Sv: Här postar vi allt möjligt
*flaffa* Du är så full av bra idéer min lille sötiz där!
Hi-hi!
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 747 748 749 750 751 … 914 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
*flaffa* Du är så full av bra idéer min lille sötiz där!
Hi-hi!
Bleppis ä tösti... *pust pes*
*Passar över en Knug digitalt*
Tack håmo! *PSSSCHT* *KRA-KLOINK* *GLUGG GLUGG GLUBB* BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRP!! AAAAAH!!! 
Nu: 
Nu kommer Bussis och bögspökar hos dig... Ti-hi!
*FLÄMT!*
(Pratar i nattblöjan) "Uuuuhm... Vill inte gå till *zzz* dagvärksamheten *snore* idag!"
NEIN! Ser heller inte fram emot NV:n om 6 timmar. HAIWAN! Blåser fitt-orkan utanför jutesäckarna och är mörkt som i ett negerarsle.
Mmhm. Som här då. Fittblåst! Har du förresten testat att lyxa till dina EUR-pallar med tocken därninga pallkragar? Bra att ha när man ska sova på fyllan...
Där sa du något. Jag kan ju alltid stj... ehh låna hem ett par från NV:n?
Jaah det tycker jag du ska göra!
Vad lyxigt det skall bli och så slipper man trilla ur "sängen" när promillehalten är som högst.
Javisst blir'e. I morgon vid den här tiden har man dragit igång speleverket och uppnått 0,87 promille. MMM-MHM!!!
Det gör du helt rätt i. Vad skall herrn sna... införskaffa för göttis då?
Bläckan eller Klockis, samt 5-6 Sju"komma"tvåor.
Ett mycket bra val må jag säda. Har 4st långhylsor i beredskap men så var det den där biten med NV... Otroligt nog drack jag inte upp dom igår under mitt CP-rus.
Också varit med om det. Hemsk upplevelse... 
Jaah, tänk om man blir... NYKTERIST?!
Hua! Då är jag hellre bög i Bagdad!
Instämmer! Megabög med handduk på huvudet.
...och klänning/pyjamas... *fniss*
Herrarna i Bagdad är minsann skojiga!
Bär handdukar kring huvudena och klänningar, men har skägg och anser sig vara jättemacho! Lite som Burak. De kanske har mycket gemensamt med Burak på den sexuella fronten också? 
Och vissa är väldigt bear med stor aptit, vilken mysig herre. Bara restaurangens namn gör mig pilsk, Agababa. Förutom en massa kebab ingår nog lite aga efter maten. Honom skall jag tänka på hela natten under värksamheten. Sädan blir det hem till boendet för att runkah och supah. https://www.youtube.com/shorts/ZqssAYDuKFI
Sidor Föregående 1 … 747 748 749 750 751 … 914 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt