Sv: Fittkramps köp & säljmarknad
Jaaah såna som ser ut som gamla cigarrfimpar... Mmm...
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Fittkramps köp & säljmarknad
Åååhåhåhååååååh! Du din lille fresterska där!
Rosa ballerinakjol, sockiplast storlek 47, tiara, blommiga diskhandskar, grova buntband, grön ögonskugga och mörkrött läppstift köpes omgående! (frågar åt en kompis)
Hmm. *Leta, gräva.*
Vad sägs om en hula-hulakjol med sprutfläckar, ridstövlar storlek 49, gagball, boxningshandskar, BDSM-rep, ögonbindel och botox-kit med herpessmittade kanyler till din vän?
*Smäller till godset med pungen lite stiligt försäljningsmässigt.*
Yepp, allt är till salu för 22 kapsyler och 5 tallkottar. 
DEAL!!! Faaan så bra att jag... eeaaööhöhh... min kompis fick tag på detta! 
Jaah, vilken tur för di -öh, honom, att man sitter på pra krejjer. 
Någon som har 5 millar att låna mig? https://www.hemnet.se/bostad/ovrigt-740 … PjxNqFSl58
Vilket drömställe! Fantasin skenar när jag tänker på vad vi pervs skulle kunna skapa där!
Mhm... Och tänk hur många gimpar vi kunnat ha instängda där, bögporrbio, sexleksaksförsäljning och mycket mycket mer jaaah! Och där under marken kan ingen höra dig bögstöna!
Åååhå!!! 
Förr om åren såldes inte lika ToF-iga ställen ut av Fortifastationsvärket ut för en spottstyvkuker. I regel låg dessa vi kustbandet.
Mmm... Men då kan man ju ha sin trånga müsiga u-båt parkerad precis utanför ytterdörren också.
Och bära tysk uniform samt cosplaya att man är med i Dass Boot!
Givet!
Uj uj uj, ack vilka pervigheter man kan hitta på där nere, fullständigt skyddad från vaniljopöbeln!
Någon mer än jag som är "sugen" på en spelkväll och manligt samkväm? Från 1983 skall tilläggas. https://boardgamegeek.com/boardgame/11862/gay-monopoly
Jaah!
Gillar att husen är utbytta mot barer och hotellen är utbytta mot "badhus". 
Jaaaaaah!!! Jag är på! Vi kan sitta i min nystul... nyinförskaffade simbassäng jag har på baksidan.
Tänk så mysigt vi kunde ha det! Supah, badbögah och spelah homospelet,
Hiahi! Jaa-aaaaahahhaaa! Jag har dock "lånat" den från familjen Svensson här bredvid, som dock är myyyyycket upprörda öfver detta...
Typiskt ogina Svenssons, delad glädje är dubbel glädje säds det ju. Dominansbajsa in poolen rejält innan återlämnandet!
Det gör jag!!!
Vad får vinnaren när vi har spelat klart? Vad får förloraren för straff?
Hmm... Straffet skulle kunna vara att man "vinner" någon kurs i vävstol på ABF samt en helhelg på Gaykås/Knullared?
Ååååhåhå, haahahaa, faan vad grym du är Bussis! 
Fittkramp's forum » Övrigt » Fittkramps köp & säljmarknad