Sv: Här postar vi allt möjligt
HÅMÅ!!! Jag skulle ju vilja ha firat nyår i Pervsterdam jöe!!!
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 729 730 731 732 733 … 916 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
HÅMÅ!!! Jag skulle ju vilja ha firat nyår i Pervsterdam jöe!!!
Har du som jag DV/NV på denna dag också?
Nein! Ledisch tistag, onstag, torstag. 
Man får gratulera min herre till detta! Här blir det NV tyvärr och det är fittigt men jag antar att volket behöver läsa "Trucker-daddys" och få sina analpluggar inför det "kommande" året? Men jag har förtröstan i att du och säkert Mortis kan hålla "stånd" och upprätthålla fögbyllohedern?
Håll ut! Vi tänker på dig ska du veta! Vi "kommer" att uppfylla den med råga kan jag lova!
Det betvivlar jag inte alls mina fina cumrater! SIM HALL!!! Party like its 1939!!! https://www.youtube.com/shorts/uiqEW6Vq9Is
Paaaarty party...
Hahaa... Har fyra obesvarade samtal från värksamheten ser jag nu på min 3210:a med "Stör ej"-runktionen på!
Nä men! Har du hamnat i onåd?
Njaaa.... Tror jag vet vad det beror på. Men det skiiiiiiiiiiiiter jag i!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
Så sant, har du frigång så har du. Hatar pervsonligen samtal från värksamheter/slavdrivare då jag anser att dom kan lämna ett bröstsamtal eller skriva PMS om det nu är något viktigt.
Tar det sen... Detta blir joppigt, haha!
"Det är ju en dag i morgon också"... Ti-hi!
Rajdiraaaj...
Men jag har förtröstan i att du och säkert Mortis kan hålla "stånd" och upprätthålla fögbyllohedern?
Nåo pråbläms!
Får kanske ta mig till Kromkuksgatan klockan 10 på måndag för att undvika rusningen som lär upp"stå" senare under dagen.
(För att inte tala om rusningen på tisdag!)
Funderar dock på att sätta mig i spermobilen utanför systemet på tisdagen med en påse popcorn och bevittna alla vaniljoslan som "kommer" dit försent! Medelåldersfarsor som bryter ihop när de inser att de måste behöva vara nyktra på Nyårsafton! 
Jaaah! *brrrr*
Här! Nummer 4 har jag fucktiskt runkerat på att beböga en natt. >>>
Bara det att man kanske inte är ensam, utan det är andra levande gäster där samtidigt, för jag har pratat med dom.
Nummer 7 är tyfvärr rivet, hann aldrig besöka det. 
*snurr snurr* Uuuh... Ööhö .. V... v-vart är jag? *duns* (trillar ihop och somnar igen)
Zzzzzzzzzz...
Blevf lite snurrigt där jah... Vaknade i soprummet...
Bara en DV imörra, vilket innebär *KRA-LACK* måntag, tistag, onstag. Sädan lite lugnt på torsdag då det är upp i db-ottan på freitag som gäller.
HAIWAN!!! Man "kommer" hem som en pissboardad skeppsråtta från NV:n. Fittregn och CP-blåst under hela jevfla natten, SHARMOTA!!! Brrr! En varm kissdusch och sädan drog jag på mig mina mys-terylenbrallor med öppen gren. Och värst utav allt är att kommande natts värksamhet troligtvis lär bjuda på samma fittregn men det lilla undantaget att det finns risk för lappmögel.
Ååhå fifääen!
Lovfar att inmundiga tredubbelt utav all dryckjom i afton till din ära när jag sitter i "sovrummet" i den nakna 100-wattarens sken från taket och äcklar mig, håmo!
Återkommer en annan dag...
Gott nytt pervoår!
Kan knappt hålla mig till 2026 förresten, då är det ju kåtår! 
Grått nytt könshår mina herrar!
Sidor Föregående 1 … 729 730 731 732 733 … 916 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt