Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt

Ostfralla skrev:

På parketten?

Jaah! Aivan/biggrin

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

När man går till HM, Kappahl mm så finns där bås med drapperier för. Fattar inte, det finns ju ingen toalett eller är det runkbås? Vad är dom till för?

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Ostfralla skrev:

När man går till HM, Kappahl mm så finns där bås med drapperier för. Fattar inte, det finns ju ingen toalett eller är det runkbås? Vad är dom till för?

Du har redan kommit på det. Aivan/smile

Jag provade en av runkbåsen på HM i går när jag skulle prova damtrosor och tamponger, men förstår inte det blev sånt liv och jag blev utslängd Aivan/sad Gjorde jag något fel?  lät ioförsig drepperiet vara öppet för att få lite frisk luft men kanske ventilationen störs då?

Thumbs up Thumbs down

Prova kläder? Jag brukar köpa "nya" på myrorna, när de gamla är för nerkissade och utslitna. Men provrummen på HM brukar funka bra som toalett. Bara att ta på sig ett par nya fina jeans och låta kisset flöda, aaaah... sedan hänga tillbaka byxorna och ursäkta sig, "tyckte inte att dom satt så bra..."
Ostfralla: Jag tror att de blev avundsjuka på din kraftiga bullfitta innanför trosorna. Göm väl under trosa, penis och pung som TKU sjunger så fint.

Thumbs up Thumbs down

Ostfralla skrev:

Gjorde jag något fel?

I många affärer är det kutym att dansa korvdansen samtidigt man provar kläder inför dom andra kunderna.
Var nog en sådan affär du var i.

Alkoholistvrak skrev:

Göm väl under trosa, penis och pung som TKU sjunger så fint.

Sieg Hallelujah till det! http://xam.nu/f/rock2.gif

Hur mycket sprit måste jag dricka för att bli full?

Syster Märta säger att två fyllda kondomer i är ett fint rättesnöre. Alternativt tre våta tamponger. Du kan med fördel använda dig av tampongmåttet när du är ute på  Pizzahaket. Doppa  den i glaset och sug ur den. Jag  blir lullig bara jag luktar på apelsinsaft.

Thumbs up Thumbs down

Tack tack. Men spelar det någon roll om tampisarna och/eller kådisarna är nya eller begagnade?

Självklart ska dom vara begagnade. Dom bästa hittar du i offentliga toaletter och på bastuklubbar. Tamponger av de finare slag hittar du på "kvinnor kan"-mässor, helst i nån liten småstad som Mora och Örnsköldsvik.

Thumbs up Thumbs down

Ostfralla skrev:

Självklart ska dom vara begagnade. Dom bästa hittar du i offentliga toaletter och på bastuklubbar. Tamponger av de finare slag hittar du på "kvinnor kan"-mässor, helst i nån liten småstad som Mora och Örnsköldsvik.

Check!

Nu är det spökbögtimmen om två minuter och jag är rädd. Vad göra?

Det bästa sättet att mota bort dom elaka bögspökena är att ställa sig vid ett fönster naken med stark belysning och onanera frenetiskt. Detta skrämmer bort bögspökerna då dom tror du är heterosexuell. OM det skulle ringa på dörren och uniformerade  gubbar vill hälsa på dig var  bar lugn. Det är diplomerade bögspökjägare.

Thumbs up Thumbs down

Ostfralla skrev:

Det bästa sättet att mota bort dom elaka bögspökena är att ställa sig vid ett fönster naken med stark belysning och onanera frenetiskt. Detta skrämmer bort bögspökerna då dom tror du är heterosexuell. OM det skulle ringa på dörren och uniformerade  gubbar vill hälsa på dig var  bar lugn. Det är diplomerade bögspökjägare.

Åh tack. Precis vad jag gjorde. Oj. Nu stannade det en bil utanför... Saab 9-5 med discolampor på taket. *pling-plong* Ahaa! Bögspökjägarna alltså! Aivan/smile

Har sett en tv-reklam där det är en kvinna som berättar om sitt liv och att hon nu mår så bra, allt som krävs är en liten flaska varje morgon. Vad är det i flaskan och var får man tag på det?

Thumbs up Thumbs down

Den innehåller skrevsvett från Ostfralla, vatten från Porjusberget och syntetiskt meskalin. Köpes under disk i din lokala turkbutik. Du måste bara kunna det hemliga kodordet som är "Knola dit mama!". Aivan/smile Lycka till.

Vad hände i går bleppe?  lyckades du skrämma bort bögspökena och var bögspökjägarna snälla mot dig?

Thumbs up Thumbs down

Ja. Spökena försvann direkt efter att jag gått med på att böga med spökjägarna. En lustig sak var att en av dom lät precis likadant som spöket. Hmm? Aivan/hmm

Jag förstår och han plockade fram sin spökjägartrollstav va? Den där som  när han viftar ett ta så kommer ett trollsekret. Och en stor svart tjock trollbatong. Mama Mia.

Thumbs up Thumbs down

Är det kutym att applådera högt och jubla när grannen ovanför spolar ner en rejäl laddning i toaletten?
En sån laddning som får rören att knaka.

Thumbs up Thumbs down

Alkoholistvrak skrev:

Är det kutym att applådera högt och jubla när grannen ovanför spolar ner en rejäl laddning i toaletten?
En sån laddning som får rören att knaka.

Det är det. Bör utföras med partyhatt, partytuta, färgglada ballonger, serpentiner och en ljummen Lidl-2,8:a för att få till den rätta känslan.

Lidls fina 2.8or direktimporterat från tyskland. Kan det bli bättre?

Thumbs up Thumbs down

Ostfralla skrev:

Lidls fina 2.8or direktimporterat från tyskland. Kan det bli bättre?

Mjoo... Om man kissar lite i dom. :9

Någon som vill ligga med mig?

Jag gjorde en rundringning blad mina pingstvänner och pastor Clint Compton i Kennebeck Valley ville gärna ligga med dig.

http://kvag.org/images/pastor_clint.jpg

Thumbs up Thumbs down