Sv: "Halv Åtta Hos En Fittkrampare"
Flaffa! Får se om jag "kommer" imorgon dåh!
Hm? Dockning på g?
*Drar fram en stadig aladåb.*
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » "Halv Åtta Hos En Fittkrampare"
Sidor Föregående 1 2 3
Du måste logga in eller registrera för att svara
Flaffa! Får se om jag "kommer" imorgon dåh!
Hm? Dockning på g?
*Drar fram en stadig aladåb.*
Undra vad Bussis skulle bjuda Bleppis och Mortis på hemma i LSS-kvarten om det var hans tur?
Bergis att det blir någon finsk korv som tillagas direkt på bastuaggregatet i bastun där vi sitter nakna samtidigt som vi piskar varandra med björkris och dricker öl. Gärna Karhu eller Olvi.
RÄTT! Och så har jag gjort hemlagad bajsbrun finsk "Memma" med mycket spe... vipsgrädde på jaah! Välcumstdrink blir varsitt helrör Kosken innan det bär av in i bastun där det mycket riktigt står varsitt flak Lapin! Mycket gran och färskt björkris finns också. Ta med egen niiv para!
Oooh iiiiih så ünderbaart det låter!
Mhm! HEJA SOUMI! https://www.youtube.com/watch?v=Exxwrob92qE
Aaah! Klassiker! DET är rätta takter det!!!
Ska fundera ut en pra meny att bjuda er homos på nu framöver...
Tycker det är dags igen för en liten soaré inom kort. Någon som vill agera värd?
Jag röstar för att vi blir hembjudna till DB-Edward. Han bjussar på chiligryta så det blir lite fart på magarna. https://www.youtube.com/watch?v=vpehZEL2VXc
Vilken ypperlig god idé käre håmo.
Jaah men visst! Och Edward föreslår tequila som drycken nummer ett, det och en CP-stark chili och säkert en massa birabärsa en helkväll... Mmm, du, Mortis, jag och Edward jämför bajsutlösningar. Vilken dröm!
Jag grejar efterrätten. Tänkte ta något recept ur denna bok, det är inte för den svagmagade, så håll i er!
Jaah! Nu blev jag om än stjärtkåtare! Och med den finska approachen så får det bli lite "Finsk sommarsoppa"? Kan dra med Pekka med "Pemveen" så har vi skjuts hem också.
Dä plir praa!
Varje recept i boken är antingen kraftigt alkoholbaserade eller har tusentals Scovillegrader. Alla trerätters i boken ger liknande resultat, att man antingen sitter aspackad på muggen med sprutdiarré eller ligger nedbajsad och medvetslös någonstans. Tack Mannerheim!
Ormgrop med nedbajsade håmon som vi samt Edward våran ledstjärna!
Edward får ligga överst så att det blir pli på oss!
Åhhh, får utlösning av tanken bara! Mhm! En DB som Edward efter en tequilafylla och chiligryta kan ju bara betyda lycka för oss alla! Tänk er bajskaskaderna!
Åååh vad gott ni pratar, boys. Det här "kommer" att bli episkt! *flaffa*
Sidor Föregående 1 2 3
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » "Halv Åtta Hos En Fittkrampare"