2,826

Sv: Vad lyssnar du på just nu?

Och efter den: https://youtu.be/JhqyZeUlE8U?si=ZC9dp0gYheO3NvUW

Faaaan så prrraaa!!!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

JAAAH! Om jag drivit en gaybar hade jag haft dig som "stående" discbråck-jockey" varje kväll. Bleppe kan sin muzik mensann och petalningen blir i birabärsa.

Tjillepitten

2,828

Ååååh, äsch... Ti-hi! Vi är ju nästan samma årsk(n)ull och vet vad som gäller, jaaao! Salomon-rygga full med "taggar" från andra ligister med Poscha-pennor var något som gjorde att man visade att man "var" någon"...

Jaah det är vi ju fucktiskt. "Sadoman-väskan" minns man ju, doften av våta gympakläder och riktigt tråkiga padel-skolböcker. Samla på "hockey-bilder" och spela pungkula på rasterna... Jaaah!

Tjillepitten

2,830

Du kan och vet du, Bussis! Älskar dom dofterna...

Jaah, vet nog vad vi unga pervon "gick" igång på under denna kissgyllene pervo-era! Skogsporr, snatta godis, dricka ljummen Volk-öl, smygrunka osv. Dä var tider dä!

Tjillepitten

2,832

Ack jaah! Du äro dröm-demonen aro åttiotalet.

CP-cyklar mä "limpa", BMX, Scatboard (som jag är sämst på), brah muzik med bl.a "Kiss" och lite senare "Gays of Roses", Pervtall-ICA och mången flera.

Tjillepitten

Åh, herre jisses.
Allt ert vackra snack och synerna man fitt se på Aeroseum i helgen gör så att man önskar att man föddes cirka 15-20 år tidigare. Aivan/sad

Landet hade ett fungerande försvar, helt svensktillverkade SAAB och Volvo-kärror dominerade på gatorna, vanligt "volk" hade råd att köpa hus, några EU-lagar existerade inte och det var fortfarande lite ovanligt att se haiwaneser på stan.

Skaparen av Mortiscism.

Pervoseum har jag fucktiskt aldrig bebögat tyvärr. Men visst hade vi ett runkerande försvar, med du vet ju hur det "gick" sädan. Försvaret var ju ett "särintresse" enligt vissa padel-politiker... Under min uppväxt som CP-barn var det inget ovanligt att se Viggar (främst) och ibland Draken susa förbi. Militären höll ToF-iga övningar osv. Svärje har för att vara så litet ett av de bästa vapensystemen i världen, bara det att vi själva har för lite av dem. Och så har vi ju en massa feminazis som hellre limmar fast sig på motorvägar och klär sig i batik m.m. Men jag tror det "går" att vända den här läckande skutan, det behövs bara att något allvarligt inträffar så får ZOE-svennen tummen ur den renrakade röven: https://www.youtube.com/watch?v=Et-AsV21OgI

Tjillepitten

2,836

https://youtu.be/ey-AmU6Nbgk?si=hht3AYdTM4c3pXBu

Bussföraren skrev:

Pervoseum har jag fucktiskt aldrig bebögat tyvärr. Men visst hade vi ett runkerande försvar, med du vet ju hur det "gick" sädan. Försvaret var ju ett "särintresse" enligt vissa padel-politiker... Under min uppväxt som CP-barn var det inget ovanligt att se Viggar (främst) och ibland Draken susa förbi. Militären höll ToF-iga övningar osv.

Oh, jag som speciellt gillar Viggar och Drakar!
Provsatt i Draken på pervoseum, ville mer än gärna ta med tingesten hem! Recummenderar det stället starkt!

Skaparen av Mortiscism.

*Får utlösning i läderstringen* Jo då jag vet omfittningen bara av hur stor böghangaren är. Men att se dessa perviga och ToF-iga farkoster i dess rätta miljö gör mig string-svag.

Tjillepitten

Lyckades plåta och sädan redigera en bild som blev väldigt ToF:

PunBB bbcode test

Skaparen av Mortiscism.

ÅHHH!!! Som man blir ännu stjärtkåtare, upphetsande bild! Ser att kärran "kommer" från Luleå. SAAB:en i bakgrunken gör det hela ännu mera pervo, nostalgirunkar.

Tjillepitten

Mmm-hmm! Gick självfallet runkt där halva dagen med byxan full av fjång. Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Det förstår jag, en megabögig berghangar (1 av 5st) måste varit bara det exkremt ToF. Och att den är full med DB-prylar från förr... *Chockbånge*

Tjillepitten

Hur man för sig i jakten på Glasis i Äggskallebyn, låten är B men budskapet fram"går" tydligt. https://www.youtube.com/watch?v=1lyu1KKwC74

Tjillepitten

2,844

Det är populärt.

2,845

*spermobildansar vilt* https://youtu.be/SKY0Hk1RuSM?si=Rxq7DthGOiyU44JZ

Cumtrar med en låt som jag haft på hjärnan i flera veckor nu, jaah! https://www.youtube.com/watch?v=LjvrLbmmi40

Tjillepitten

2,847

Det är också en käck truddelutt dä!

Mhm, och bilden till... Läder skall det vara jaah! Hårda tag om pungen dessutom.

Tjillepitten

2,849

Pungsvett + läder = Default/ba

Jaah, gassande solsken, läderchaps som visar håriga skinkor... RUNKAH!!!

Tjillepitten