Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Höstmys.

Sitter inne och kurar i skymning i min inpyrda stödbostad bland torkade asplöv och burksvampar, försiktigt jag tar mig en klunk hojtarolja och energiskt bli homokåt och tänder en lång Winston med min röda BIC. Se utanför jutesäckarna hur vinden vina och allt en brunaktigt nyans få, känner hur tarmarna trycker och bultar så min köttros öppnas upp och en kraftig doft av kärlek tränger fram för att blandas med röklukten, då nu dörrklockan plingar febrilt och plywoodskivan till dörr hastigt rycks upp jag redan förberedd är med kuken i hand och röven riktad mot dörren. Med slemmig kuk i hand jag ilsket vråla "HAIWAN!" medans jag fantiserar om Zin Rose och all kuk jag kunnat fått i parti och minut. På sexualcafé sådan kärlek jag hade kunnat avnjuta gemytligt samkväm med någon bear, så icke fallet, bajsutlösning efter bajsutlösning lämnar min anal...

Tjillepitten

Höstmys.

Sitter inne och kurar i skymning i min inpyrda stödbostad bland torkade asplöv och burksvampar, försiktigt jag tar mig en klunk hojtarolja och energiskt bli homokåt och tänder en lång Winston med min röda BIC. Se utanför jutesäckarna hur vinden vina och allt en brunaktigt nyans få, känner hur tarmarna trycker och bultar så min köttros öppnas upp och en kraftig doft av kärlek tränger fram för att blandas med röklukten, då nu dörrklockan plingar febrilt och plywoodskivan till dörr hastigt rycks upp jag redan förberedd är med kuken i hand och röven riktad mot dörren. Med slemmig kuk i hand jag ilsket vråla "HAIWAN!" medans jag fantiserar om Zin Rose och all kuk jag kunnat fått i parti och minut. På sexualcafé sådan kärlek jag hade kunnat avnjuta gemytligt samkväm med någon bear, så icke fallet, bajsutlösning efter bajsutlösning lämnar min anal, besökaren ut genom plywooddörren far,...

Skaparen av Mortiscism.

Höstmys.

Sitter inne och kurar i skymning i min inpyrda stödbostad bland torkade asplöv och burksvampar, försiktigt jag tar mig en klunk hojtarolja och energiskt bli homokåt och tänder en lång Winston med min röda BIC. Se utanför jutesäckarna hur vinden vina och allt en brunaktigt nyans få, känner hur tarmarna trycker och bultar så min köttros öppnas upp och en kraftig doft av kärlek tränger fram för att blandas med röklukten, då nu dörrklockan plingar febrilt och plywoodskivan till dörr hastigt rycks upp jag redan förberedd är med kuken i hand och röven riktad mot dörren. Med slemmig kuk i hand jag ilsket vråla "HAIWAN!" medans jag fantiserar om Zin Rose och all kuk jag kunnat fått i parti och minut. På sexualcafé sådan kärlek jag hade kunnat avnjuta gemytligt samkväm med någon bear, så icke fallet, bajsutlösning efter bajsutlösning lämnar min anal, besökaren ut genom plywooddörren far, jag i min skinnbanjo drar...

Tjillepitten

17,904

Höstmys.

Sitter inne och kurar i skymning i min inpyrda stödbostad bland torkade asplöv och burksvampar, försiktigt jag tar mig en klunk hojtarolja och energiskt bli homokåt och tänder en lång Winston med min röda BIC. Se utanför jutesäckarna hur vinden vina och allt en brunaktigt nyans få, känner hur tarmarna trycker och bultar så min köttros öppnas upp och en kraftig doft av kärlek tränger fram för att blandas med röklukten, då nu dörrklockan plingar febrilt och plywoodskivan till dörr hastigt rycks upp jag redan förberedd är med kuken i hand och röven riktad mot dörren. Med slemmig kuk i hand jag ilsket vråla "HAIWAN!" medans jag fantiserar om Zin Rose och all kuk jag kunnat fått i parti och minut. På sexualcafé sådan kärlek jag hade kunnat avnjuta gemytligt samkväm med någon bear, så icke fallet, bajsutlösning efter bajsutlösning lämnar min anal, besökaren ut genom plywooddörren far, jag i min skinnbanjo drar och tänker på fornstora dar...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Höstmys.

Sitter inne och kurar i skymning i min inpyrda stödbostad bland torkade asplöv och burksvampar, försiktigt jag tar mig en klunk hojtarolja och energiskt bli homokåt och tänder en lång Winston med min röda BIC. Se utanför jutesäckarna hur vinden vina och allt en brunaktigt nyans få, känner hur tarmarna trycker och bultar så min köttros öppnas upp och en kraftig doft av kärlek tränger fram för att blandas med röklukten, då nu dörrklockan plingar febrilt och plywoodskivan till dörr hastigt rycks upp jag redan förberedd är med kuken i hand och röven riktad mot dörren. Med slemmig kuk i hand jag ilsket vråla "HAIWAN!" medans jag fantiserar om Zin Rose och all kuk jag kunnat fått i parti och minut. På sexualcafé sådan kärlek jag hade kunnat avnjuta gemytligt samkväm med någon bear, så icke fallet, bajsutlösning efter bajsutlösning lämnar min anal, besökaren ut genom plywooddörren far, jag i min skinnbanjo drar och tänker på fornstora dar då homona drog fram över...

Tjillepitten

17,906

Höstmys.

Sitter inne och kurar i skymning i min inpyrda stödbostad bland torkade asplöv och burksvampar, försiktigt jag tar mig en klunk hojtarolja och energiskt bli homokåt och tänder en lång Winston med min röda BIC. Se utanför jutesäckarna hur vinden vina och allt en brunaktigt nyans få, känner hur tarmarna trycker och bultar så min köttros öppnas upp och en kraftig doft av kärlek tränger fram för att blandas med röklukten, då nu dörrklockan plingar febrilt och plywoodskivan till dörr hastigt rycks upp jag redan förberedd är med kuken i hand och röven riktad mot dörren. Med slemmig kuk i hand jag ilsket vråla "HAIWAN!" medans jag fantiserar om Zin Rose och all kuk jag kunnat fått i parti och minut. På sexualcafé sådan kärlek jag hade kunnat avnjuta gemytligt samkväm med någon bear, så icke fallet, bajsutlösning efter bajsutlösning lämnar min anal, besökaren ut genom plywooddörren far, jag i min skinnbanjo drar och tänker på fornstora dar då homona drog fram över världen och knullade röv och...

Höstmys.

Sitter inne och kurar i skymning i min inpyrda stödbostad bland torkade asplöv och burksvampar, försiktigt jag tar mig en klunk hojtarolja och energiskt bli homokåt och tänder en lång Winston med min röda BIC. Se utanför jutesäckarna hur vinden vina och allt en brunaktigt nyans få, känner hur tarmarna trycker och bultar så min köttros öppnas upp och en kraftig doft av kärlek tränger fram för att blandas med röklukten, då nu dörrklockan plingar febrilt och plywoodskivan till dörr hastigt rycks upp jag redan förberedd är med kuken i hand och röven riktad mot dörren. Med slemmig kuk i hand jag ilsket vråla "HAIWAN!" medans jag fantiserar om Zin Rose och all kuk jag kunnat fått i parti och minut. På sexualcafé sådan kärlek jag hade kunnat avnjuta gemytligt samkväm med någon bear, så icke fallet, bajsutlösning efter bajsutlösning lämnar min anal, besökaren ut genom plywooddörren far, jag i min skinnbanjo drar och tänker på fornstora dar då homona drog fram över världen och knullade röv och kurar ihop mig i höstmyset.

NNNNYYYYHHH!!!!

Skaparen av Mortiscism.

17,908

Fest i byn.

I bygdegården här på vischan...

Fest i byn.

I bygdegården här på vischan vattenkammade gubbar i kostym synas...

Skaparen av Mortiscism.

17,910

Fest i byn.

I bygdegården här på vischan vattenkammade gubbar i kostym synas smygdrickandes ur fickpluntorna sina så...

Fest i byn.

I bygdegården här på vischan vattenkammade gubbar i kostym synas smygdrickandes ur fickpluntorna sina så söta och nätta. Från lokalen...

Tjillepitten

17,912

Fest i byn.

I bygdegården här på vischan vattenkammade gubbar i kostym synas smygdrickandes ur fickpluntorna sina så söta och nätta. Från lokalen en doft av smegma, mysk...

Fest i byn.

I bygdegården här på vischan vattenkammade gubbar i kostym synas smygdrickandes ur fickpluntorna sina så söta och nätta. Från lokalen en doft av smegma, mysk och vaselin strömmar ut genom...

Tjillepitten

Fest i byn.

I bygdegården här på vischan vattenkammade gubbar i kostym synas smygdrickandes ur fickpluntorna sina så söta och nätta. Från lokalen en doft av smegma, mysk och vaselin strömmar ut genom det öppna fönstret och når...

Skaparen av Mortiscism.

Fest i byn.

I bygdegården här på vischan vattenkammade gubbar i kostym synas smygdrickandes ur fickpluntorna sina så söta och nätta. Från lokalen en doft av smegma, mysk och vaselin strömmar ut genom det öppna fönstret och når min snorkladdiga snok, tonerna av...

Tjillepitten

17,916

Fest i byn.

I bygdegården här på vischan vattenkammade gubbar i kostym synas smygdrickandes ur fickpluntorna sina så söta och nätta. Från lokalen en doft av smegma, mysk och vaselin strömmar ut genom det öppna fönstret och når min snorkladdiga snok, tonerna av käck dragspelsmusik får alla på...

Fest i byn.

I bygdegården här på vischan vattenkammade gubbar i kostym synas smygdrickandes ur fickpluntorna sina så söta och nätta. Från lokalen en doft av smegma, mysk och vaselin strömmar ut genom det öppna fönstret och når min snorkladdiga snok, tonerna av käck dragspelsmusik får alla på dansgolvet att vakna till liv,...

Skaparen av Mortiscism.

17,918

Fest i byn.

I bygdegården här på vischan vattenkammade gubbar i kostym synas smygdrickandes ur fickpluntorna sina så söta och nätta. Från lokalen en doft av smegma, mysk och vaselin strömmar ut genom det öppna fönstret och når min snorkladdiga snok, tonerna av käck dragspelsmusik får alla på dansgolvet att vakna till liv, alla nu genast börjar dansa...

Fest i byn.

I bygdegården här på vischan vattenkammade gubbar i kostym synas smygdrickandes ur fickpluntorna sina så söta och nätta. Från lokalen en doft av smegma, mysk och vaselin strömmar ut genom det öppna fönstret och når min snorkladdiga snok, tonerna av käck dragspelsmusik får alla på dansgolvet att vakna till liv, alla nu genast börjar dansa homoerotisk korvdans och Calle Jularbo...

Tjillepitten

17,920

Fest i byn.

I bygdegården här på vischan vattenkammade gubbar i kostym synas smygdrickandes ur fickpluntorna sina så söta och nätta. Från lokalen en doft av smegma, mysk och vaselin strömmar ut genom det öppna fönstret och når min snorkladdiga snok, tonerna av käck dragspelsmusik får alla på dansgolvet att vakna till liv, alla nu genast börjar dansa homoerotisk korvdans och Calle Jularbo då nu ljuder ur bögtalarna...

Fest i byn.

I bygdegården här på vischan vattenkammade gubbar i kostym synas smygdrickandes ur fickpluntorna sina så söta och nätta. Från lokalen en doft av smegma, mysk och vaselin strömmar ut genom det öppna fönstret och når min snorkladdiga snok, tonerna av käck dragspelsmusik får alla på dansgolvet att vakna till liv, alla nu genast börjar dansa homoerotisk korvdans och Calle Jularbo då nu ljuder ur bögtalarna, kvällens första bajsutlösning sker spontant...

Skaparen av Mortiscism.

17,922

Fest i byn.

I bygdegården här på vischan vattenkammade gubbar i kostym synas smygdrickandes ur fickpluntorna sina så söta och nätta. Från lokalen en doft av smegma, mysk och vaselin strömmar ut genom det öppna fönstret och når min snorkladdiga snok, tonerna av käck dragspelsmusik får alla på dansgolvet att vakna till liv, alla nu genast börjar dansa homoerotisk korvdans och Calle Jularbo då nu ljuder ur bögtalarna, kvällens första bajsutlösning sker spontant i parti och minut tills...

Fest i byn.

I bygdegården här på vischan vattenkammade gubbar i kostym synas smygdrickandes ur fickpluntorna sina så söta och nätta. Från lokalen en doft av smegma, mysk och vaselin strömmar ut genom det öppna fönstret och når min snorkladdiga snok, tonerna av käck dragspelsmusik får alla på dansgolvet att vakna till liv, alla nu genast börjar dansa homoerotisk korvdans och Calle Jularbo då nu ljuder ur bögtalarna, kvällens första bajsutlösning sker spontant i parti och minut tills golvet äro ishalt och brunt,...

Skaparen av Mortiscism.

17,924

Fest i byn.

I bygdegården här på vischan vattenkammade gubbar i kostym synas smygdrickandes ur fickpluntorna sina så söta och nätta. Från lokalen en doft av smegma, mysk och vaselin strömmar ut genom det öppna fönstret och når min snorkladdiga snok, tonerna av käck dragspelsmusik får alla på dansgolvet att vakna till liv, alla nu genast börjar dansa homoerotisk korvdans och Calle Jularbo då nu ljuder ur bögtalarna, kvällens första bajsutlösning sker spontant i parti och minut tills golvet äro ishalt och brunt, en böghög bildas och genast...

Fest i byn.

I bygdegården här på vischan vattenkammade gubbar i kostym synas smygdrickandes ur fickpluntorna sina så söta och nätta. Från lokalen en doft av smegma, mysk och vaselin strömmar ut genom det öppna fönstret och når min snorkladdiga snok, tonerna av käck dragspelsmusik får alla på dansgolvet att vakna till liv, alla nu genast börjar dansa homoerotisk korvdans och Calle Jularbo då nu ljuder ur bögtalarna, kvällens första bajsutlösning sker spontant i parti och minut tills golvet äro ishalt och brunt, en böghög bildas och genast kostymer samt byxor åker av,...

Skaparen av Mortiscism.