Sv: Här postar vi allt möjligt
Undra vad Mortis gör för perverst och äckligt just nu? Intjack på Blypungsgatan? Iförd blottarrock i gummi eftersom det fitt-regnar? Dominansbajsar på CG i Ingelsta?
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 630 631 632 633 634 … 919 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Undra vad Mortis gör för perverst och äckligt just nu? Intjack på Blypungsgatan? Iförd blottarrock i gummi eftersom det fitt-regnar? Dominansbajsar på CG i Ingelsta?
Hmmm...? Tror han smeksuger sin lem hemma i rum 316 på ÖIA samtidigt som det målas porträtt på penisar.
Jaah så är det ju förstås, en söndag med slörunkande och ritar snoppar med färgkritor direkt på tapeterna.
Bra gissning, men nej!
Hmmm...? Tror han smeksuger sin lem hemma i rum 316 på ÖIA samtidigt som det målas porträtt på penisar.
Rätt! 
Tjohooo(mo)!!!
KV/NV nu. Fnö! 
KV/NV idag igen. MEN... (Män. Mmmmh!) Jag "kommer" hem bra tidigt i mörra morgon om det nu inte ZOE:ar till sig under natta.
Mhm... Har NV/inrunkning om 12 timmar... Och så ser det ut resten av geggväckan... Nästa väcka blir det andra runkbullar af.
Jaaah! Då ska det runkas, suphas och ätas körv!

Var och sna... köpte en kasse Sju"komma"tvåor nu innan värksamheten som nu ligger i det kissiga baksätet i privata spermobilen. Dessa skall inmundigas så fort jag "kommer" hem om c:a 9,5 timmar! MMM-MHM!!!
Rätta takter! Själv får jag vänta tills på lördag med att supah pga NV hela veckan.
Å hugah!
Jaah men visst serrö så det blir till att grunka ett par dagar nu.
Kanske t.o.m. lyxa till'att med att gbrunka? 
Nu e're snart dags...
Nu e're snart dags...
Typ... Nnnnnuuuu!!!
...och så lite finsk tvåhjulingspermobildrifting på det jah...
https://youtu.be/TWEapOcjFUU?si=DzxwfLQt3J_gvQpD
Fyafaan! Ni finnar alltså...! 
Noniin!!!
"NONIIN!"
Förstod knappt hälften, men tyckte ändå det var så upphetsande att jag fitt oral bajsutlösning! 
"Väl" enligt Göögle Transvestitlate... (?)
Mmmm... https://truckersucker.com/home
Flaffa!
Antar att ni rattrunkare är VIP-med"lem"mar på den sidan sedan länge? 
Det är jag!
Sidor Föregående 1 … 630 631 632 633 634 … 919 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt