Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
*suck* Bara måndag imorgon. Men det är även första dagen på nya jobbet. Så det är spännande. 
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 49 50 51 52 53 … 425 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
*suck* Bara måndag imorgon. Men det är även första dagen på nya jobbet. Så det är spännande. 
Jasså? Fått ett toppjobb som blöjtestare eller Spermobil krasch speialist?
Jupp! Ska provbajsa blöjor. Helt rätt. *hnnnngh*
Jo jag såg den annonsen i DN, mittppslag, 90000 i månadlön plus fri spermobil måste varit många som sökte.
Jo det var många sökande. Men här gick skönhet före ålder. *stolt*
*prupp...*
*klatch* rakt på vuxenblöjan och säger Grattis!
Tack. Ynf!
Vassego Sieg Flaff!
Lycka till med nya "jobbet". Måste tyvärr dra ner stämningen efter att ha läst rubriken i dagens blad "Jobba med funktionshinder lönar sig inte". 
Men du kanske har skrivit på ett speciellt avtal för att få extra kottar?
Vad är det för tidningar du läser som far med såna osanningar? Får ofta skriva min autograf på såna här
färgglada lappar från svartmuskiga män i skinnjackor och Adidasbyxor, och för det kan jag ibland få en hel kasse kottar och ibland slänger dom med en Snickers också. Sen brukar jag av någon konstig anledning få hem såna där... vad heter det...? Jo, p-böter. Ha ha... Men hallå liksom... Jag har ju inte kört. Dumma dom är! 
*puuh* vilken tur, jag trodde ett ögonblick där att du hade blivit lurad, men det låter ju som att allt är i sin ordning!
Ja. Kunskap är mackt!
Du är så duktig och vis i din oändlighet Bleppeleppe.
Äsch då...
*vift vift* Ska du säga som går på böghögskolan. Du är nog bara lite blyg med din kunskap. Ynf!
*rodnar* äsch bara gått 14 terminer på BTH med toppbetyg. Men dom vill inte släppa mig..
Din outtömliga pervokunskap (och pung) måste ju vara näst intill ovärderlig?
Två dagar kvar till fredagsmys. Jag köpte en tankbil med klövervaselin. Har fyllt upp hela källaren. Detta ska bli det bästa fredagsmysen någonsin.
Mm-hmm, trevligt. Ja du har ju resurser till sånt. Är det denna som går i linjesmuggeltrafik mellan fabriken och dig, eller kör du med det stora ekipaget?

Jag beställde fem sånna långtradare..
Ynf till det! Kan inte varit billigt?
Ostis: Du får säga till om du vill att jag ska ta bort följande bild då risk för avund och missunnsamhet finns.
Men jag tycker den är fin och förtjänar att visas här.

I Ostfrallas källare där hans privata porrservrar med all slags porr finnes. Märtas it-assistent på bilden vill förbli anonym.
kostade en handfull kottar. men det var det värt i morgon kommer tankbilarna lagomt till fredagsmyset.
*rodnar* ska sanningen fram så står jag för 80% av all pervoporrtrafik i världen.
Imponerande!
NU Ä DÄÄ FREASMYYYYS, HÅPAS OSTFJALLA KÅMEJ HIIIIT... AAAUUURGH! *får ett cp-ryck medelst bajsutlösning*
Simmar omkring i källaren nu med 300 kubikmeter Norskt klövervaselin.
Sidor Föregående 1 … 49 50 51 52 53 … 425 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?