Sv: Här postar vi allt möjligt
Ahaa.
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 629 630 631 632 633 … 919 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Ahaa.
Du har bögmail...
Åh vilken fin CP-cykel! Och utan stödhjul? Jaah det fitt-regnar här också i Äggskalle-byn.
Photosnoppade bort stödhjulen då jag ville framstå som en stor pojke, hihi!
Ja, då kan man lika hjärna sitta inne och supah!
Jaah så sant så. Tyvärr har Bussis NV i natt så det blir inget supahnade tyvärr. Jag hade hjärna tagit en rymdfylla med herr Bleppe annars.
Ååååhå. Då ska jag ta en Sju"komma"tvåa bara för dig!
Och oj så hedervärt att du vill det! 
Men skälv-klart vill man ju helst umgås med sina pervade vänner på intranätet, supah och äckla sig jaaah! Jevfla NV!
Jaah! Tänk om man cunte vinna 1.000.000.000 papperslappar på Juråfuckpått!
MHM! Då skulle jag donera en slant till er pervon bl.a. Sädan skulle vi åka till någon varm ö där det finns ladyboys, mycket sprit och annat upphetsande. Och naturligtvis skulle vi åka med stil i ett pervat eget flyg för att slippa padelspelare och andra hjon.
"Ass Force One"!
Jaah ett mycket brah namn du "kom" på! Fullastat emd Seglis, birabärsor och flottig mat samt snacks. Gimpar som servar oss, ett par ToF-iga piloter i läder...
Du vet och kan din "avitation" du!
Mhm, typ så här men utan frammisar: https://www.youtube.com/watch?v=NlfDKoeRJkQ
Mmmm... Jaaah! Nog bra kladdig i det planet sen jah.
Nä! Så här ska dä juh se ut: https://youtu.be/KtA5BMynIG0?si=gr7NCr15On-eKQ-9
Åhhhhomo! Jaah så där skall det se ut!
*flaffa flaffa flaffa* KORPILOMBOLO!!!
Fi fäääen, man mår som en prins (Albert), frågan är vad man skall beställa för pissa så man blir som volk igen?
Nåja en Gurgelzola-pissa får det bli, en sädan där som doftar gammal pedalsyra, Kuka Cola till jaaah!
"Kockens Fantasi" brunkar ju finnas på di flensta pisseriorna. En sådan hade nog annars varit på sin pladz?
Jaah men det äro svårt att välja bland allt göttigt Haiwaneserna har på sina pisserior. Oftast blir det ju det sädvanliga, kebablulle eller kebabpissa när bakfyllan är som värst. 8 timmar kvar till NV... Och jag som så hjärna hade velat ta mig en birabärsa som återställare... Hmm...
Ok. Ja jag gillar ju gyros (fläsk) mer än kebab (nöt). 8 timmar säder du? Huia! Jag har iaf. c:a 24 kvar till min just nu.
Jaah gayros-pissa är inte dumt det heller. 24 timmar, åh vilken lyx!
Jag är ju rätt lyxig utav mig, hihi... 
Mhm ett tufft perv i lyxlatex-förpackning!
Jupp! Det är Bleppe det! 
Sidor Föregående 1 … 629 630 631 632 633 … 919 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt