Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Låter mysigt!
Söndagsfyllan den bästa fyllan är. 
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 40 41 42 43 44 … 425 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Låter mysigt!
Låter mysigt!
Visst är den. Tycker också att myskänslan förstärks av att sitta i sin gillestuga och nedsuttna spermasoffa och hinka. 
Ja gillestuga är något speciellt! 70-tal, furu, fläckig heltäckningsmatta, gul-bruna färger och en förnimbar doft av sodomi. *mmm*
Du kan dina gillestugor du Vrakis.
För att inte glömma den klämkäcka musiken från transistorradions P3 med svängiga låtar av Jules Sylvain som dunka ut ur den lätt spruckna högtalaren önskat av Sigbritt Ottoson i Skillingaryd efter att hon nesligt missat tre skivor i potten i Ring så spelar vi.
Så ja! Äntligen hemma. Åååh, är ju så stolt att jag bara måste dela med mig av nattens... öööhum... arbete.

Kvitterade ut lönen nu på morgonen med ett "X" i sedvanlig oordning, och hårt arbete lönar sig: Två kottar och TVÅ kapsyler!
De ni!!! 
Nu undrar ni säkert vad jag gjort för att förtjäna detta? Egentligen är det topphemligt, men jag ska berätta ändå.
Nattetid är jag i en hemlig anläggning och provar avancerade och komplexa problemlösningssystem som används vid rekrytering till topp-positioner på landets idiotanstalter, och jag ska se hur svåra dessa är och om det finns några brister innan dom börjar användas.
Så här ser testerna ut, och i natt började dom rätt hårt som ni ser.
Men det var inget mot vad som komma skulle! 

Men jag fixade det efter mycket om och men (med hjälp av en rasp och hammare). Så det var Därför jag fick så bra betalt. 
Vilken härlig shoppingsöndag det kommer bli. Flaffa flaffa flaffa!!!
Jajustde... Sen lite sprit på det framför "Minnenas Television" med gamla kåta gubbar nu på morgonkvisten. Mumma! 
Oj, vilka svåra pussel. Förstår att de måste anlita en expert som dig för att kunna testa dom.
Men, tysk sprit och Arne Weisskorv på TV!! Vilket högklassigt söndagsmys! *får stånd* *svimmar*
Oj, vilka svåra pussel. Förstår att de måste anlita en expert som dig för att kunna testa dom.
Pussel?
måndag. bara fyra dar kvar till fredagsmys. Hur gick det med tn5oh? kollapsade du i ansträngningen?
Jo jag fick en anal släng av delirium tremens och satt kallsvettig i spermobilen och pratade i tungor och rabblade pervoverserna efter att blandat sprit med morgonkiss. Ska se om transpirationen kommer tillbaka i afton efter några gulingar.
Du menar dom heliga pervoversern från Pervabbalah?
Du menar dom heliga pervoversern från Pervabbalah?
Just dom ja.
Har tjuvstartat fredagsmyset lite genom att ha en Oktoberfist för mig själv och mina imaginära vänner nere i gillestugan.

Oj! Idag igen.

Ska testa ölen så fort jag druckit upp mitt morgonurin i glaset.
Ååh.. så lyxigt! Jag får nöja mig med en Norrlands Gul 3,5%, så här efter "jobbet". Ljummen såklart. Blev lite sugen på Oktoberfist, är det ok om jag skriver ut bilderna och visar personalen på Systembolaget i morgon? Så att jag får rätt öl.
Oj! Idag igen.
![]()
Ska testa ölen så fort jag druckit upp mitt morgonurin i glaset.
Har du bildgooglat "bajs"?
Ynf! vilken fin etikett jag ser... 
Ååh.. så lyxigt! Jag får nöja mig med en Norrlands Gul 3,5%, så här efter "jobbet". Ljummen såklart. Blev lite sugen på Oktoberfist, är det ok om jag skriver ut bilderna och visar personalen på Systembolaget i morgon? Så att jag får rätt öl.
Ja gör det. Skriv ut 500st. för säkerhets skull.
Har du bildgooglat "bajs"?
Ynf! vilken fin etikett jag ser...
*rodnar* Ja. Ti-hi.
Tyckte jag också. Därför jag köpte den. Men mest för dess vänliga anala utformning. 
Satte in en kontaktannons i tidningen idag. Förhoppningsvis får jag svar tills på fredag!

Satte in en kontaktannons i tidningen idag. Förhoppningsvis får jag svar tills på fredag!
Jaaa, klart du får med en sådan charmig annons, Vrakisgubben.
Se bara till att du har någon passande dricka hemma och att du kan laga en romantisk middag.
Borde annonsen inte ha hamnat under varumarknaden?
Alkoholistvrak skrev:Satte in en kontaktannons i tidningen idag. Förhoppningsvis får jag svar tills på fredag!
Jaaa, klart du får med en sådan charmig annons, Vrakisgubben.
Se bara till att du har någon passande dricka hemma och att du kan laga en romantisk middag.
Ja det där med romantisk middag är inte riktigt min grej. Funkar ostekt falukorv direkt ur förpackningen nersköljt med en ljummen Arboga 10,2? Räcker väl med en 300 grams bit var, ska ringa Kicki och fråga.
Här är en annan som har problem med att fixa middag.
Har tjuvstartat fredagsmyset lite genom att ha en Oktoberfist för mig själv och mina imaginära vänner nere i gillestugan.
Den där ölen får det bli på nästa personalfest. Kanske blir fart på gubbarna och gummorna.
Den där ölen får det bli på nästa personalfest. Kanske blir fart på gubbarna och gummorna.
V-v-va? Ha-ha-harr... har ni "både och" alltså?!?!
Sidor Föregående 1 … 40 41 42 43 44 … 425 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?