Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt

Kanske doktor Mortis kan skriva ut några sädana intyg till oss?

Tjillepitten

2,502

Det gör han säkert bara vi sticker till lite kladdiga tyska bögporrtidningar från 1979.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Så får det bli för denna tidning prenumererar han nog redan på: https://bearworldmag.com/

Tjillepitten

2,504

Säkerligen!

Bussföraren skrev:

Så får det bli för denna tidning prenumererar han nog redan på: https://bearworldmag.com/

Hur visste du det?! Default/ai

Skaparen av Mortiscism.

Pervopati Mortis, pervopati.

Tjillepitten

Mortimer Mus skrev:

Kanske bilderna från rullen "State Zero" (2015)?

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stock … n-i-ruiner
https://www.youtube.com/watch?v=QgPMyvZMBY0

"Kom" nyss på de andra prolapsokalytiska värken, Madness of Swärje: https://tjock.se/sinnet/madness-of-sweden/336270/

Tjillepitten

Där sehr man. Det såg sämre shoppat ut dock, många detaljer som är ganska taffligt inklippta.

Skaparen av Mortiscism.

Jaah det är lite halvt padel fucktiskt.

Tjillepitten

Fråga? Har ni något sär till cumpis som skriver antingen via PMS eller DM/PM: "Tja ring". När man ringer upp så ville mongot inget speciellt? Jag blir så förbannat irriterad på menlösa samtal utan syfte.

Tjillepitten

Njet. Hade ett sådant klappmongo nästlat sig in i min becumtskapskrets så hade han hamnat i skymundan ganska snart.

Klappmongot: "Hej! Jag har försökt å kontakta dig några gånger, men jag kommer inte fram!"
Jag som har blockat hans nummer: "Öh, oj vad konstigt! Det kanske är fel på någon av våra telefoner eller nåt."
Klappmongot: "Kanske. Jo det är så att-...
Jag: "Åh fan vad klockan är mycket, jag måste vara hemma och runka om en kvart! Schemalagda runk är viktiga grejer! Hej då!"
*Försvinner snabbare än en utlösning.*

Skaparen av Mortiscism.

Tackar för ditt svar Mortis!

Tjillepitten

2,513

Bussis: Nej.

Mortis: Så sa di tas!

Runkschema får det bli: https://www.youtube.com/watch?v=tb3LEUJbDFk

Tjillepitten

2,515

Det har jag!

Har några gamla datamaskins-spel på CP-skivor som jag vill spela på min Eniac men drivrunksystemet låter inte mig inte dessa att runkera! HAIWAN! Nu är inte Bussis så täknisk men har bögherrskapet något förslag på hur man kan "gå" förbi detta hilvede?

Tjillepitten

Testat böghögerklick --> egenskaper --> kompabilitet, där du kan felsöka eller ändra kompabilitet?

Skaparen av Mortiscism.

Skall testa och se, mången tack på förhud!

Tjillepitten

2,519

Vart i europa skall ett fögbyllo som jag åka på en 3-4 dagars nöjesresa?

3-4 dagar... Hmm, är res(ningstiden) incumlerad i denna tidsram? Pålen? Något land i Ball-ti-cum? Finland? Rosengård? Tensta?

Tjillepitten

2,521

Ja, det är den. Pålen jaah. Nära till Kallekrona härifrån jaah. Pra tips, håmå!

Gdansk var DB tyckte jag, fanns förutom pillig bira lite ToF-iga museum vill jag minnas.

Tjillepitten

2,523

Aha. Åkt på en Oktoberfist-krysstning för typ tre år sädan från Kallekrona till Gdynia. Men då fitt man aldrig kliva av. Vilket jag inte var i "stånd" att göra ändå... Men en söt joddlarhatt i grön plast med en röd fjäder på fitt man då man äntrade buffén man petalat extra för, och där det blev liveunderhållning med joddlarmusik och umpa-bumpa. Har kvar den än idag...

Tågtattade genom Pålen för mången år sädan, mycket trevfligt land fucktiskt. Åkte iofs med Ryansär från Skavsta till Gdansk varpå resan cumde starta. War-zawa var nog mest likt f.d Sovjet men längst ner vid Kukkow var det mest pervat. Auschwitz-bebög samt en större saltgruva som jag vrickar pungen på Wielzischa? kanske den hette. Mycket DB och impregnerande var det hur som. Och jaah pillig birabärsa, en Kuka kostade dubbelt så mycket som biran. Och dom har bra dricka!

Tjillepitten

2,525

Fan så pra tips! Så sa're va! Det tandfrätande blasket skall ju givetvis vara dyrare iom. andra sociala omkostnader längre fram. Auschwitz vill jag beböga. Żywiec är den enda Pålska öl jag testat. Fitt två burkar av ett bekant homo som i sin tur fått utav sina slavade hantvärkare (det snåla aaaset!) och gillade att dessa var mer ToF:iga med sina 550ml. än våra 500ml.

Dock så var den Pålska homovodkan "Zubrowka Zlota" CP-god ihop med Ginger Ale och lite lime. Fii faaan! Trodde jag fitt whisky först då den var brun...