Sv: Här postar vi allt möjligt

JAAH!!! VÄRKLIGEN DB! Det roliga i min länk är dock att fitt-reportern inte frågade så mycket om pumphaglet eller AR-15 karbinen som syns i åkdonet vid 0:05 samt "tabben" han har i hölstret vid 0:30 cirka haha! Givet att det "gått" några år sädan det reportaget så kanske man "kom" undan med det då? Idag hade nog värdegrund och dialogpolis satts in mot denna herre.

Tjillepitten

18,327

Så sant så sant! Tror dock inte någon PK:fierad frammis från SVT har någon större koll på något annat än ekologiskt bajsodlade böngoddar från Slöddermalm, vilka hucklekärringar som blivit "kränkta" senaste dygnet, och priset på en överprisad sojalatte!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

18,328

Typ: https://youtu.be/vMx2z9g9mJE?si=dKp2DdS … b&t=20

"Oj oj oj vilken galning!" Ti-hi! Nej då en helt vanlig DB i en bakhjulsdriven ToF 740 bara. För rövrigt en bra anal-ys av dig Bleppe angående s.k reportrar. Finns även två fall av brott mot knivlagen, pipparsprayen samt batongen.

Tjillepitten

18,330

Tack för berömmet, homo! Ja, jag har lite pudernäsa (vb-puder) för det, hähää! När man själv hade en sådan så var det ju kutym att skicka i fyran runkt 60-70km/h och sädan bara drifta å ha det runkegott!

Jaah så gött du talar min pervade herre! CP-bra fordon att drifta mä. Hade själv 740 och 940 en gång i tiden och som man sladdade runkt i snön.

Tjillepitten

18,332

Samma här! Porrkerade ofta dessa fordon i snödrivor nattetid som man snabbt fick gräva sig loss ur, haha!

Mhm, satte man sig fast så satt man där. Annars tog dom sig fram mikket brah lite varstans och eftersom dessa åkdon var byggda för ToF-hårda tag så var risken minimal för skador. Säder som Eddie: https://www.youtube.com/watch?v=pxhzz4wkKeU

Tjillepitten

18,334

Så sant så sant! Men en Böglunds 206:a kulle man haft då! https://youtu.be/eTG0z7rjY9g?si=pqcDsChmbCAK-3uO

Jaah, en BögVagn 206 är ToF. Vi hade dessa inom Lemvärnet men min homopluton var tilldelade TGB (TattarGåendeBögbil) av de flesta sorter. Inte samma fram"kom"lighet som en BögVagn men något snabbare.

Tjillepitten

18,336

Tufft!

För typ 20 år sädan så stod det typ 50 sådana uppradade sida vid sida vid Kalmar Hamn, Tjärhovet, med en skylt som sade: "120.000kr + moms".

Jaah, i bögan av 2000-talet då den "eviga padelfreden" inträdde så slängde man bort diverse ToF-iga åkdon på f.d F-13 Bögvalla. Man gjorde detta i två eller tre omgångar och hela landningsbanan var smockad med militära åkdon. Många i nyskick alternativt väldigt låga mätarställningar. Homo-hjullastare, lastbilar, olika kärror, BögVagnar m.m. Även ett större antal Vulvos så som 245:or upp till 945:or. Samtliga i nästan nypervoskick. HAIWAN!

Tjillepitten

18,338

Typ "Nionde Cumpaniet".

Jaah något åt det hållet jaah. Tragiskt nog runkerar det likadant än idag kan jag säda. Kanske inte på samma padel-skala men man lyckades ju fitta närmare 300st PBV, PubesBögVagn 302 i "något" förråd någonstans... Fast dom behöver INTE Svärje så dom kan vi glatt ge bort... SHARMOTA! Då skall man vara medveten om att dessa vagnar skrotades runkt år 2000, jo tjena. Om volk bara visste kan jag väl säda:  https://omni.se/ukraina-godkanner-svens … t/a/W0gpPG

Tjillepitten

Säder dig några gaymail med pervigt innehåll min rattrunkande håmovän. Hoppas du uppscattar dessa, puss på VB:n.

Tjillepitten

Bussföraren skrev:

Hua vilken mardröm! Men hade fått en fittmail från bögsta ort idag. Ni vet ett sånt där fittmail som innehåller ord såsom "utmaningar", "förändringar" osv... HAIWAN! Även om slavdrivarna inte säder något rakt ut vet man på förhud dess innebörd. Men jag tog Vulvon till Glasis, sna... rekvirerade ett antal birabärsor och har för avsikt att bli CP-full.

"Utmaningar" = Hårdare regler och ett nytt lönesystem som i praktiken innebär mer arbete om man vill behålla samma lön som tidigare.
"Förändringar" = Somliga arbetsuppgifter ersätts med AI-teknologi, flera anställda blir varslade.
*Tillhörande studiobild på någon SKITGLAD frammis iförd arbetskläder och hijab som umgås med en lika glad haiwanes.*

Skaparen av Mortiscism.

18,342

Bussföraren skrev:

Säder dig några gaymail med pervigt innehåll min rattrunkande håmovän. Hoppas du uppscattar dessa, puss på VB:n.

Tack homå! Oj vad här har runkats här sädan du sände mig dessa!

18,343

Mortimer Mus skrev:

"Utmaningar" = Hårdare regler och ett nytt lönesystem som i praktiken innebär mer arbete om man vill behålla samma lön som tidigare.
"Förändringar" = Somliga arbetsuppgifter ersätts med AI-teknologi, flera anställda blir varslade.
*Tillhörande studiobild på någon SKITGLAD frammis iförd arbetskläder och hijab som umgås med en lika glad haiwanes.*

Du skulle lätt kunna bli politiker...

Äsch! *Japanskt flickskolefnitter.*
Min sär-särgrundskola fungerade ungefär likadant. Man använde liknande "buzzwords" inför ett nytt arbetssätt när jag gick i bögstadiet, vilket i praktiken visade sig innebära att man var tvungen att plugga dubbelt så mycket än tidigare. HAIWAN!

Skaparen av Mortiscism.

Jaah sädana ord brunkar sällan innebära något HIV-positivt för arbeitstagaren hur slavdrivaren än försöker att linda in det hela.

Tjillepitten

Bleppe skrev:
Bussföraren skrev:

Tack homå! Oj vad här har runkats här sädan du sände mig dessa!

Det glädjer mig att höra!

Tjillepitten

Brr! Sicket frammisväder det bögs på under natten. Duggfittregn och allmänt ZOE. Det som muntrade upp natten var en brand i en frisörsalong i byn så man fitt vila sina kåta blickar på daddys till brandmän som drog i sina slangar hit och dit. Ti-hi! Men sädan var det slut på det bögiga och man fitt hälg NV bara för det. HAIWAN! Och jaah, NV ett par nätter nästa vecka också... DUBBEL-HAIWAN!

Tjillepitten

18,348

Ja det är riktigt fittigt väder nu. Sprutade brandmännen med sina "slangar" också? Kanske till och med vitt "skum"?

Jaah, jevfla padelväder!!! Tyvärr kunde jag inte stanna för att närmare granska de manliga brandmännen och det gjorde mig lite besviken att dessa herrar inte "gick" runkt i bara överkroppar. Men Bussis fitt ju chansen att skicka in lite upphetsande bilder till den lokala nyhetssidan: https://wighsnews.se/wordpress/?p=10933 … e_vignette

Har även fått tala med en hästsvans via min Nokia nu på kvällen då jag befann mig bögstavligen talet ett kvarter bort när branden startade. Då de är en större böggnad mellan de olika adresserna såg jag ingen pervson men jag hörde desto mera i den annars så öde Äggballebyn. Sitter dessutom en cumera på Cummunhuset men jag är osäker på hur dessa tingestar runkerar? Dom är väl som selfiepinnarna längs våra bajskladdiga vägar, dvs man har dom inte i brunk 24/7.

Tjillepitten

18,350

Oj vilken action! Och vilka runkvänliga bilder du tagit. *flaffa flaffa flaffa*