Sv: Dagens Ord: Påskrunket

Beskrivning: Det första påskrunket utfördes av Maria Magdalena när Jesus Fistus för att förhindra självbefläckelse spikade fast sina händer så långt från varandra på ett kost för att på det sättet undvika ett okontrollerat runkande bland olivlundarna i Getsemane där han grubblade över olika onanistiska sedvänjor runt påsk. Trots att Jasus Fistus gjorde allt detta smög Maria Magdalena fram och runkade hans heliga drule varpå grannen Barabas utbrast "Kommer han få ett återuppstånd på den tredje dagen?".

Thumbs up Thumbs down

Detta var så upphetsande att läsa att jag trillade ner i hiss-schaktet med sprutande slak öl-snopp! Ynf!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Själv så tyckte jag att det var läbbig läsning. Tänk att bli mjölkad till utlösning av ett sliddjur! Vilken skam! Huga! Aivan/scare
Vilket jävla svin Barabas var som inte satte stopp för det hela! Aivan/sad

Skaparen av Mortiscism.

Jag är både glad och ledsen att jag har gifveit Bleppsingen en smula glädje samtidigt som Mortimer har varit tvungen att uppsöka akut mentalvård. Men sanningen och kunskapen måste ju fram. När inte Svenska Akademin kan bringa ljus i mörkret är det vi som ensamma står som det svenska språkets fanbärare i främsta ledet. Varför får vi aldrig Nobelpris? Ska vi instifta ett eget och mindre tramsigt litteraturpris? Det kan delas ut i Stadshuset medan samtliga medlemmar gråtrunkar på led i stadshusets trappa som påminner om en platt men kantig drule av ädlaste dildomarmor.

Det vita kisset kommer stötvis säger pappa.

Äsch. Efter att ha rymt från behandlingen som bestod av bältning, självkramartröja och en handfull snurrepiller så känns det bättre!

Är dock lite nyfiken på vad som hände när Jesus Fistus fick ett återuppstånd på tredje dagen. Vad jag kan minnas så tog han sig loss och rände runt för att fortsätta sitt okontrollerade runkande?

Fittkramps litteraturpris låter som en fantastisk idé! Vem hade ni velat domine... -Öh, nominera?
Helst så ska ceremonin ske samtidigt som Nobelpriset. Det "fina volket" som bjudits in på båda eventen måste därför göra ett svårt val: Att närvara vid Fittkramps litteraturprisutdelning eller Nobelprisutdelningen. Eftersom att den efterföljande Nobelfesten är så ofattbar vaniljo och tråkig så vet alla inbjudna att den kommer blekna i jämförelse mot den vilda och mycket skojigare Fittkrampfesten.

Skaparen av Mortiscism.