Sv: Fittkramps köp & säljmarknad

Jaah det kanske var lite väl hårt? Allvarssamtal på ett socialcumtor med kvinnliga socionomer kanske hade räckt.

Tjillepitten

Hua! Joo...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Bussföraren skrev:

Hmm... Straffet skulle kunna vara att man "vinner" någon kurs i vävstol på ABF samt en helhelg på Gaykås/Knullared?

Ajajajajajj... Aivan/scare
Kursen i vävstol gör ju inget, man blir ju ändå utslängd inom 5 minuter enbart p.g.a. sin oemotståndliga kroppsodör. Helgen på Gaykås/Knullared låter lite värre. Trängas å käbbla med landets white trash-elit! Aivan/neutral
...Men finns det inte en Mshop-butik där? Då kan man ju införskaffa megadildos och kanske en Moby Huge? Aivan/rolleyes

Men vad får vinnaren för pris?

Skaparen av Mortiscism.

Vinnaren får ett partybögtält från TL: https://www.lidl.se/p/partytalt/p100161 … Sales_Week

Kan lätt konverteras till portabel gayklubb, cumping med andra homomän, en bögborg för supahnde etc.

Tjillepitten

Det tar vi!!!

Mhm! Tänk så härligt pissfärgat tältet skulle vara efter en hälgs hårt fistande! Med lite wellpapp, ett par brassestolar och något avdankat (fick)pingisbord från STIGA... MMM!!! En Finlux-TV, VHS-spelare, Åsa-Nisse filmer osv osv...

Tjillepitten

Åååhåååh! Du vet ju präxis hur dä sa'va!

Japp! Klart det skall vara lite stil i fistlokalen, discokula från Dullahstore, LED-slingor från FULA. Hmm vad kan mer behövas?

Tjillepitten

"Carpe Diem" dekaler?

MHM! Och Henna-gadda sig i sitt flottiga nylle. Bög-tribaler. Planscher på "Gråtande twinks" samt "Det gamla homot och havet". En av väggarna vigs åt Mortis där han kan klottra och måla penisar och kanske "Flottans badhus" eller dylikt. En enmanna-bastu kan vi släpa dit och sitta och kura i på fyllan.

Tjillepitten

Det blir pra dä. Jag tar på mig min finaste tischa med ylande vargar på!

Mikket brah val! Jag är som stjärten, kluven i om jag skall ta på mig en Bingo-Berra dräkt eller klä ut mig till bögig cowboy.

Tjillepitten

Berra Berra Berra!

Himpa, here we cum! Aivan/smile
Ja, om man skulle ta sig an "Flottans badhus" på en helvägg?

Skaparen av Mortiscism.

Mhm! Himpa blir platzen där vi cumpar på i vårt tält. Jag är rövertygad om att vi inom kort får sällskap av diverse män från Bögskogen som vill vara med och fista.

Tjillepitten

Jaah! Våra tält på rallybanan kommer att utklassa den betydligt sämre intilliggande himpacampingen.

Skaparen av Mortiscism.

Japp och tälten "kommer" att ha flertalet gloryholes till skillnad från det gamla numera rivna skjulet.

Tjillepitten

Bögah!

Ack, att man aldrig fick se det legendariska skjulet! Det var ju borta när jag och min runkpolare åkte dit för att... *Ähum!* Ta oss en titt bara. Vi mötte däremot en herre på stigen som leder in i bögskogen, han luktade nyduschad och spanade in oss. 

Jag har endast bilderna som jag kan titta på, runka till och fantisera kring, bilderna som du tog.

Skaparen av Mortiscism.

Jaah att stället revs var ett rejält pungslag mot oss håmos. Platzen borde Kåt-märkas likt alla run(k)stenar och hällristningar i området, ett slags bögarnas Mekka om man så vill. Men vill man träffa på mysfarbröder så finns dom där än idag tro mig.

Tjillepitten

Jaah! De gamla cumtaktannonserna som sitter uppe lite här å var i närheten av bögskogen bör också ingå i denna kåt-märkning. Mycket skoj att läsa! Kanske om man skulle prova några av mobilnumren som står i annonserna?

Skaparen av Mortiscism.

Jaah tanken har slagit mig också. Alternativt att man sätter upp någon en egen annons och ser hur många cumtakter man kan knyta? En sak är säker, Himpa lever: http://www.bodycontact.com/kontaktannon … E4tta-p%E5

Tjillepitten

Annonsen besvarades tre gånger. "tissen" fick förmodligen kuk igår! Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Mhm! Vilken lyckans flensost han är! Under mina undersökningar af just Himpa när jag rattrunkade i storstaden så var det till 90% samma herrar som åter"kom" i sina motoriserade fordon, vissa "kom" till fots eller på cykel. Bussis som visste råd knapprade på sin brunkladdiga Nokia in regnummer på spermobilerna som anlände. Det 99% hade gemensamt var att dom bodde ihop med en frammis. Japp du läste rätt, dom hade någon torr kviga hemma och längtade efter manligt samkväm. Då undrar du kanske av resterande smygbögar var för några? Ptjaa, det var hitresta herrar från när och fjärran, Fjollträsk, Linpöking, Mjölbaggeby osv. True story.

Tjillepitten

Jisses, vilken guldgruva det hade kunnat vara för diverse utpressare.
"Swisha mä en hundring, annars berättar jag för din fruga att du har varit på Himpa!"
"Men jag har ju bara varit där och tittat på rally!"
"Hah! Mina smygbilder som jag tog på dig i bögskogen berättar en annan historia!"

Skaparen av Mortiscism.