Sv: Här postar vi allt möjligt
Och idag är det fredagen den 13:e: Jääää!

Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 723 724 725 726 727 … 918 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Och idag är det fredagen den 13:e: Jääää!

P'sis! https://youtu.be/6J0aoG7HFvE?si=YZQeEanA-ON8cfSv
Men däremot såg jag en glad Pekka med PMW:n inne i samma butik. Han luktade lite sprit och önskade mig god hjul innan han vinglade iväg mot "Krööna väken".
"Söra pemve"-Pekka! Mormor å morfars gamla granne!
Man undrar ju hur hans periodande funkar, d.v.s. hur länge han är nykter och hur länge han super? Senaste gången som jag såg honom (i slutet av januari, vilket nästan är ett år sedan) så var han nykter och hade rattrunkat till Viberga.
Jaah han har åtminstone dragit ner på krökat jämfört med fornhomo-dagar. Men nu till hjul kanske man får skåda denna legend lite oftare om han "går" på flaskan hårt igen. Nu vid 10:00 var han inte på Glasis så som Bussis var för att stödsnatta lite.
Åååh vad söt du är i din lilla (spermiga?) tomteluva Mortis!
Jaah han har åtminstone dragit ner på krökat jämfört med fornhomo-dagar. Men nu till hjul kanske man får skåda denna legend lite oftare om han "går" på flaskan hårt igen. Nu vid 10:00 var han inte på Glasis så som Bussis var för att stödsnatta lite.
Där sehr man!
Åååh vad söt du är i din lilla (spermiga?) tomteluva Mortis!
Desamma! Och är det små strålar av sperma som regnar ner på dig? 
Mmmhm! Det är det!
Fi fäeen vad gött det var att "komma" hem igen och kunna supah på allvar. Snopp och lek tills på måntag natt igen då det är dags för mer rattrunkeri. MINST tre nätter till men jag har en känsla av att det "kommer" ett gaymail på måntag från tjefen om att rattrunka mer och MER och MEEEER!!! Under den "gångna natten trodde jag aldrig sexleksakerna skulle ta slut men nu skall här supahs!
Har också snopp och lek tills på måndag... klockan 03:15 tyvärr... Men skit i det nu, för här ska supahs NUUU!!! 
Det skall det! Min NV bögar vid midnatt så det är bäst att ta vara på den korta tiden. *In i dimman*
Vi äkta fögbyllon vet att vara effektiva och ta tillvara på den dyrbara supahtiden!
MHM! Varje sekund av försutten supahtid är slöseri med (under)livet!
Jaa! P'sis! Det förtjänar en CP-säl-klapp. *OIH OIH OIH* *KLAPP KLAPP KLAPP*
KRA-LACK!!! Japp! Tar mig en Sju Komma Tvåan i din ära. Har fistnat för denna kissgyllene dryck min digitala fyllecumrat.
Det gläder mig att höra ditt håmo!
Piss Blå "låg" förr på samma kaliber dvs 7,2 men "gick" ner till 6,8 vilket förargade mig. Då var Piss-burken svart.
Vet att jag och ett annat håmo brunkade sn... köpa Zipfer på femlitertunna och dela på i väldigt unga dar. Då var det relativt lätt att köpa nödraketer utan att ha åldern inne..
HAIWAN! Den har man "gått" miste om tyvärr.
Och så köpte man en halvmeter bensinslang på macken (då mackar var mackar och detta fanns som metervara på rulle) för att kunna suga i sig bärsan då det bara var ett litet hål uppepå som man nog egentligen skulle sätt i en pump i.
Slangarna minns jag av en och annan orsak jaah... *Fniss*
Jahaaaa! Gör du? Vad roligt. Till moppen då antar jag? 
Pervsonligen hade jag själv aldrig någon moppe men vad gör man inte för sina CP-vänner?.. Eller när Molotov-kuktails skulle tillvärkas.
Aha, så synd. Ja, sådana eller lavemang var ju vad jag tänkte på.
Oavsett vilket fick man ju suga. Ti-hi!
Jaah! Ti-hi! Var just på "toaletten". Testade att väga mig på min boskapsvåg innan jag öppnade slussporten och efter. Dock bara 0,9 kilo mindre, men ack så intressant!
Sidor Föregående 1 … 723 724 725 726 727 … 918 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt