Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Jag ska göra något riktigt perverst. Jag ska klä mig sådär stiligt men ändå avspänt som killarna i en modetidning och äta middag med släkten med rak rygg och väluppfostrade manér.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 50 51 52 53 54 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Jag ska göra något riktigt perverst. Jag ska klä mig sådär stiligt men ändå avspänt som killarna i en modetidning och äta middag med släkten med rak rygg och väluppfostrade manér.
Du är modig som få, Rabiesgrävling! Äro med skräckblandad förtjusning jag önskar dig lycka till.
Åh gud, kankse vi får se dig lite chickt meterosexuell, med lite diskret manlig makeup och urringnad designtröja.

Åh gud, kankse vi får se dig lite chickt meterosexuell, med lite diskret manlig makeup och urringnad designtröja.
Såna där har jag sett i Fjollträsk. Hua!
Bilden nedan illustrerar rätt bra hur det brukar se ut när jag ska ut på restaurang eller är hemma hos släktingar på middag.
Inte Rocky då'rå, utan ni får föreställa mig något av rullstols-cp'na:

Tack för fin support! Jag kanske känner mig tryggare om jag har mina otvättade plasttrosor från Ullared under kläderna.
haha... såg ut som det var hela gänget från fittkramp som var där på restaurangen och besvärade Rocky. 
Simmar omkring i källaren nu med 300 kubikmeter Norskt klövervaselin.
Bara det bästa är gott nog åt Örkelljungas stolthet!
haha... såg ut som det var hela gänget från fittkramp som var där på restaurangen och besvärade Rocky.
En dag Alkis... En dag är vi också där... *snyft*
Idag var jag sugen på electrosex-bdsm-trans-felching, vilket jag om en stund kommer att få uppleva. Har nämligen bett dominan Britt-Leif att komma hit klockan 16:30 för att tukta mig då jag varit en stygg stygg stygg liten Bleppis!
Iiih så spännande. Tar lite Neger-Ganja och lugnar mig lite med. Ställer varsin Norrlands Gul på kylning också. Detta kommer bli en bra fredag känner jag på mig. 
Jasså Britt-Leif ska komma hen kom på besök till min madrasserade cell i förrra veckan. Du kanske notara hen är lite slapp numera *flaffa*. Min negerganja tog just slut men jag har ju en hel källare fylld med norskt klövervaselin att bada i nu. Undrar vad syster Märta kommer att säga nu? Hon kanske kommer med en extra "tillrättavisning" nu *mmmm*...*squittle*
Så ja... Phu! Smiskad, elektrifierad, kiss-&-bajsad på, hårda tag helt enkelt. Sitter nu naken och lycklig i spermobilen och softar med en Arboga 10,2:a. Och ja, lite slapp är hen. Speciellt då jag kör in min mikropenis i hens urinrör.
Rajdiraj!

Ett husmorstips: Linda gaffatejp runt hens penis hårt och...men vänta nu har hen en penis? oj.. tänkte jag inte på. Var det därför hen var så slapp. Simmar fortfarande runt i vaselinet och smörjer in min stjärt i negerganja som syster Märta har fått tag på nu på kvällen.
Segeldrickan såg lite nerspermad uppe vid flaskhalsen?
Bra tips! Ska testas. Hen har en penis som hen kan ta av och på efter behov. Japansk hi-tech tydligen enligt hen. Du tycks ha det mysigt du med.
Stämmer bra. Dock är den fryst för att vara lite längre.
Hen verkar vara riktig hendig och trendig - senaste japanska, jag säger då det. Själv får jag hållla mig till secondhand analprobar som syster Märta köpt på myrorna i Örkelljunga. Dom kan ioförsig vara nog så goda och kladdiga.
Äsch! Att man ska vara så väluppfostrad då...
Nu efter... ööhrm... "jobbet" så åkte jag och hämtade en kebabspermatallrik. När jag inne på stället väntar på maten ser jag i pereferin att ett större sällskap sitter längre in i den spotlightsdimmrade lokalen. Plötsligt hör jag en som låter "WROOOM OOOOM OOOOOOOM..." men tänker inte så mycket mer på det. Plötsligt samma läte igen, men denna gång Bra mycket högre. Då vänder jag på skallen och vad får jag då se? Jo, ett helt gäng moggisar med vårdare.
Hen som lät sa faktiskt sen "Uuuhu... Måtåsykäääl" glatt. 
Tänkte ju gått fram och filmat det glada sällskapet och lagt upp här som onanimaterial, men nöjde mig med att smuggla ner några Fittkramp hedersmedlems-kort i deras ytterkläder som hängde lite i skymundan och luktade lattjo.
Detta är så gott som sant!!!
Du får då träffa alla trendsättare och inne-folk.
Jodåsåatteeeee'...
Meeen guuuu ba! *viftar lite bögigt med handen och hållar andra runt höften*

Grrrr! Nu är det förmodligen igenspermat i serverhallen igen, då jag inte får något meddelande i telefonen när någon svarat här! Mummel mummel...
SUPERPIRR!!! femtom minuter kvar. Fredagsmyset kommer att gå i royalistisk förlovningspervoyra. Hela Örkelljunga poesiförening har ställt upp i en stor förlovingsorgie där vi omväxlande ska rulla oss i blått adligt kiss sen läsa dikter av Tranströmmer. Med lite tur kommer Madde förbi. Det har hon nästan lovat. Jag är säker på det för jag drömde det under en av syster Märtas batong terpisessioner.
Oj, det låter onekligen mysigt. Säger som Madde "Ti-hi".
Jag började fredagen med en språngmarsch till toan och en rejäl bajsutlösning, tyvärr hann jag inte ända(!) fram. Det här blir en bra dag.
En fet HÖMK och ett stort glas brännvin framför televisionsapparaten där "Scat-Tranny-Grannys 3" visas. Äter även stora mängder Chili Con Carne och Importal, och hunnit med att bygga en snöskulptur framför huset. Skål!
Har du inte sett senaste STG-4? Den finns att ladda hem från Pervobay.
Sidor Föregående 1 … 50 51 52 53 54 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?