Sv: Här postar vi allt möjligt
*Bleppes fantasi skenar nu* 
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 641 642 643 644 645 … 924 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
*Bleppes fantasi skenar nu* 
*SSSSCH!* (Hi-hi-hi!)

Åh! Har herrn frigång idag? Så lyxigt. *Bussis strupe känns torr*
Jodå! Har ju obevakad frigång i tre väckor som sagt...
Mhm, tänkte mest på att ibland tvíngas man av sina vårdare till andra sysselsättningar. Typ sortera sitt Duplo, städa. Har du några andra bögiga planer förutom att supah och runkah?
...kanske åka till Perversdam en sjätte gång och uppleva dess bögiga BDSM-scen...
Det gör du rätt i! Snart "kommer" Haiwan-hösten och då blir allt så tråkigt, padelaktigt... Då är det pra att ha några (luddiga) minnen att runkah sig glad av.
Du äro ett vist pervo, Bussis!
Mmh, det där såg mumsigt ut, Bleppe!
Jaaah! 
All kudos till denne man som inte använde sin snoppis på frammisen han levde med på 30 år. Att den gode doktorn samlade in godbitarna han haft under förhuden förstår jag. https://www.dailymail.co.uk/news/articl … penis.html
Sånt här blir jag glad och upphetsad utav att läsa! Vilken bra länk, Bussis-puzzis. Kan bara fantisera om vad den gode Dr. Chen sädan gjorde med sin nyfunna "skatt"...
Aaah! Äntligen har skitungarna slutat leka och skrika här på innergården. Faan vad det stör mitt supahnde!!! Grrrr!
*PSSSCHT* *KRA-KLOINK* (Sjätte dagen i rad...)
Bussis vill mäh supah! En natts värksamhet till bara innan frigång med bögråge!
Håll ut käre pervocumrat där! Jag tar en extra Sju"komma"tvåa bara för dig... rektalt... 
Tackar för ditt perviga stöd! Jaah det är väl bara att "stå" ut och runkna ner tiden till man kan supah!
Jaaah! Här kan du följa nedräkningen: https://blepp.se/raf.html
Jaah, jag har redan vidtagit åtgärderna för att kunna supah mer effektivt i morgon. Jag gjorde en raid mot Glasis nu på eftermiddagen så jag slipper ge mig ut bland padelspelarna i möra.
Det var sann homorutin utav dig, sötiz!
Jo man har ju varit med förr. Precis som ett sant megabögfyllo har man rutin.
Fistfistbump på det! *KA-SSSMACKLE*
*Besvarar din bögfistbump med kladdiga knogar*
Oooohooh! *fniss*
Men till natten blir det ett bebög på det lokala CG för att anförskaffa en Falukuks-macka med bögägg och lök på. En jättabalja av lut till så man orkar runkah sig genom natten.
Sidor Föregående 1 … 641 642 643 644 645 … 924 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt