubbiga fekaliserade pekfinger som jag hoppas "kommer" fram till dig och dina gimp-nissar lagom i tid till det stora myset. Hårda paket äro välkomna, antingen i form av Moby Huge's eller analplågare så grova att ringmuskeln sätts på prov, ack se där en liten tomtegimp i latex trippa så sött, allt blir blött och sperman smakar så gött...

Tjillepitten

17,980

Önskelistan julen 2024.

Kära tomtefar, jag mig en lista nu författa på toapappret med mitt knubbiga fekaliserade pekfinger som jag hoppas "kommer" fram till dig och dina gimp-nissar lagom i tid till det stora myset. Hårda paket äro välkomna, antingen i form av Moby Huge's eller analplågare så grova att ringmuskeln sätts på prov, ack se där en liten tomtegimp i latex trippa så sött, allt blir blött och sperman smakar så gött så gott, liksom flott och...

Önskelistan julen 2024.

Kära tomtefar, jag mig en lista nu författa på toapappret med mitt knubbiga fekaliserade pekfinger som jag hoppas "kommer" fram till dig och dina gimp-nissar lagom i tid till det stora myset. Hårda paket äro välkomna, antingen i form av Moby Huge's eller analplågare så grova att ringmuskeln sätts på prov, ack se där en liten tomtegimp i latex trippa så sött, allt blir blött och sperman smakar så gött så gott, liksom flott och det bjöds på stock. Vedspisen...

Tjillepitten

17,982

Önskelistan julen 2024.

Kära tomtefar, jag mig en lista nu författa på toapappret med mitt knubbiga fekaliserade pekfinger som jag hoppas "kommer" fram till dig och dina gimp-nissar lagom i tid till det stora myset. Hårda paket äro välkomna, antingen i form av Moby Huge's eller analplågare så grova att ringmuskeln sätts på prov, ack se där en liten tomtegimp i latex trippa så sött, allt blir blött och sperman smakar så gött så gott, liksom flott och det bjöds på stock. Vedspisen värmer penis och pung så...

Önskelistan julen 2024.

Kära tomtefar, jag mig en lista nu författa på toapappret med mitt knubbiga fekaliserade pekfinger som jag hoppas "kommer" fram till dig och dina gimp-nissar lagom i tid till det stora myset. Hårda paket äro välkomna, antingen i form av Moby Huge's eller analplågare så grova att ringmuskeln sätts på prov, ack se där en liten tomtegimp i latex trippa så sött, allt blir blött och sperman smakar så gött så gott, liksom flott och det bjöds på stock. Vedspisen värmer penis och pung så ömt. Mortis i sin tomteluva...

Tjillepitten

17,984

Önskelistan julen 2024.

Kära tomtefar, jag mig en lista nu författa på toapappret med mitt knubbiga fekaliserade pekfinger som jag hoppas "kommer" fram till dig och dina gimp-nissar lagom i tid till det stora myset. Hårda paket äro välkomna, antingen i form av Moby Huge's eller analplågare så grova att ringmuskeln sätts på prov, ack se där en liten tomtegimp i latex trippa så sött, allt blir blött och sperman smakar så gött så gott, liksom flott och det bjöds på stock. Vedspisen värmer penis och pung så ömt. Mortis i sin tomteluva myser och runkar, runt knuten...

Önskelistan julen 2024.

Kära tomtefar, jag mig en lista nu författa på toapappret med mitt knubbiga fekaliserade pekfinger som jag hoppas "kommer" fram till dig och dina gimp-nissar lagom i tid till det stora myset. Hårda paket äro välkomna, antingen i form av Moby Huge's eller analplågare så grova att ringmuskeln sätts på prov, ack se där en liten tomtegimp i latex trippa så sött, allt blir blött och sperman smakar så gött så gott, liksom flott och det bjöds på stock. Vedspisen värmer penis och pung så ömt. Mortis i sin tomteluva myser och runkar, runt knuten Bussis kika fram med långburken...

Tjillepitten

17,986

Önskelistan julen 2024.

Kära tomtefar, jag mig en lista nu författa på toapappret med mitt knubbiga fekaliserade pekfinger som jag hoppas "kommer" fram till dig och dina gimp-nissar lagom i tid till det stora myset. Hårda paket äro välkomna, antingen i form av Moby Huge's eller analplågare så grova att ringmuskeln sätts på prov, ack se där en liten tomtegimp i latex trippa så sött, allt blir blött och sperman smakar så gött så gott, liksom flott och det bjöds på stock. Vedspisen värmer penis och pung så ömt. Mortis i sin tomteluva myser och runkar, runt knuten Bussis kika fram med långburken sin. Bögeri, bögera, trallalallalaaa...

Önskelistan julen 2024.

Kära tomtefar, jag mig en lista nu författa på toapappret med mitt knubbiga fekaliserade pekfinger som jag hoppas "kommer" fram till dig och dina gimp-nissar lagom i tid till det stora myset. Hårda paket äro välkomna, antingen i form av Moby Huge's eller analplågare så grova att ringmuskeln sätts på prov, ack se där en liten tomtegimp i latex trippa så sött, allt blir blött och sperman smakar så gött så gott, liksom flott och det bjöds på stock. Vedspisen värmer penis och pung så ömt. Mortis i sin tomteluva myser och runkar, runt knuten Bussis kika fram med långburken sin. Bögeri, bögera, trallalallalaaa. Och trallades gjorde man. Handtrallandet...

Tjillepitten

17,988

Önskelistan julen 2024.

Kära tomtefar, jag mig en lista nu författa på toapappret med mitt knubbiga fekaliserade pekfinger som jag hoppas "kommer" fram till dig och dina gimp-nissar lagom i tid till det stora myset. Hårda paket äro välkomna, antingen i form av Moby Huge's eller analplågare så grova att ringmuskeln sätts på prov, ack se där en liten tomtegimp i latex trippa så sött, allt blir blött och sperman smakar så gött så gott, liksom flott och det bjöds på stock. Vedspisen värmer penis och pung så ömt. Mortis i sin tomteluva myser och runkar, runt knuten Bussis kika fram med långburken sin. Bögeri, bögera, trallalallalaaa. Och trallades gjorde man. Handtrallandet trallade på, tjobööögh!

NYYYH!

(Vah? Ska vi återuppliva den här tråden? Nåväl.)

Bleppes räd på glasis.

Klockan är slagen och in...

Skaparen av Mortiscism.

Bleppes räd på glasis.

Klockan är slagen och in med bredställ en törstig spermobilist...

Tjillepitten

Bleppes räd på glasis.

Klockan är slagen och in med bredställ en törstig spermobilist sladdar, inte en enda parkbänksalkis...

Skaparen av Mortiscism.

Bleppes räd på glasis.

Klockan är slagen och in med bredställ en törstig spermobilist sladdar, inte en enda parkbänksalkis blir oberörd när Scatian drar...

Tjillepitten

Bleppes räd på glasis.

Klockan är slagen och in med bredställ en törstig spermobilist sladdar, inte en enda parkbänksalkis blir oberörd när Scatian drar förbi. Med VB:n på sned...

Skaparen av Mortiscism.

Bleppes räd på glasis.

Klockan är slagen och in med bredställ en törstig spermobilist sladdar, inte en enda parkbänksalkis blir oberörd när Scatian drar förbi. Med VB:n på sned han försvinna mellan hyllorna påväg...

Tjillepitten

Bleppes räd på glasis.

Klockan är slagen och in med bredställ en törstig spermobilist sladdar, inte en enda parkbänksalkis blir oberörd när Scatian drar förbi. Med VB:n på sned han försvinna mellan hyllorna påväg mot starkspriten, ack så många...

Skaparen av Mortiscism.

Bleppes räd på glasis.

Klockan är slagen och in med bredställ en törstig spermobilist sladdar, inte en enda parkbänksalkis blir oberörd när Scatian drar förbi. Med VB:n på sned han försvinna mellan hyllorna påväg mot starkspriten, ack så många hyllmeter med alkoholfri och rättvisemärkta...

Tjillepitten

Bleppes räd på glasis.

Klockan är slagen och in med bredställ en törstig spermobilist sladdar, inte en enda parkbänksalkis blir oberörd när Scatian drar förbi. Med VB:n på sned han försvinna mellan hyllorna påväg mot starkspriten, ack så många hyllmeter med alkoholfri och rättvisemärkta skitflarror som krasar mot golvet...

Skaparen av Mortiscism.

17,998

Bleppes räd på glasis.

Klockan är slagen och in med bredställ en törstig spermobilist sladdar, inte en enda parkbänksalkis blir oberörd när Scatian drar förbi. Med VB:n på sned han försvinna mellan hyllorna påväg mot starkspriten, ack så många hyllmeter med alkoholfri och rättvisemärkta skitflarror som krasar mot golvet i en hiskelig fart, vaniljona...

Bleppes räd på glasis.

Klockan är slagen och in med bredställ en törstig spermobilist sladdar, inte en enda parkbänksalkis blir oberörd när Scatian drar förbi. Med VB:n på sned han försvinna mellan hyllorna påväg mot starkspriten, ack så många hyllmeter med alkoholfri och rättvisemärkta skitflarror som krasar mot golvet i en hiskelig fart, vaniljona hals över huvud i panikångest...

Tjillepitten

18,000

Bleppes räd på glasis.

Klockan är slagen och in med bredställ en törstig spermobilist sladdar, inte en enda parkbänksalkis blir oberörd när Scatian drar förbi. Med VB:n på sned han försvinna mellan hyllorna påväg mot starkspriten, ack så många hyllmeter med alkoholfri och rättvisemärkta skitflarror som krasar mot golvet i en hiskelig fart, vaniljona hals över huvud i panikångest flyr likt dom sittkissare dom...