Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Sitter här på ett sopberg i ett u-land och bränner plast från gammal elektronik tillsammans med slum-barn som fredagsmys. Då slår det mig att det är stört omöjligt att ladda ned James Fjong, samlade verk, på nätet. Hur kan världen vara så hård och kall?

Thumbs up Thumbs down

Rabiesgrävling skrev:

Sitter här på ett sopberg i ett u-land och bränner plast från gammal elektronik tillsammans med slum-barn som fredagsmys. Då slår det mig att det är stört omöjligt att ladda ned James Fjong, samlade verk, på nätet. Hur kan världen vara så hård och kall?

Håller med. Har försökt hitta JF men någon godhjärtad själ borde väl kunna scanna in dessa episka odödliga verk.

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

1,303

Då börjar det ordna upp sig. Rajdiraj... Heil!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Hejlar glatt så det skvitter och skvätter...

http://img.izismile.com/img/img2/20090728/hitler_15.gif

Thumbs up Thumbs down

1,305

Vart är jag? http://xam.nu/f/gay_smiley.gif?

Sieg Ynf! Du är i  bögtyska rikets huvudstad Düsseldorf bland 30000heilande renrasiga läderbögtyskar. Dom ska tillsamans under anala orgier bygga upp  det 956åriga riket.

Thumbs up Thumbs down

1,307

Ostfralla skrev:

Sieg Ynf! Du är i  bögtyska rikets huvudstad Düsseldorf bland 30000heilande renrasiga läderbögtyskar. Dom ska tillsamans under anala orgier bygga upp  det 956åriga riket.

Phu! Trodde först jag hamnat i Stockholm.

Dagens höjdpunkt: Var på ÖoB och köpte kattmat och billig folköl idag. När jag kom ut från butiken hade det uppstått något fel på toan (enorm bajsutlösning?), så avloppsvatten vällde upp ur en gatubrunn. Aivan/biggrin
Träckvattnet rann ut över hela bilparkeringen och folk trampade i det och körde med sina bilar i det. Stanken var enorm. Aivan/biggrin

Thumbs up Thumbs down

1,309

Alkoholistvrak skrev:

Dagens höjdpunkt: Var på ÖoB och köpte kattmat och billig folköl idag. När jag kom ut från butiken hade det uppstått något fel på toan (enorm bajsutlösning?), så avloppsvatten vällde upp ur en gatubrunn. Aivan/biggrin
Träckvattnet rann ut över hela bilparkeringen och folk trampade i det och körde med sina bilar i det. Stanken var enorm. Aivan/biggrin

Det... det... det l-l-l-låter ju som en... en... en alldeles alldeles underbar.........*hnngh* *squirt*........ dröm! (så upphetsad att jag har svårt att prata ordentligt) http://xam.nu/f/1181.png

Badade du?

O ja, jag klädde av mig och la mig över gatubrunnen och knäckte en pilsner och bara njöt. Sädesavgången var av naturliga skäl oundviklig.

Thumbs up Thumbs down

1,311

Alkoholistvrak skrev:

O ja, jag klädde av mig och la mig över gatubrunnen och knäckte en pilsner och bara njöt. Sädesavgången var av naturliga skäl oundviklig.

Mysgubbe där!

1,312

Lite lördagsmys. Dock av mera klassiskt Svensson-manér än vårat fredagsmys.

http://xam.nu/f/ljusfyllacpmyspeniz.jpg

Mysigt! Var är Ostfrallan ikväll? Kanske är han inlåst i sin madrasserade cell och blir tuktad?

Thumbs up Thumbs down

1,314

Alla gånger. Han har ju sin Märtis att leka med. *suck* Jag har bara lyckats få hit kommunens hemtjänst en gång. Men dom ville inte komma igen av någon konstig anledning?

Jasså det blev svensson-mys?  med nävar derkladdade av ostkrokar, vanlig fulöl,  spyor i trappuppgångar, örfilar från tonårstjejer som du tafsat på.

Jo det blev  maddrasserad cell för min del. Råkade ejakulera på en förbipasserande i går vid busshållplatsen.

Thumbs up Thumbs down

1,316

Stämde rätt bra den beskrivningen.

Har du skaffat någon cabbe än då, Ostis?

Hörde med Conny på bilplåt och amningsservice  om dom kunde bygga om min gamla nerspermade saab66 till en cab men dom ville av någon underlig anledning inte röra vid bilen.

Thumbs up Thumbs down

1,318

VA? Vad är det för frökenfasoner?!?! *fnysle* Då ber jag min polare Jânis från Lettland att kontakta dig. Han har svart skinnpaj, många guldkedjor och handlar med bilar, så han kan säkerligen tillgodose dina cabbe-behov så du kan köra omkring i Örkelljunga och även låta bussresenärer se dig onanera i bilen. Aivan/smile

Bleppisen du är så snäll. Gruppkram? Är det samma Jânis som byggde så fint dekorerade  Skodabildar med mercedesmärken och sålde dom på blocket som senaste mercedesmodellen. Han är så företagsam och händig din vän.

Thumbs up Thumbs down

1,320

Ja det är samma person. Säger ofta "Meh Kluba".

Gruppkram, ja! http://xam.nu/f/gruppkram.gif Mmmmm...

1,321

Fy fan vad mysigt! http://www.youtube.com/watch?v=sLgjwJ2B … playnext=1

Bleppe kan inte du och jag springa omkring i tunnelbanan nångång?  Vi behöver ju inte klä ut oss.

Thumbs up Thumbs down

1,323

Visst. Inga problem. I Örkelljunga då eller?

1,324

Ostfralla skrev:

Är det samma Jânis som byggde så fint dekorerade Skodabildar med mercedesmärken och sålde dom på blocket som senaste mercedesmodellen.

http://xam.nu/f/fetmerca.jpg

Mercedes-Benz SLS 63 AMG Roadster
Mätarställning: 0 mil
Färg: AMG Alubeam silver
Karosseri: Cab
Info:
Automatisk växellåda, ABS bromsar, ACC/Klimatanläggning, Airbag förare & passagerare, Antisladdsystem, Antispinn, CD-stereo, Comand navigator, Elhissar fram, Elspeglar, Elstol förare med minne, Elstol passagerare fram, Farthållare, Fjärrstyrt c-lås, Färddator, Larm, LM-fälgar, Multifunktionsratt, Navigator (GPS), Regnsensor, Servostyrning, Sidoairbag, Skinnklädsel, Spoiler bak, Sportstolar, Sportpaket AMG, Stolvärme fram, Svensksåld, Xenonstrålkastare, Yttertemperaturmätare, Designo nappaläderklädsel tvåfärgat klassiskt röd/svart, Dödvinkelassistent, Invändig och vänster yttre backspegel aut.avbländbar, Minnespaket med eljusterbart förarsäte, AMG performanceratt i läder Alcantara, Förberedelse för telefonhållare, Airscarf nackvärmare, AMG Ride Control sportchassie, Elinfällbara backspeglar, Medieanslutning, Backkamera, Eldsläckare, AMG lättmetallfälgar 19/20 tums smidda i 10 ekerdesign, AMG ytterbackspeglar i kolfiber, AMG Bang&Olufsen BeoSound, AMG keramiska bromsar, AMG motorkåpa i kolfiber.

Pris: 2 666 800:-

1,325

Rajdiraaj!

http://xam.nu/f/ng.jpg

Man är ju ledig från "jobbet" i morgon också så.