Sv: Här postar vi allt möjligt
Spott on! Jaah det värkar vara den unge Mortis val af dryckeshjon. Mikket brah!
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 742 743 744 745 746 … 915 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Spott on! Jaah det värkar vara den unge Mortis val af dryckeshjon. Mikket brah!
En hela Tallis/Klockis, 6 bärfis och två-tre snordyra superspecialöl.
Jisses! Låter ju EXAKT som något jag gärna hade införskaffat! 
Nå, det blir en tur till Kromkuksgatan snart. Eller ska jag svänga förbi Blypungsgatan istället nu när ombyggnationen är klar?
Ytterligare ett bevis på att pervopati är på riktigt! Men jag hade valt Blypungsgatan då det "ligger" närmare CG där tjocka körvar finns.
Kromis skulle jag valt. Tyckte det var mūsigt där inne dom två gånger jag bebögt det. Blyis har jag bara varit på en gång.
Men nu såg jag vad Bussis "skrev" innan jag hann posta, så jag ändrar mig...
Så sant. Och på Blypungsgatan kan man ju fulparkera ganska nära ingången förresten. Borde finnas sådana porrkeringsplatzer åt oss lokala pervs som är stammisar.
Men Kromkuk är också brah, Willys har mycket bra priser i sin förhudsbutik på körvmenyer och wraps, böguetter samt tattar-Colan nummer 1! Sädan kan man där få se en hejare man kan jävlas med. Blypung har ju fördelen i att man kan få möta Ingelstas skyddshelgon men också alla "stressade" frammisar med sitt underlivspussel de nojjar om.
Och så man ut och frysa mikropenisen utav sig hela kvällen/natten om en stund. HAIWAN!!! Jag som ligger så gosigt här under det tunga kissblöta termotäcket på det dammråttebeprydda golvet.
Fii fääen! Lider med dig pervocumrat, är glad att kunna stanna hemma i LSS-kvarten och ägna mig åt Knug och annat mera ToF.
Tack håmo! Skulle också vilja vara hemma och äckla mig.
Skall perva mig i ditt ställe och bjussar så klart på en digital Knug och en skvätt Bläckan.
Ååh man tackar jah! *SLUUUUUUURP* *BÖÖÖÖRP* Aaaaaah! 
Klart man delar bögerligt då jag vet känslan av att behöva ägna sig åt DV/KV/NV en fredag som denna. Här "går" solen ner över byn, det är fredag och knappt 1,5 timme kvar innan slavdrivaren kan eller tänker ägna sig åt att förfölja mig vilket han har gjort via PMS. Ägaren till bomullsplantagen är inte som vi andra hjon förpliktad att joppa på hälger så inom kort tystar hans terror.
Pra!
Dags att rattrunka... Åter"kommer" senare.
Rattrunka hårt håmobroder: https://www.youtube.com/watch?v=Jmg86CRBBtw
Bara för att det är Alla stjärtars dag så får Bleppe runka på mina rattar om han vill som tröst!
*Visar upp ett par rejält hängande chipstuttar på en blekfet kropp.* 
Rattrunka hårt håmobroder: https://www.youtube.com/watch?v=Jmg86CRBBtw
Det vet du!
*Visar upp ett par rejält hängande chipstuttar på en blekfet kropp.*
*flaffa flaffa flaffa* *squirt* Aaaaah! 
En hela Tallis/Klockis, 6 bärfis och två-tre snordyra superspecialöl.
"Kom" hem från Blypungsgatan för någon timme sädan. Fångsten bestod av en hela Klockis, 5 bärfis och 5 specialöl, varav 2 av dessa kostade över 50 monopolpängar och låg på 11% samt 12,2%.
Helvete vad dyrt det är att få tag på lite gottigott! Tur i alla fall att man spenderar slantarna väl på supandet istället för annat. Har ju t.ex. en runkpolare som lägger cirka 1500-2000 i månaden på snus! ...Har man ens råd att supa då?!
Jaah det är en hilvedes balansgång det där. Lägger runkt 2000 reichsdaler på rökat. Här kan vi snacka om "livspussel" och sånt skit.
~2000 i månaden på Glasis här. Och ännu mer var det då jag tidigare även köpte hämtpissa, keblabb, schnitzel varje dag. Och ännu Ännu mer blev det när man snusade minst en dosa General lös om dagen. Sen penisin till spermobilen m.m. HAIWAN!!!
Jaah vi pervon har det inte lätt. Man kan ju tycka att vi megapervs borde få scattelättnader men icke då. HAIWAN!
P'sis! Vi skapar ju en massa arbetstillfällen. Borde finnas något liknande RUT/ROT för oss jah.
Instämmer! Avdrag för att borra gloryholes bl.a.
Mmm... Eller istället för monopolpängah så får man sprit, kuk, husrum på en höskulle och barkgröt för sitt slit.
Sidor Föregående 1 … 742 743 744 745 746 … 915 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt