Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
hmm måste vara taget under min perversionspsykos 1979.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 48 49 50 51 52 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
hmm måste vara taget under min perversionspsykos 1979.

Syster Märrta står med anteckningsblocket ser jag. Det var vårt första möte. Det var då dom bestämde sig att jag skulle få batongterapi. Det hade aldrig provats förut.
Köpte ett sexpack bayersk öl idag. Spännande att prova lite olika bier. 

Ooh la laa... Och en bajsande bayrare på det. Du vet minsann hur man ordnar det för sig! Skål! 
Skål! Blir det några Ceres Royal i gillestugan idag?
(Obs! Bilden ovan är inte MS Paintad)
Skål! Klart den inte är. Idag är jag lite lyxigare och kör på Spendrups Premium Gold 5,9.

Syster Märrta står med anteckningsblocket ser jag. Det var vårt första möte. Det var då dom bestämde sig att jag skulle få batongterapi. Det hade aldrig provats förut.
Hur tycker du det har fungerat då? 
vet inte dom har så många olika terapimetroder dom testar på mig det är baongterapi pervoterapi, gul kissterapi. HÖMK-psykiatri. NG-kognitions sugession, mmm.. Men framför allt är syster Märtas "tillrättavisningar" inte att leka med.
Du har det bra du...
vet inte nu kommer visst syster Märta.. ohhh ihhh..hgnnnn nu mmmiihhhhooo........... börjar elektroterapin...... *auoooouuiiii*........................ *squirtle*
Flaffa!
Sieg Ynf!

Typiskt... Just när jag börjat träna på att använda toaletten så blir det stopp i avloppet. Har varit nere med hela armen och pillat i kröken, men det hjälpte inte. Mys! 
oj så spännande hittar du något gott varmt kletigt där nere? Själv sitter jag fastspänd som vanligt efter terapin.
Nä. Fanns tyvärr inget av intresse. Hade hoppats på att få dra loss en jättekorv.
Ditt kiss är väl så frätande att det snabbt löser upp alla goa korvar..
Jo det är det ju.
Tur att man har specialblöja.
Hur går toaletträningen då?
Hur går toaletträningen då?
Åt helvete! 
Nu var det visst någon som ville in på mitt YouTubekonto och kika i personliga mappen...
aaah... söndag morgon. Ta en pilsner, titta på gudstjänsten på svt2 och onanera.
aaah... söndag morgon. Ta en pilsner, titta på gudstjänsten på svt2 och onanera.

Nu snackar vi tunga grejer..
Sidor Föregående 1 … 48 49 50 51 52 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?