Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Den solblekta blåa dörren på glänt.

Ute på promenad med puppygimpen i strypkoppel jag en kulen tisdag vid en mexitegelvilla se en solblekt blå dörr på glänt som mitt intresse fastnar för, jag tycker mig höra ett bögstön som förföriskt mig lockar mig allt närmare dörren. Genom dörrspringan jag en herre se iförd förföriska röda stayups i latex som dansar till tonerna av Onkel Kånkels superdänga Gaybusters, försiktigt jag dörren skjuter upp med mina rosa Foppa-tofflor och smyger...

Tjillepitten

17,952

Ute på promenad med puppygimpen i strypkoppel jag en kulen tisdag vid en mexitegelvilla se en solblekt blå dörr på glänt som mitt intresse fastnar för, jag tycker mig höra ett bögstön som förföriskt mig lockar mig allt närmare dörren. Genom dörrspringan jag en herre se iförd förföriska röda stayups i latex som dansar till tonerna av Onkel Kånkels superdänga Gaybusters, försiktigt jag dörren skjuter upp med mina rosa Foppa-tofflor och smyger in. Sjuttiotalsdisco ljuder vilt och...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Ute på promenad med puppygimpen i strypkoppel jag en kulen tisdag vid en mexitegelvilla se en solblekt blå dörr på glänt som mitt intresse fastnar för, jag tycker mig höra ett bögstön som förföriskt mig lockar mig allt närmare dörren. Genom dörrspringan jag en herre se iförd förföriska röda stayups i latex som dansar till tonerna av Onkel Kånkels superdänga Gaybusters, försiktigt jag dörren skjuter upp med mina rosa Foppa-tofflor och smyger in. Sjuttiotalsdisco ljuder vilt och jag skådar i ett hörn...

Tjillepitten

17,954

Ute på promenad med puppygimpen i strypkoppel jag en kulen tisdag vid en mexitegelvilla se en solblekt blå dörr på glänt som mitt intresse fastnar för, jag tycker mig höra ett bögstön som förföriskt mig lockar mig allt närmare dörren. Genom dörrspringan jag en herre se iförd förföriska röda stayups i latex som dansar till tonerna av Onkel Kånkels superdänga Gaybusters, försiktigt jag dörren skjuter upp med mina rosa Foppa-tofflor och smyger in. Sjuttiotalsdisco ljuder vilt och jag skådar i ett hörn en ledsen daddbear som gråter...

Ute på promenad med puppygimpen i strypkoppel jag en kulen tisdag vid en mexitegelvilla se en solblekt blå dörr på glänt som mitt intresse fastnar för, jag tycker mig höra ett bögstön som förföriskt mig lockar mig allt närmare dörren. Genom dörrspringan jag en herre se iförd förföriska röda stayups i latex som dansar till tonerna av Onkel Kånkels superdänga Gaybusters, försiktigt jag dörren skjuter upp med mina rosa Foppa-tofflor och smyger in. Sjuttiotalsdisco ljuder vilt och jag skådar i ett hörn en ledsen daddbear som gråter medans "In the gay-navy" av...

Tjillepitten

17,956

Ute på promenad med puppygimpen i strypkoppel jag en kulen tisdag vid en mexitegelvilla se en solblekt blå dörr på glänt som mitt intresse fastnar för, jag tycker mig höra ett bögstön som förföriskt mig lockar mig allt närmare dörren. Genom dörrspringan jag en herre se iförd förföriska röda stayups i latex som dansar till tonerna av Onkel Kånkels superdänga Gaybusters, försiktigt jag dörren skjuter upp med mina rosa Foppa-tofflor och smyger in. Sjuttiotalsdisco ljuder vilt och jag skådar i ett hörn en ledsen daddbear som gråter medans "In the gay-navy" av bögorkestern 'Himpa People' glatt spelas...

Ute på promenad med puppygimpen i strypkoppel jag en kulen tisdag vid en mexitegelvilla se en solblekt blå dörr på glänt som mitt intresse fastnar för, jag tycker mig höra ett bögstön som förföriskt mig lockar mig allt närmare dörren. Genom dörrspringan jag en herre se iförd förföriska röda stayups i latex som dansar till tonerna av Onkel Kånkels superdänga Gaybusters, försiktigt jag dörren skjuter upp med mina rosa Foppa-tofflor och smyger in. Sjuttiotalsdisco ljuder vilt och jag skådar i ett hörn en ledsen daddbear som gråter medans "In the gay-navy" av bögorkestern 'Himpa People' glatt spelas från en vevgrammofon i hörnet,...

Skaparen av Mortiscism.

17,958

Ute på promenad med puppygimpen i strypkoppel jag en kulen tisdag vid en mexitegelvilla se en solblekt blå dörr på glänt som mitt intresse fastnar för, jag tycker mig höra ett bögstön som förföriskt mig lockar mig allt närmare dörren. Genom dörrspringan jag en herre se iförd förföriska röda stayups i latex som dansar till tonerna av Onkel Kånkels superdänga Gaybusters, försiktigt jag dörren skjuter upp med mina rosa Foppa-tofflor och smyger in. Sjuttiotalsdisco ljuder vilt och jag skådar i ett hörn en ledsen daddbear som gråter medans "In the gay-navy" av bögorkestern 'Himpa People' glatt spelas från en vevgrammofon i hörnet, bjuder på ett snurrepiller och...

Ute på promenad med puppygimpen i strypkoppel jag en kulen tisdag vid en mexitegelvilla se en solblekt blå dörr på glänt som mitt intresse fastnar för, jag tycker mig höra ett bögstön som förföriskt mig lockar mig allt närmare dörren. Genom dörrspringan jag en herre se iförd förföriska röda stayups i latex som dansar till tonerna av Onkel Kånkels superdänga Gaybusters, försiktigt jag dörren skjuter upp med mina rosa Foppa-tofflor och smyger in. Sjuttiotalsdisco ljuder vilt och jag skådar i ett hörn en ledsen daddbear som gråter medans "In the gay-navy" av bögorkestern 'Himpa People' glatt spelas från en vevgrammofon i hörnet, bjuder på ett snurrepiller och DB:n genast i mjugg ler...

Tjillepitten

17,960

Ute på promenad med puppygimpen i strypkoppel jag en kulen tisdag vid en mexitegelvilla se en solblekt blå dörr på glänt som mitt intresse fastnar för, jag tycker mig höra ett bögstön som förföriskt mig lockar mig allt närmare dörren. Genom dörrspringan jag en herre se iförd förföriska röda stayups i latex som dansar till tonerna av Onkel Kånkels superdänga Gaybusters, försiktigt jag dörren skjuter upp med mina rosa Foppa-tofflor och smyger in. Sjuttiotalsdisco ljuder vilt och jag skådar i ett hörn en ledsen daddbear som gråter medans "In the gay-navy" av bögorkestern 'Himpa People' glatt spelas från en vevgrammofon i hörnet, bjuder på ett snurrepiller och DB:n genast i mjugg ler och nu korvdans börjar dansa...

Ute på promenad med puppygimpen i strypkoppel jag en kulen tisdag vid en mexitegelvilla se en solblekt blå dörr på glänt som mitt intresse fastnar för, jag tycker mig höra ett bögstön som förföriskt mig lockar mig allt närmare dörren. Genom dörrspringan jag en herre se iförd förföriska röda stayups i latex som dansar till tonerna av Onkel Kånkels superdänga Gaybusters, försiktigt jag dörren skjuter upp med mina rosa Foppa-tofflor och smyger in. Sjuttiotalsdisco ljuder vilt och jag skådar i ett hörn en ledsen daddbear som gråter medans "In the gay-navy" av bögorkestern 'Himpa People' glatt spelas från en vevgrammofon i hörnet, bjuder på ett snurrepiller och DB:n genast i mjugg ler och nu korvdans börjar dansa så att det skvätter från...

Skaparen av Mortiscism.

Ute på promenad med puppygimpen i strypkoppel jag en kulen tisdag vid en mexitegelvilla se en solblekt blå dörr på glänt som mitt intresse fastnar för, jag tycker mig höra ett bögstön som förföriskt mig lockar mig allt närmare dörren. Genom dörrspringan jag en herre se iförd förföriska röda stayups i latex som dansar till tonerna av Onkel Kånkels superdänga Gaybusters, försiktigt jag dörren skjuter upp med mina rosa Foppa-tofflor och smyger in. Sjuttiotalsdisco ljuder vilt och jag skådar i ett hörn en ledsen daddbear som gråter medans "In the gay-navy" av bögorkestern 'Himpa People' glatt spelas från en vevgrammofon i hörnet, bjuder på ett snurrepiller och DB:n genast i mjugg ler och nu korvdans börjar dansa så att det skvätter från både snopp och stjärt. Pungsvettpärlorna...

Tjillepitten

17,963

Ute på promenad med puppygimpen i strypkoppel jag en kulen tisdag vid en mexitegelvilla se en solblekt blå dörr på glänt som mitt intresse fastnar för, jag tycker mig höra ett bögstön som förföriskt mig lockar mig allt närmare dörren. Genom dörrspringan jag en herre se iförd förföriska röda stayups i latex som dansar till tonerna av Onkel Kånkels superdänga Gaybusters, försiktigt jag dörren skjuter upp med mina rosa Foppa-tofflor och smyger in. Sjuttiotalsdisco ljuder vilt och jag skådar i ett hörn en ledsen daddbear som gråter medans "In the gay-navy" av bögorkestern 'Himpa People' glatt spelas från en vevgrammofon i hörnet, bjuder på ett snurrepiller och DB:n genast i mjugg ler och nu korvdans börjar dansa så att det skvätter från både snopp och stjärt. Pungsvettpärlorna i solskenet blänker så vackert...

Ute på promenad med puppygimpen i strypkoppel jag en kulen tisdag vid en mexitegelvilla se en solblekt blå dörr på glänt som mitt intresse fastnar för, jag tycker mig höra ett bögstön som förföriskt mig lockar mig allt närmare dörren. Genom dörrspringan jag en herre se iförd förföriska röda stayups i latex som dansar till tonerna av Onkel Kånkels superdänga Gaybusters, försiktigt jag dörren skjuter upp med mina rosa Foppa-tofflor och smyger in. Sjuttiotalsdisco ljuder vilt och jag skådar i ett hörn en ledsen daddbear som gråter medans "In the gay-navy" av bögorkestern 'Himpa People' glatt spelas från en vevgrammofon i hörnet, bjuder på ett snurrepiller och DB:n genast i mjugg ler och nu korvdans börjar dansa så att det skvätter från både snopp och stjärt. Pungsvettpärlorna i solskenet blänker så vackert medans den regnbågsfärgade discokulan i...

Tjillepitten

17,965

Ute på promenad med puppygimpen i strypkoppel jag en kulen tisdag vid en mexitegelvilla se en solblekt blå dörr på glänt som mitt intresse fastnar för, jag tycker mig höra ett bögstön som förföriskt mig lockar mig allt närmare dörren. Genom dörrspringan jag en herre se iförd förföriska röda stayups i latex som dansar till tonerna av Onkel Kånkels superdänga Gaybusters, försiktigt jag dörren skjuter upp med mina rosa Foppa-tofflor och smyger in. Sjuttiotalsdisco ljuder vilt och jag skådar i ett hörn en ledsen daddbear som gråter medans "In the gay-navy" av bögorkestern 'Himpa People' glatt spelas från en vevgrammofon i hörnet, bjuder på ett snurrepiller och DB:n genast i mjugg ler och nu korvdans börjar dansa så att det skvätter från både snopp och stjärt. Pungsvettpärlorna i solskenet blänker så vackert medans den regnbågsfärgade discokulan i taket en ljuvlig homostämning skapar!

NNNNNGHHHYYYYYYH!!!

17,966

Önskelistan julen 2024.

Kära tomtefar, jag mig en...

Önskelistan julen 2024.

Kära tomtefar, jag mig en lista nu författa på toapappret...

Skaparen av Mortiscism.

17,968

Önskelistan julen 2024.

Kära tomtefar, jag mig en lista nu författa på toapappret med mitt knubbiga fekaliserade pekfinger...

Önskelistan julen 2024.

Kära tomtefar, jag mig en lista nu författa på toapappret med mitt knubbiga fekaliserade pekfinger som jag hoppas "kommer" fram...

Skaparen av Mortiscism.

17,970

Önskelistan julen 2024.

Kära tomtefar, jag mig en lista nu författa på toapappret med mitt knubbiga fekaliserade pekfinger som jag hoppas "kommer" fram till dig och dina gimp-nissar...

Önskelistan julen 2024.

Kära tomtefar, jag mig en lista nu författa på toapappret med mitt knubbiga fekaliserade pekfinger som jag hoppas "kommer" fram till dig och dina gimp-nissar lagom i tid till det...

Skaparen av Mortiscism.

17,972

Önskelistan julen 2024.

Kära tomtefar, jag mig en lista nu författa på toapappret med mitt knubbiga fekaliserade pekfinger som jag hoppas "kommer" fram till dig och dina gimp-nissar lagom i tid till det stora myset. Hårda paket äro...

Önskelistan julen 2024.

Kära tomtefar, jag mig en lista nu författa på toapappret med mitt knubbiga fekaliserade pekfinger som jag hoppas "kommer" fram till dig och dina gimp-nissar lagom i tid till det stora myset. Hårda paket äro välkomna, antingen i form av...

Skaparen av Mortiscism.

17,974

Önskelistan julen 2024.

Kära tomtefar, jag mig en lista nu författa på toapappret med mitt knubbiga fekaliserade pekfinger som jag hoppas "kommer" fram till dig och dina gimp-nissar lagom i tid till det stora myset. Hårda paket äro välkomna, antingen i form av Moby Huge's eller analplågare så...

Önskelistan julen 2024.

Kära tomtefar, jag mig en lista nu författa på toapappret med mitt knubbiga fekaliserade pekfinger som jag hoppas "kommer" fram till dig och dina gimp-nissar lagom i tid till det stora myset. Hårda paket äro välkomna, antingen i form av Moby Huge's eller analplågare så grova att ringmuskeln sätts på...

Tjillepitten