17,876

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Höstmys.

Sitter inne och kurar i skymning i min inpyrda stödbostad bland torkade asplöv och burksvampar...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Höstmys.

Sitter inne och kurar i skymning i min inpyrda stödbostad bland torkade asplöv och burksvampar, försiktigt jag tar mig en klunk...

Tjillepitten

17,878

Höstmys.

Sitter inne och kurar i skymning i min inpyrda stödbostad bland torkade asplöv och burksvampar, försiktigt jag tar mig en klunk hojtarolja och energiskt bli homokåt...

Höstmys.

Sitter inne och kurar i skymning i min inpyrda stödbostad bland torkade asplöv och burksvampar, försiktigt jag tar mig en klunk hojtarolja och energiskt bli homokåt och tänder en lång Winston...

Tjillepitten

17,880

Höstmys.

Sitter inne och kurar i skymning i min inpyrda stödbostad bland torkade asplöv och burksvampar, försiktigt jag tar mig en klunk hojtarolja och energiskt bli homokåt och tänder en lång Winston med min röda BIC. Se...

Höstmys.

Sitter inne och kurar i skymning i min inpyrda stödbostad bland torkade asplöv och burksvampar, försiktigt jag tar mig en klunk hojtarolja och energiskt bli homokåt och tänder en lång Winston med min röda BIC. Se utanför jutesäckarna hur vinden vina...

Tjillepitten

17,882

Höstmys.

Sitter inne och kurar i skymning i min inpyrda stödbostad bland torkade asplöv och burksvampar, försiktigt jag tar mig en klunk hojtarolja och energiskt bli homokåt och tänder en lång Winston med min röda BIC. Se utanför jutesäckarna hur vinden vina och allt en brunaktigt nyans...

Höstmys.

Sitter inne och kurar i skymning i min inpyrda stödbostad bland torkade asplöv och burksvampar, försiktigt jag tar mig en klunk hojtarolja och energiskt bli homokåt och tänder en lång Winston med min röda BIC. Se utanför jutesäckarna hur vinden vina och allt en brunaktigt nyans få, känner hur tarmarna trycker...

Skaparen av Mortiscism.

17,884

Höstmys.

Sitter inne och kurar i skymning i min inpyrda stödbostad bland torkade asplöv och burksvampar, försiktigt jag tar mig en klunk hojtarolja och energiskt bli homokåt och tänder en lång Winston med min röda BIC. Se utanför jutesäckarna hur vinden vina och allt en brunaktigt nyans få, känner hur tarmarna trycker och bultar så min köttros...

Höstmys.

Sitter inne och kurar i skymning i min inpyrda stödbostad bland torkade asplöv och burksvampar, försiktigt jag tar mig en klunk hojtarolja och energiskt bli homokåt och tänder en lång Winston med min röda BIC. Se utanför jutesäckarna hur vinden vina och allt en brunaktigt nyans få, känner hur tarmarna trycker och bultar så min köttros öppnas upp och en kraftig...

Tjillepitten

17,886

Höstmys.

Sitter inne och kurar i skymning i min inpyrda stödbostad bland torkade asplöv och burksvampar, försiktigt jag tar mig en klunk hojtarolja och energiskt bli homokåt och tänder en lång Winston med min röda BIC. Se utanför jutesäckarna hur vinden vina och allt en brunaktigt nyans få, känner hur tarmarna trycker och bultar så min köttros öppnas upp och en kraftig doft av kärlek tränger fram...

Höstmys.

Sitter inne och kurar i skymning i min inpyrda stödbostad bland torkade asplöv och burksvampar, försiktigt jag tar mig en klunk hojtarolja och energiskt bli homokåt och tänder en lång Winston med min röda BIC. Se utanför jutesäckarna hur vinden vina och allt en brunaktigt nyans få, känner hur tarmarna trycker och bultar så min köttros öppnas upp och en kraftig doft av kärlek tränger fram för att blandas med röklukten,...

Skaparen av Mortiscism.

17,888

Höstmys.

Sitter inne och kurar i skymning i min inpyrda stödbostad bland torkade asplöv och burksvampar, försiktigt jag tar mig en klunk hojtarolja och energiskt bli homokåt och tänder en lång Winston med min röda BIC. Se utanför jutesäckarna hur vinden vina och allt en brunaktigt nyans få, känner hur tarmarna trycker och bultar så min köttros öppnas upp och en kraftig doft av kärlek tränger fram för att blandas med röklukten, då nu dörrklockan plingar febrilt...

Höstmys.

Sitter inne och kurar i skymning i min inpyrda stödbostad bland torkade asplöv och burksvampar, försiktigt jag tar mig en klunk hojtarolja och energiskt bli homokåt och tänder en lång Winston med min röda BIC. Se utanför jutesäckarna hur vinden vina och allt en brunaktigt nyans få, känner hur tarmarna trycker och bultar så min köttros öppnas upp och en kraftig doft av kärlek tränger fram för att blandas med röklukten, då nu dörrklockan plingar febrilt och plywoodskivan till dörr hastigt rycks...

Tjillepitten

Höstmys.

Sitter inne och kurar i skymning i min inpyrda stödbostad bland torkade asplöv och burksvampar, försiktigt jag tar mig en klunk hojtarolja och energiskt bli homokåt och tänder en lång Winston med min röda BIC. Se utanför jutesäckarna hur vinden vina och allt en brunaktigt nyans få, känner hur tarmarna trycker och bultar så min köttros öppnas upp och en kraftig doft av kärlek tränger fram för att blandas med röklukten, då nu dörrklockan plingar febrilt och plywoodskivan till dörr hastigt rycks upp jag redan förberedd är...

Skaparen av Mortiscism.

17,891

Höstmys.

Sitter inne och kurar i skymning i min inpyrda stödbostad bland torkade asplöv och burksvampar, försiktigt jag tar mig en klunk hojtarolja och energiskt bli homokåt och tänder en lång Winston med min röda BIC. Se utanför jutesäckarna hur vinden vina och allt en brunaktigt nyans få, känner hur tarmarna trycker och bultar så min köttros öppnas upp och en kraftig doft av kärlek tränger fram för att blandas med röklukten, då nu dörrklockan plingar febrilt och plywoodskivan till dörr hastigt rycks upp jag redan förberedd är med kuken i hand och...

Höstmys.

Sitter inne och kurar i skymning i min inpyrda stödbostad bland torkade asplöv och burksvampar, försiktigt jag tar mig en klunk hojtarolja och energiskt bli homokåt och tänder en lång Winston med min röda BIC. Se utanför jutesäckarna hur vinden vina och allt en brunaktigt nyans få, känner hur tarmarna trycker och bultar så min köttros öppnas upp och en kraftig doft av kärlek tränger fram för att blandas med röklukten, då nu dörrklockan plingar febrilt och plywoodskivan till dörr hastigt rycks upp jag redan förberedd är med kuken i hand och röven riktad mot dörren. Med...

Skaparen av Mortiscism.

17,893

Höstmys.

Sitter inne och kurar i skymning i min inpyrda stödbostad bland torkade asplöv och burksvampar, försiktigt jag tar mig en klunk hojtarolja och energiskt bli homokåt och tänder en lång Winston med min röda BIC. Se utanför jutesäckarna hur vinden vina och allt en brunaktigt nyans få, känner hur tarmarna trycker och bultar så min köttros öppnas upp och en kraftig doft av kärlek tränger fram för att blandas med röklukten, då nu dörrklockan plingar febrilt och plywoodskivan till dörr hastigt rycks upp jag redan förberedd är med kuken i hand och röven riktad mot dörren. Med slemmig kuk i hand jag...

Höstmys.

Sitter inne och kurar i skymning i min inpyrda stödbostad bland torkade asplöv och burksvampar, försiktigt jag tar mig en klunk hojtarolja och energiskt bli homokåt och tänder en lång Winston med min röda BIC. Se utanför jutesäckarna hur vinden vina och allt en brunaktigt nyans få, känner hur tarmarna trycker och bultar så min köttros öppnas upp och en kraftig doft av kärlek tränger fram för att blandas med röklukten, då nu dörrklockan plingar febrilt och plywoodskivan till dörr hastigt rycks upp jag redan förberedd är med kuken i hand och röven riktad mot dörren. Med slemmig kuk i hand jag ilsket vråla "HAIWAN!" medans jag...

Tjillepitten

17,895

Höstmys.

Sitter inne och kurar i skymning i min inpyrda stödbostad bland torkade asplöv och burksvampar, försiktigt jag tar mig en klunk hojtarolja och energiskt bli homokåt och tänder en lång Winston med min röda BIC. Se utanför jutesäckarna hur vinden vina och allt en brunaktigt nyans få, känner hur tarmarna trycker och bultar så min köttros öppnas upp och en kraftig doft av kärlek tränger fram för att blandas med röklukten, då nu dörrklockan plingar febrilt och plywoodskivan till dörr hastigt rycks upp jag redan förberedd är med kuken i hand och röven riktad mot dörren. Med slemmig kuk i hand jag ilsket vråla "HAIWAN!" medans jag fantiserar om Zin Rose och...

Höstmys.

Sitter inne och kurar i skymning i min inpyrda stödbostad bland torkade asplöv och burksvampar, försiktigt jag tar mig en klunk hojtarolja och energiskt bli homokåt och tänder en lång Winston med min röda BIC. Se utanför jutesäckarna hur vinden vina och allt en brunaktigt nyans få, känner hur tarmarna trycker och bultar så min köttros öppnas upp och en kraftig doft av kärlek tränger fram för att blandas med röklukten, då nu dörrklockan plingar febrilt och plywoodskivan till dörr hastigt rycks upp jag redan förberedd är med kuken i hand och röven riktad mot dörren. Med slemmig kuk i hand jag ilsket vråla "HAIWAN!" medans jag fantiserar om Zin Rose och all kuk jag kunnat fått i...

Tjillepitten

17,897

Höstmys.

Sitter inne och kurar i skymning i min inpyrda stödbostad bland torkade asplöv och burksvampar, försiktigt jag tar mig en klunk hojtarolja och energiskt bli homokåt och tänder en lång Winston med min röda BIC. Se utanför jutesäckarna hur vinden vina och allt en brunaktigt nyans få, känner hur tarmarna trycker och bultar så min köttros öppnas upp och en kraftig doft av kärlek tränger fram för att blandas med röklukten, då nu dörrklockan plingar febrilt och plywoodskivan till dörr hastigt rycks upp jag redan förberedd är med kuken i hand och röven riktad mot dörren. Med slemmig kuk i hand jag ilsket vråla "HAIWAN!" medans jag fantiserar om Zin Rose och all kuk jag kunnat fått i parti och minut. På sexualcafé...

Höstmys.

Sitter inne och kurar i skymning i min inpyrda stödbostad bland torkade asplöv och burksvampar, försiktigt jag tar mig en klunk hojtarolja och energiskt bli homokåt och tänder en lång Winston med min röda BIC. Se utanför jutesäckarna hur vinden vina och allt en brunaktigt nyans få, känner hur tarmarna trycker och bultar så min köttros öppnas upp och en kraftig doft av kärlek tränger fram för att blandas med röklukten, då nu dörrklockan plingar febrilt och plywoodskivan till dörr hastigt rycks upp jag redan förberedd är med kuken i hand och röven riktad mot dörren. Med slemmig kuk i hand jag ilsket vråla "HAIWAN!" medans jag fantiserar om Zin Rose och all kuk jag kunnat fått i parti och minut. På sexualcafé sådan kärlek jag hade kunnat...

Skaparen av Mortiscism.

Höstmys.

Sitter inne och kurar i skymning i min inpyrda stödbostad bland torkade asplöv och burksvampar, försiktigt jag tar mig en klunk hojtarolja och energiskt bli homokåt och tänder en lång Winston med min röda BIC. Se utanför jutesäckarna hur vinden vina och allt en brunaktigt nyans få, känner hur tarmarna trycker och bultar så min köttros öppnas upp och en kraftig doft av kärlek tränger fram för att blandas med röklukten, då nu dörrklockan plingar febrilt och plywoodskivan till dörr hastigt rycks upp jag redan förberedd är med kuken i hand och röven riktad mot dörren. Med slemmig kuk i hand jag ilsket vråla "HAIWAN!" medans jag fantiserar om Zin Rose och all kuk jag kunnat fått i parti och minut. På sexualcafé sådan kärlek jag hade kunnat avnjuta gemytligt samkväm med någon...

Tjillepitten

Höstmys.

Sitter inne och kurar i skymning i min inpyrda stödbostad bland torkade asplöv och burksvampar, försiktigt jag tar mig en klunk hojtarolja och energiskt bli homokåt och tänder en lång Winston med min röda BIC. Se utanför jutesäckarna hur vinden vina och allt en brunaktigt nyans få, känner hur tarmarna trycker och bultar så min köttros öppnas upp och en kraftig doft av kärlek tränger fram för att blandas med röklukten, då nu dörrklockan plingar febrilt och plywoodskivan till dörr hastigt rycks upp jag redan förberedd är med kuken i hand och röven riktad mot dörren. Med slemmig kuk i hand jag ilsket vråla "HAIWAN!" medans jag fantiserar om Zin Rose och all kuk jag kunnat fått i parti och minut. På sexualcafé sådan kärlek jag hade kunnat avnjuta gemytligt samkväm med någon bear, så icke fallet, bajsutlösning...

Skaparen av Mortiscism.