15,801

Sv: Här postar vi allt möjligt

Jefvlafittmegaskyfallattkommapåminnv!!!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Pisseblask! Om det bara kunde regna seglis istället?

Skaparen av Mortiscism.

Jaah då kunde vi bygga en bögig ark och snedsegla runkt på blöjorna de blå. Likt Noak så samlar vi in pervon av olika karaktär med det lilla undantaget att INGA frammisar får "komma" ombord!

Tjillepitten

Här skulle man ha sin DV! Inomhus, fullsketna blöjor från golv till tak pga en "trasig" maskin... Jag tror närmare bestämt att ett bajspervo slagit till här: https://www.youtube.com/watch?v=gg28WyUVJN8

Tjillepitten

Smart av dom att lägga ut exakt var stället ligger så att perviga fekaliesamlare kan göra inbrott för att roffa åt sig det bruna guldet. Vaniljoslanen blir av med skiten och fekaliesamlarna blir nöjda. En win-win-situation!

Skaparen av Mortiscism.

15,806

Man skulle skarva en av reningsverkets avloppsrör och leda in det bruna guldet i sin LSS-kvart. Så har ju vaniljos gjort med cummunal/någon annans elektricitet, men aldrig hört talas om det jag "skrev" om, så chansen är stor att man blir kändis!

Det hade varit legendariskt! Tänk om man hade blivit rörmokare? Default/ai
Kan se det framför mig hur man skaffar en billig lya i närheten av Kommendantvägen 4. Man gräver/lägger rör på nätterna och sover på dagarna, meter efter meter, natt efter natt... Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

15,808

Mmm! Det ser värkligen inbjudande ut du Mortis! https://maps.app.goo.gl/TCgNrMzzNjNCkPSR6

15,809

*PSSSCHT* *KRA-KLOINK* Haddiraja... Aivan/blum

Snat... *ahem* "införskaffade" dubbel ranson idak på Glasis iom. att jag har DV på onstag och behöver rattrunka då vid kluckan 03:52. Så det blir RAF i två omgångar idak. Larmet är satt till 23:59 eftersom jak "kommer" att somna sött runkt 19:03 i en blöt pöl, men så att jag kan taktikvila lite och sädan gå på omgång två. Efter det så sover Bleppis som en klubbad säl tills tistag 15:30 och har maxat sitt supahnde för denna frigång! Default/bp https://www.blepp.se/f/drunko.gif

Rätta takter du Bleppe! Så talar ett erfaret pervat fyllo! Själv är det NV hela veckan så först på lördag så kan det bli (FIB)-aktuellt med supahande af rang. Taktikvila är en mikket brah taktik för att kunna utnyttja sin frigång på bästa sätt till att kröka. På tal om sälad cub så sov Bussis så gött under dagen, jag låg där naken under wellpappen och lyssnade på kissregnet som smattrade mot sopsäckarna jag hängt upp. Jag är osäker på om det har åskat, jag kan ha sexdrömt det också. Men det var någonting som "gick", kanske ett par rediga knallfisar som hamnade i mina äckliga drömmar.

Tjillepitten

Visst har det åskat, men nog gick det för mig ändå!

Skaparen av Mortiscism.

Förutom det näst sista stycket i texten så var detta ju upphetsande: https://www.poeter.se/Las+Text?textId=2412628

Tjillepitten

15,813

Så vackert! *snyft* (fräs i vb:n)

Från Fittipedia:

"Ernst Andrée, bror till August Andrée, var direktör för Göteborgssystemet i början av 1900-talet. För att motverka alkoholmissbruk införde han ett antal restriktioner. Det började 1908 med att man enbart fick köpa en sup över disk före klockan 12, och för att bli serverad ytterligare en krävdes att man köpte mat för 6 öre. 1911 utökades restriktionerna till att man alltid var tvungen att köpa tillagad mat, för att få köpa brännvin på krogen. Året därpå infördes en lokal restriktionsordning i Göteborg som kom att kallas Andréesystemet. Alla som fyllt 21 år fick ett anmälningsbevis som var tvunget att uppvisas när man handlade alkohol. Men om man vid minst två tillfällen åkt fast för fylleri föregående år förvägrades man att handla, och miste sitt kort. Senare utvidgades systemet till att man blev av med sitt kort om man köpt 30 liter sprit på en månad, och ännu lite senare även 35 liter under två månader."

Pfft, 30 liter sprit/månaden är väl ingenting. Haiwan-lagstiftning!

Tjillepitten

15,815

Ja, 30 liter i månaden är frammis-siffror...

Vad hette den där "mat"biten som skickades runt bland borden enbart för syns skull iom. detta matkrav?

Du det vet jag fucktiskt inte men det låter bekant. I vårat pervoframtidssamhälle får det bli en hederlig runkbulle som skickas runkt på bordet när Hästsvansarna gör razzia i vår gayklubb och där med basta!

Tjillepitten

15,817

Mycket pra idé! HAIWAN!!!

15,818

Fin form man i igår efter 13 Sju"komma"tvåor. Hade 14 och skulle ju "vila" lite emellan innan resterande sju inmundigades. Men hann få i mig 13 stycken innan jag vaknade upp halvliggandes i kontorss... spermobilen med musiken högt spelandes från IBM 5150:n och med utspilld öl över hela överkroppen.

Bleppe skrev:

Vad hette den där "mat"biten som skickades runt bland borden enbart för syns skull iom. detta matkrav?

I min släkt så är "skådebröd" ett vanligt uttryck och är alltid en bra anledning till att inte slösa på bärsabiran! Aivan/smile

Bleppe skrev:

Fin form man i igår efter 13 Sju"komma"tvåor. Hade 14 och skulle ju "vila" lite emellan innan resterande sju inmundigades. Men hann få i mig 13 stycken innan jag vaknade upp halvliggandes i kontorss... spermobilen med musiken högt spelandes från IBM 5150:n och med utspilld öl över hela överkroppen.

Ååh! En halvnäck Bleppe, fullständigt indränkt i öl och tvärdäck dessutom. Då är det öppet mål!

Skaparen av Mortiscism.

15,820

Ja där hade du ett pra tillfälle. Rähähä! Låser ju aldrig dörren heller. Kan göra det hela ännu mera upphetsande och berätta att jag även hade halvtuggade Croco Crackers över samma vackra kropp...

Ojojoj, då finns ju både mat, dricka och en real doll med inbyggd andning + puls som vem som helst kan förlusta sig på! Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

15,822

Visst serrö'! Jag är som ett Kinderegg: Tre saker i ett...

15,823

Oj då...

https://www.barometern.se/nybro/brak-ur … nivskuren/

https://www.barometern.se/

Nämen!

Det var säkert Kalle som blev gramse på Nils. Nils hade köpt ett par dyra jeans som Kalle inte hade råd med, han stack därför Kalle med en synål så att det kom en droppe blod. Ambulans och polis tillkallades. Efter en omplåstring samt saft och bullar på polisstationen så bad Kalle om förlåtelse varpå Nils gav Kalle byxorna som en present, sedan var dom bästa kompisar igen! Aivan/smile

(...Sedan skrattade Kalle åt Nils snopp när han stod där byxlös. Nils blev så sexuellt frustrerad att hans snopp växte till ett halvmetersstånd, därefter slet han sönder byxorna och trängde in i Kalles trånga stjärt. Kalle skrek förtjust av åtrå, han hade länge drömt i hemlighet om att detta skulle hända en dag. Poliskonstapeln kom in i rummet och stack in det han hade i Kalles mun. "Inget skrik i arresten!" Brölade konstapeln när han munknullade Kalle hårt med sin flensiga åsnedrule. Efter att ha sprutat honom i munnen så tog han sig an Nils bakifrån samtidigt som denne fortsatte att knulla Kalle. Två arrestvakter kom rännandes och försökte stoppa det hela, men gav snabbt upp. Snart hade även dessa herrar gett sig in i leken, varpå ett mantrain bildades. Bökandet fortsatte långt efter arbetspassets slut, vilket hade lett till att ytterligare fyra herrar gett sig in i leken. På ett "Ett, tu, tre, TJO!" sprutade alla samtidigt till en affisch föreställandes Åsa-Nisse i tangatrosor och somnade i en enda stor böghög och... Ööh... Slut!)

Skaparen av Mortiscism.

15,825

Jomenvisst... Aivan/rolleyes