Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt

Yupp! När morsan (tror att det var killens morsa iaf) insåg att jag inte var ute efter att slåss och finnen fortsatte att bråka så gick hon loss på honom med handväskan! Vettefan vad dom sa/skrek till varandra.
Därefter gick jag till MaXXX för lite fyllekäk.

Skaparen av Mortiscism.

2,552

Vilken liten müsig homobyggnad det såg ut att vara. Kan värkligen se dom små brun/vita plastmuggarna med tillhörande bruna och orangea mugghållarna stå där på ett flottigt bord tillsammans med en glasburk snabbkaffer!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Någon som har bra förslag på någon ultra-leskig skräckfilm (hjärna flera) som är runkvänliga så här till Pervoween? Nu pratar vi inte Bög-Hajen eller sån skit utan något megaotäckt.

Tjillepitten

2,554

- Hereditary.
- Mama.
- Dead Silence.
- Babadook.
- Grave Encounters.
- Terrifier 2.

Jaah! Brah tipz sötiz där! Tackar!

Tjillepitten

2,556

Lugnt gulliz. Hoppas du blir så rädd att du kissar på dig! Ti-hi!

Det lär ske jaah! Bäst att "komma" över extra wellpapp som kan suga upp de gula dropparna.

Tjillepitten

Bussföraren skrev:

Nu pratar vi inte Bög-Hajen eller sån skit utan något megaotäckt.

Lesbisk hårig BBW-porr. Default/ai

Skaparen av Mortiscism.

Eller denna klassiker från samma år som mitt brunöga såg dagens ljus... Mycket grafisk. Brr!!! Starring Gudrun btw: https://www.filmarkivet.se/movies/fodelsen/

Tjillepitten

Huga! Vågar inte ens klicka på länken! Aivan/scare

Skaparen av Mortiscism.

Nä gör inte det, Schymans buskiga kön öppnas mot slutet av rullen och så vidare. Mycket märklig film.

Tjillepitten

2,562

(klickade på länken) (ligger nu i ett hörn darrandes och gungandes på sidan i missfosterställning) Default/ai

Det är ju sedan långt tidigare känt att man får behålla sprit, bärsabiror, tompavor, tomburkar, snurrepiller och allt annat spännande som man hittar i parken. Men får man behålla fyllon som man hittar i parken och ta med dom hem? Dom är ju såå söta!

Skaparen av Mortiscism.

Det får man under den förutsättningen att man tar hand om dom. Nu gapar ju min gimpbur tom men mina tips är att införskaffa en bur, större kattsandlåda, en uppsjö av Doggy(style) hundmat, strypkoppel och en munkorg. Piska utgår jag från att du redan har. S.k "roppar" är också bra att ha den första tiden innan fyllot insett sitt öde och ser dig som dess enda chans till överlevnad och är helt försatt i ditt våld. Stärkande promenader är att recummendera, exempelvis på Himpa. Där visar du upp din (fyll)hund för de andra homofilerna samt alla roliga trick han kan utföra. Lycka till!

Tjillepitten

Oj oj oj, det låter som att fögbyllon är lite för svårskötta för mig! Men tack ändå!

Skaparen av Mortiscism.

2,566

*puzz*

Du Mortis? Blir det någon hjulfilm från dig i år?

Tjillepitten

Det ska jag försöka pilla fram, jah!

Skaparen av Mortiscism.

Har ni andra håmon fått boken "Om bögryssen eller Haiwansen kommer"? Självklart är det redan på omslaget en frammis med AK5:a, en solbränd unge i bakgrunken som passas av någon padelspelare. På sidan 14 en terrorist som robbar ett barn på mat och sidorna 21, 22 samt 23 så multikulti och mysigt.

Tjillepitten

Yepp! Till och med Försvarsdepartementet samt MSB har gett upp och gått ner på knä för woke-knullturen.

Skaparen av Mortiscism.

Jaah och det är förjevfligt! Självklart skulle foldern innehållit bilder på bears och inget annat! HAIWAN!

Tjillepitten

Gärna med tillhörande illustrationer där man uppmanar alla bears att duscha/bada tillsammans för att spara vatten, samt hur män bör idka samkväm med varandra!

Skaparen av Mortiscism.

Mhm som på gamla goda tider dvs: https://www.youtube.com/watch?v=MPZTfACgZ0s

Tjillepitten

Melker är en sann daddybear! Samlar på militärfordon, smyger run(k)t i b(r)unkrar och "kommer" från Östergötland.

Skaparen av Mortiscism.

Mhm, samt att han fått "komma" in på en platz för ett av 80-talets större troligen ryska håmoattentat. Beläget i Österbögland det mä.

Tjillepitten