Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
*ssschh* tystnad, nu börjar paralympics på svt24 med cp-simning och rullstolsjudo.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 39 40 41 42 43 … 425 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
*ssschh* tystnad, nu börjar paralympics på svt24 med cp-simning och rullstolsjudo.
Tack gode cp-gud för playkanaler så jag kan titta i efterhand, eftersom jag nu är nere på stan och snurrar runt.
Har du bullat upp nu inför detta med ost, kex och t-dojja månne?
Javisst, här är det fest minsann! Har bjudit hem ett gäng lytta dvärgar som bakgrundsunderhållning när det blir uppehåll på os-sändningarna.
Vilken lyxlirare du är, Vrakis. Har dom också kissiga mjukisbyxor på sig?
Ja så är det, kissiga mjukisbyxor och norrlands gul dynamit. Inte en soffkudde är torr.
Oh la laa... Får man kika in sen på lite vickning framåt småtimmarna? 
Ja kom bara. Ta med frolic, eller nåt annat gott att tugga på. Man blir lite sugen framåt natten.
Oki-doki. Går det bra med halvtinade fiskpinnar istället?
Oki-doki. Går det bra med halvtinade fiskpinnar istället?
Din lille gourmë
Bleppe skrev:Oki-doki. Går det bra med halvtinade fiskpinnar istället?
Din lille gourmë
Raaap!
Jag brukar tina fiskpinnar i stjärten. *tihihi*
Jag brukar tina fiskpinnar i stjärten. *tihihi*
Du sa "stjärt". Tihi tihi... 
Tretton timmar till fredagsmys börjar. Det spritter i hela kroppen. Jag ska prova på med ett vanligt svensonliv som Bleppe föreslog med parmiddag , vaginalt samlag i missionärsställning, ikeabesök och skogspromenad men jga är rädd att jag kommer att blanda ihop begreppen så det kan bli ikeasamlag, vaginalt skogsmiddag.
Det tycker jag du ska göra, Ostisen lille. Funderar vad jag ska hitta på då?
>>> Tid kvar till fredagsmys <<<
Låna en Puch-moppe från 74 och sladda framför korvmojjen när Konny och Ronny står där med sina BMW-kepsar och gällivarehängbyxor. Självklar bjussar du dom på en mellanöl du stulit från Konsum.
Tack. Det ska jag testa. Synd bara att hela byn vet vem jag är och undviker mig av någon konstig anledning?
"Kiss i sängen å ha de bra..." [sjunga]
är det ditt Svenssonliv nu?
är det ditt Svenssonliv nu?
Det får vi verkligen inte hoppas på.
tänkte väl. Ett redigt svenssonliv bestär väl av att titta på bögporr, sjunga bellmanvisor, runka bulle och dansa mazurka i lederhosen....har jag hört från säkra källor
Jo precis. Vad gör du i afton då?
Försökte mig på ett svenssonliv och besökte ikea men dom slängde ut mig när jag började onanera på köksavdelningen. Sen tog jag och syster Märta en skogspromenad men hon blev snabbt tvungen att batongisera mig i blåbärsriset då jag fick ett anfall. Parmiddagen ska vi då inte prata om, när efterrätten skulle serveras ville jag visa en kulinarisk efterrätt så jag ställde mig på bordet och bajsade i blomvasen.
Oj oj oj.
Är nu på "jobbet", och det är bara c:a 8-9 timmar kvar till söndagsmys a'la morgonfylla i gillestugan framför Fittkramp. 
Sidor Föregående 1 … 39 40 41 42 43 … 425 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?