Sv: Här postar vi allt möjligt
Åhfyfäääen vilket underbart bögval af dryckjom! *fffflaffa*
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 746 747 748 749 750 … 914 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Åhfyfäääen vilket underbart bögval af dryckjom! *fffflaffa*
Jaah och om 12 timmar är det frigång pervobroder. Bussis är tösti!
Flaffalicious, håmo! Själv har man drygt 46 timmar kvar. MMM-MHM!!!
MMM! Och om inget oförutsett händer är det frigång tills på torsdag. Denna fylla lär behövas då det vankas nästan två fittveckors NV...
23 timmar och 45 minoter kvar... *pust pes*
Här rullar jag av EUR-pallarna efter ett par timmars dvala och nu mina herrar... KRA-LACK!
Du har det bra du...
Skall supah digitalt åt dig pervocumrat!
Jo man tackar jah!
Har herr håmiga rattrunkare mera lyxiga saker hemma än EUR-pallarna och jutesäckarna?
Jodå, i veckan "kom" jag över spillvirke. Det var furu från en gillestuga anno 1981 och min tanke är att klä in plyf... ehh ytterdörren med virket. Låg även ett par eternitplattor i en skogsdunge som jag släpade hem. Är osäker på om jag vill använda dessa, det känns som att man är lite skrytig och mallig om man använder dessa till fondvägg.
Nämen så trefvligt! Klart du ska göra en fondvägg utav dom. Kan även tipsa om något som heter asbestskivor som du kan lägga ovanpå pallarna och vila din pung och penis emot när du däc... sover.
Tackar för tipzet sötiz! Blir intjack på den lokala återvinningen någon kulen natt i jakt på dessa! Andra vårdta... hyresgäster kommer tro att man är värsta inredningsarkitekten jue!
Jah gör det. Dom är så mjuka och sköna så. Helt klart värt den lilla ansträngningen.
Och oj vad avis dom andra kommer att bli.
Nu när våren "kommer" så har jag sett till att Himpa skall bli håmo igen. Den som kör ZOE eller bär padelracket i pervozonen i Himpas bögskog skall få möta dessa för omskolning: https://www.youtube.com/watch?v=BI851yJUQQw
Har herr håmiga rattrunkare mera lyxiga saker hemma än EUR-pallarna och jutesäckarna?
Jag har en äkta Bleppksy, "Penis i tusch" med tillhörande julhälsning. Den, mina Åsa-Nissefilmer och farfars mumifierade BS-samling är nog mina "topp 3-finsaker". 
Bleppe skrev:Har herr håmiga rattrunkare mera lyxiga saker hemma än EUR-pallarna och jutesäckarna?
Jag har en äkta Bleppksy, "Penis i tusch" med tillhörande julhälsning. Den, mina Åsa-Nissefilmer och farfars mumifierade BS-samling är nog mina "topp 3-finsaker".
Oooh lalaaa... Magnifique monsieur Souris! Mmmmoaah! *smack* (gör det bögiga franska tecknet för att något är utmärkt genom att kyssa mina fingertoppar och tumme som är ihopvikta i kon-form riktade mot munnen för att sedan veckla ut handen)

Här i det 12-gradiga småfuktiga och dragiga Bleppska Palatset är det mys sädan en timme tillbaka...

Åh! Här har müset precis tagit slut för denna gång. 
Ååh, det var tråkigt att höra, håmo.
Men snart är det dags igen får ju ju tänka! 
Jo. https://blepp.se/fm/fm.html
Oj så tokigt det.
kan bli... Var ju visst fettisdagen idag och inte 'fetischdagen' som jag först trodde.
Ti-hi!
Varje dag borde vara fetischdag!
Jaah!
Varje dag borde vara fetischdag!
Får mig att tänka på de sunkiga Dolmio-reklamerna med muppdockorna. "Hvilken daag är din Dolmio daag?"
Man bör återanvända dockorna för att göra reklam åt Zin Rose! Bara att utrusta dockorna med kukar grova som brödkavlar och klä ut dem i läderoutfits.
"EEeuh! Åååh! Hooh!"
*Pisk! Snärt! Rapp!*
"Öuuh! Hvilken daag är din fetischdaag?"
Sidor Föregående 1 … 746 747 748 749 750 … 914 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt