Sv: Här postar vi allt möjligt
Har du druckit träsprit min gode håmovän?
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 768 769 770 771 772 … 924 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Har du druckit träsprit min gode håmovän?
Mig eller Mortis? Nein. Det har jag inte gjort. Du?
Nej, jag håller mig till runkhandsprit, finns lite varstans och är gratis.
Ja dä ä fint dä.
Ohh jäää! Handsprit och ett par EUR-pallar så är man i böghamn.
Jah värkligen. Kan ju lyxa till det med ett Sulokärl också.
Åhåmo! Du vet minsann hur man lever pervolivet fullt ut det hör jag det. Vad man egentligen vill ha är en hederlig UFF-cumtainer fylld med fräsiga klädesplagg som man kan glassa runkt med på byn. V-jeans, träskor osv.
Har sådana cumtainrar 200 meter här ifrån LSS-kvarten.
Lyxigt! Har fucktiskt några här borta också vid Cööp. SULO-kärlen står utanför por(r)ten... Jag vill ha ett av de större, den typen med 4-hjul. Jag vill motorisera detta kärl. Typ som en spermobil.
Vilken pra idé från herr Håmo! Och så har man ett par gosiga gubbtrosor över ansiktet som redan låg däri.
MMMM!!!! Otvättade får man förmoda? Man vill ju ha de fillingarna med diverse fläckar på.
Givfetvis!
Har fucktiskt en padelspelande vän som joppar inom denna värksamhet. Dom hämtar upp bögsbon osv. Så frågade jag honom om där inte fanns typ P-våfflor, P-rullar och annat skit. Sexleksaker etc. Vad svarar fjollan då? "Mmm men jag har tystnadsplikt" varpå jag blev förbannad, till sist kröp det fram att japp dom får hantera all möjlig pervig skit.
Låter ju alldeles underbart. Vaktmästare/fastighetsskötare får nog också se en hel del pervigt hemma hos folk. Särskilt när dom går in med huvudnyckeln när ingen är hemma.
Jo han har ett slitigt negerjopp men får se mycket som han inte delger mig vilket gör mig förbannad.
Om jag vann ett antal milhjoner kottar så... https://www.youtube.com/watch?v=Vtw0csSO1q8
Den var allt bra fräsig den! Vad kosta sig och skulle jag få följa med och campa?
För dig och Mortis kosta sej kratis! Men japp den är mycket DB, skulle runka som mobil runkplatz på tre håmoman utan problem. Om jag vinner pengah så "kommer" jag att bakbinda Mortis och sädan åka till dina trakter och "ta" med dig också. Sädan far vi slödderut i Europa.
Trefvligt! Är det typ 3.000.000 kapsyler vi pratar om här?
Vet fucktiskt inte det äggsakta priset på åkdonet men jag vet att jag vill ha den. Till det hela hör att OM det var så "kommer" jag inte tillbaka till Svärje. NEIN! Jag skall bo i den och tatta runkt i hela världen.
Mmmm... Jaaah! Tänk att få vakna upp på Nørrebro för att sädan äta lunch på en gaysauna i Hamburg och somna på kvällen på en coffeeshop i Pervsterdam iförd träskor och tulpaner i stjärten. Ack jah! *drömsk suck*
MHM! Great pervs think alike så att säda. Japp så är det, jag har länge funderat på det att lämna det här tattar-landet och ge mig ut i vida bögvärlden.
*tumme upp... i stjärten*
Ohhh, jaha var det det jag nyss kände? Pervopati? Hur som är det dags för: https://www.youtube.com/watch?v=z5rRZdiu1UE
Såå praa! 
Sidor Föregående 1 … 768 769 770 771 772 … 924 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt