Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
4,8 promille... Det artar sig. Snart dags för Neger-Ganjan.
Mmmm-hmm!
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 45 46 47 48 49 … 425 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
4,8 promille... Det artar sig. Snart dags för Neger-Ganjan.
Mmmm-hmm!
*raj raj raj*
Finstämd musik du lyssnar på, sann konnässör som du är. 
Kanske i kombination med några
?
Själv lyssnar jag och mina kulturvänner i poesigruppen på detta. Naturligvis under stillsamt onanerande.
http://www.youtube.com/watch?v=71hNl_skTZQ
*flaffa* Kultur...
På väg hem från pizzerian som schtängde *hick* nyssch. Schka testa Neger-Ganj... *burp* ...an nu när ja kommer hem. Brrr! Å kallt e're ockschå. Men sche där! Ett litet hus att värma schig i. Gröna plascht tunnor. Treeefvligt. Bara blunda en *hick* kort sctund, efterschom det... Zzzzzzzzzzzz...
fem dagar till fredagsmys!!!!! Har beställt en stor coop-påse med Negerganja och brygger NG för fullt.
Oj vad pyssligt och trefvligt! Får jag komma till dig på fredag och smaka av tro?
Japp det får du. kom till Sumprunkaregränd 35C gå ner i källren. Det står en skyt Ostis Myshåla. Du kan nog känna doften.

Jasså det är Salong och första klass som gäller? Hmmm nu fick jag en ide til lny dikt 
Jaa, man vill ju åka ståndsmässigt när man ska till Ö-Ljunga. 
09:17 check, jag står vid station och viftar med PP:s fana. Förhoppningsvis kommer Örkelljunga kammarkör att sjunga också.
Finemang! Har du kvar din rosa Messerschmidt med dildosäten? Vore såå najs om man kunde bli hämtad med den. 
Jajjamensan det blir "stånds"mässigt så klart.
*duns* *kissar sig i ansiktet*
Och i morgon är det amatörernas afton, för då är det "Kanelbullens Dag". *pffffffh* Ho ho.
http://www.fittkramp.se/svordom/sv/visa … .1842.html
16jan FTW.

Jaha snuskgubbar... Har ni skaffat er någon ny mysig fetisch tills på fredag då? 
14 timmar kvar, Ynf!!!
Jag kommer att delvis ha veckans fredagsmys i bajsporrens heliga land Tyskland. Tjohoo!

Blev lite avis där...
Vi ska dit och köpa förbjuden XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX-rated bajsporr och sälja dyrt här i Sverige!
2 1/2 timmmer kvar till fredagsmys. Bleppisen du går mitt Kreditkortsnummer : 3456 2346 1235 2345 dom tre siffrorna på baksidan 124 giltig till 11/14. Du kan ta ut så mycker du behöver för två exemplar av porren.
Sidor Föregående 1 … 45 46 47 48 49 … 425 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?