Sv: Här postar vi allt möjligt
Så jaah! Äntligen hemma i den 11° LSS-värmen!
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 731 732 733 734 735 … 916 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Så jaah! Äntligen hemma i den 11° LSS-värmen!
Jaah samma här! Hem"kommen" och skall nu hälla upp en skvätt Bläckan! Skål på dig!
Skål! Dock i Mollbögs lut...
Håll ut broder! Jag tar mig en av dina favvo biror till din ära. *Passar röver en åt dig också, homohonnör*
Åhåhåååå(mo)! Jo man tackar ja! *PSSSCHT* *KRA-KLOINK* *GLUGG GLUGG GLUGG GLUGG GLUGG* BÖÖÖÖÖÖÖÖÖRP!!!
Aaah! Det var gott dä!
Kittlar dig lite på pungen med en pissdrypande fasanfjäder som tack.
Ti-hi! Så busigt av dig min gosige rattrunkare!
Hihi! Jo jag är allt lite busig jag och behöver nog tuktas lite...
Skickar direkt brandman Jörgen till dig Bleppe! https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ost/b … -jag-gjort
Nämen! 
Vi måste hyra Jörgen någon dag! 
Jaah!!! Eller så fångar vi honom under en låda som vi stagat upp i ena änden med en pinne försedd med ett snöre, och som när vi väl gömda bakom en buske drar i det så... *PANG!* Lådan slår igen och han är fångad! Gäller bara att hitta ett bra lockbete att lägga in där under först. Hmmm?
Lockbetet är enkelt gjort, han är ju brandman!
Vi snat-... Eh, införskaffar en barnvagn och fjuttar eld på den utanför Jörgens hus! Därefter ropar vi "Hilfe! Hilfe! Mein kind! Hilfe!" sedan är Jörgen ute som ett skott och blir infångad. Efter det så kvävs elden inuti lådan och Jörgen tappar medvetandet av syrebrist så att vi kan bära ut honom ur lådan, binda honom och transpor(r)tera honom till Himpa. 
Mmm så gott du pratar Mortis!
Men det är sharmota att jag ska ut och frysa kuken av mig i natt igen. Bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs!!!
Du får snällt be någon daddybear att värma den frusna kuken med munnen. 
Genitaliskt på min ära! *flaffa*
Brrr... Lider med dig pervobroder. "Gick" till Cööp för att snatta röka i böggrevens tid. CP-bakis och eländig så det är väl bäst att hälla i sig de sista långhylsorna. Hela 6 stycken överlevde gårdagens fylleslag. KRA-LACK! Ingen NV förräns på onsdag om inget padelaktigt inträffar dvs.
*Ring, ring!*
"Bussis! Du måste komma hit och börja leverera ett stort parti padelrackets! Sätt fart! ...Och javisst ja, vi har ont om fordon och har därför hyrt en ZOE som du måste köra under leveransen!"
Hua vilken mardröm! Men hade fått en fittmail från bögsta ort idag. Ni vet ett sånt där fittmail som innehåller ord såsom "utmaningar", "förändringar" osv... HAIWAN! Även om slavdrivarna inte säder något rakt ut vet man på förhud dess innebörd. Men jag tog Vulvon till Glasis, sna... rekvirerade ett antal birabärsor och har för avsikt att bli CP-full.
Hua! Sådana fittmail får jag flera gånger i väckan från min värksamhet. Åker i papperskorgen diRECkt!!!
Jag ska också bli CP-full i afton och sitta här glatt nerkissad och CP-säl-klappa!
Jaah det gör du rätt i håmocumrat, CP-säl-klappar och klämmer mig på pungen växelvis.
Rätta takter!
Btw har ni pervon noterat att padelvolk jublar år den höjda panten på långhylse-lik m.fl buteljer? Väldigt få tycks inse att panten är ett nollsummespel utan tror att man kan tjäna dinarer på detta... Jag vill utvandra!
Volk är idioter!
Så sant, så sant. Därför borde vi pervon få tillgång till ett slikt åkdon... https://www.youtube.com/watch?v=MOb4dF1en74
Tufft åkdon, jaaaah! Rediga pryttlar!
https://youtu.be/hq8bTPZ2YYY?si=RBoCHBB … &t=853
Sidor Föregående 1 … 731 732 733 734 735 … 916 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt