Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt

Gejbystrand, Ängeldolm. Något pervo som vet något om denna platz? Har Gurglat lite och funnit ett par brunkrar längs strandremsan, inget håmo som sitter på något mera ToF i dessa trakter?

Tjillepitten

2,402

Nä! Men du kan alltid mysa mig mig, vettu! Aivan/wink

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

ÅHÅ! En får tacka för erbjudandet min rattrunkande homovän! Men fucktiskt är det inte jag som skall bege mig dit utan en twink jag känner. Och eftersom han skall sitta och slörunka där hela dagarna så vill jag att han skall göra någon nytta mer än att supah och äckla sig.

Tjillepitten

2,404

Brrrra!

Det ska tydligen finnas en b(r)unker där som ligger präxis i anslutning till ett nakenbad där.
Man kan ju gissa sig till vad som förekommer i den b(r)unkern i så fall!

Skaparen av Mortiscism.

2,406

Hmmm? Ska fundera på det...

Mortimer Mus skrev:

Det ska tydligen finnas en b(r)unker där som ligger präxis i anslutning till ett nakenbad där.
Man kan ju gissa sig till vad som förekommer i den b(r)unkern i så fall!

FLAFFA! Ja då vet jag nog varför twinken låtsas som att han inte känner till platzen! Bara för det så blir det smisk på NV:n i natt!

Tjillepitten

Någon som vet utifall detta är en förtäckt gayklubb? *Frågar åt en kompis* https://brunadorren.com/

Tjillepitten

Ser ut att vara übervaniljo tyvärr om man läser "om oss". Att stället även hyr ut padelboards säger väl det mesta.
Men be din kompis att göra något bögbus bara ifall att, någon kanske hakar på?

Skaparen av Mortiscism.

2,410

Mortis sa det... Übervaniljo. Borde vara kriminellt att ha sådana missvisande/lockande namn på sin värksamhet. Kölhalning under en pråm borde straffet vara... och straffknull med slak öl-snopp gifvetvis...

Jaah! Det vore som att ha ett café som heter "Kuken!" men som alltid är fullt med en massa lattemorsor och padelspelare.

Skaparen av Mortiscism.

2,412

Jah!!!

Råkar någon i pervskapet ha en störig becumt som envisas med att telefånera i tid och otid med menlösa samtal om skit? Tacksam för svar, under tiden tar jag en 10:a Nypökings brännvin.

Tjillepitten

2,414

Nein! Var väl lite mera så för c:a 20 år sädan. Har dock några nu på värksamheten som sitter med sina Peltor eller Hellberg-lurar på sig och babblar med varandra när båda har värksamhet samtidigt och är igång i stort sett ett helt pass. En kåt paus för att ladda telefon och/eller lurar sker. Sen är pladdret igång igen.

Får en pervokänsla av att någon stör Bussis... Kan det stämma?

Det stämmer brah det. Denne stör Bussis i sitt supahnde och 9 av 10 "gånger" svarar jag inte i min cummunikationsapparatur. Det är som så att har man inget vettigt att säda skall man ge fan i att telefånera. Hilvede, han är värre än en frammis i ointressant kacklande. Är nu uppe i 5 pissade samtal från detta halvhåmo, meddelanden på Fistbook som jag vägrar besvara osv.

Tjillepitten

2,416

Hua! Här får du minsann statuera exempel!

Jaah, något måste göras fucktiskt.

Tjillepitten

2,418

På med mörk maskering och ta sedan den svarta vanen och kidnappa honom. Sädan drogar du honom och rullar in i en matta och slänger från en bro?

Låter mikket brah! Fan man skulle haft en sädan van som i A(nus)-team! och en svart bear som Mr T(bagger)...

Tjillepitten

2,420

P'sis! Nästa gång han hör av sig efter detta så "kommer" han säkerligen att berätta om denna upplevelse varpå du fnissar lite i mjugg. Aivan/rolleyes

Ja, en sådan skulle man ha. Eller en Baseball-ligan van-replika.

Jaah båda två ToF-fordon "går" alldeles utmärkt! Du vet vad ett homo i Österbögland behöver höra! Hade du varit här hade jag bjussat på bögbroderligt sätt på birabärsa och Nypökings!

Tjillepitten

2,422

Ti-hi! Jodå... Man har ju varit med förr så att säda...

Jo man tackar ja!

*Phew!*
Vilken tur att man har en sådan liten becumtskapskrets så att man slipper sådana störiga becumta.

Skaparen av Mortiscism.

Kanske en fråga mest för den pervade Mortis. Har du någon anal-ys på "Böglandia" i Jönpöking? Kukfabriken som varit inaktiv i mången år, böglägen i ett porrberg. Har en förfrågan från ett håmo om att följa med dit för 200 dinarer. Jag har varit där utanför för mången år sädan och då var det låst. Sädan dess har jag inte haft vägarna förbi.

Tjillepitten

Har aldrig varit där, hade gärna hängt på!

Skaparen av Mortiscism.