Sv: Här postar vi allt möjligt
Åhå! Ett sädant ToF-igt äventyr du Mortis! Såg du några salta bögmatroser då?!!
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 626 627 628 629 630 … 918 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Ja det såg myckt upphetsande ut må jag säga. *flaffa*
En god homovän blevf placerad på KA 2 då vi båda var twinkar och hä va dags att bli ToF-man med inryckning i det militära på det glada 90-talet. Själv styr-runkade ju jag Husqvarna på Gotland istället som ni vet...
(Var denna jag tänkte på igår i föregående inlägg)
Ja det såg myckt upphetsande ut må jag säga. *flaffa*
Jaah! Recummenderas verkligen! ToF-äfventyr på dagen och supa på kvällen! 
Nja, ont om sådana! På väg till muséet såg vi en ensam twink i M90-mundering bärandes på en rejäl packning, det var allt. Han hade inte ens någon Anna-Karin med sig. 
Om vi hade traskat bort mot Marinbasen några hundra meter bort så hade vi kanske fått se några fler!
Det var säkert en nyinryckt "Cabin boy" du såg, intet ont anandes om vad han skulle få uppleva när han väl mönstrat på. Hur som så, skall vi inte köpa upp dessa toaletter och göra om dom till samlingspunkter för manligt samkväm? https://www.mitti.se/nyheter/snart-fors … 160f918d88
Jahapp.. På DV:n nu då.
Vill vara hemma och äckla mig istället jö!
Precis hem"kommen" från NV:n, fistmåsar som skriker, fittsolen lyser in genom mina sopsäckar/fönster osv. Och idag skall det bli varmt som satan.
Så fint. Skulle allt vilja se din fina kvart med egna brunögon!
Jah här ska det också bli CP-varmt idag. Därför jag har sommar-vb:n på nu.
Jaaah det HIV-positiva med värmen är att man kan "gå" mer lättklädd än vanligt och blotta sig!
Mmm... Och mer pung-och-rövsvett skapas ju också.
Jaah värkligen, mmm, skavande ljumskar och stjärtskåra...
Högt uppdragna ljusgröna Adidas-shorts i nylon från 1983 så att pungen hänger ut.
MHM! Du vet minsann hur man charmar en karl du Bleppe! Hjärna hockeyfrilla och ett sletet linne där det (knappt synligt) står "Mallorca 1987" på med urtvättad text. F(l)oppatofflor och tubsockor från Interspott. Gul Sony Walkhomoman med skakminne m.m.
--- MMM-MHM!
Med tanke på den anal-kande värmeblöjan så "kommer" jag se till att hålla vätskebalansen i styr genom att stjä... eeh... köpa minst ett extra flak med bärsabiror imörra! Säkerheten först...
Rätta takter! Ett par (f)iskalla birabärsor hade suttit som en buttplugg just nu. 31 homograder, puuuh!
Någon här som just nu lyxat till'att med en morgonfylla?
Jaah men en padelversion då det är NV i natt igen. Men ett par birabärsor rinner likt ett lavemang just nu i den kuktorra strupen.
Hä ä pra dä Bussis! Ordning på't!
Själv har jag DV några timmar till innan äckleriet kan vevas igång.
Snart dags jaah... *pust pes*
Skall man rattrunka så är detta ett brah klipp om man vill bli lite extra CP-i hjärnbögen: https://www.youtube.com/shorts/jaA4Rc9ukas
Sådanadär borde bli kölhalade under en pråm!
16:00 är nu RAF-tiden satt till idag! MMM-MHM!!!
Det var säkert en nyinryckt "Cabin boy" du såg, intet ont anandes om vad han skulle få uppleva när han väl mönstrat på. Hur som så, skall vi inte köpa upp dessa toaletter och göra om dom till samlingspunkter för manligt samkväm? https://www.mitti.se/nyheter/snart-fors … 160f918d88
Hihi! Eller så har han redan fått sin första upplevelse som "cabin boy", han såg ut att gå lite stelt! 
Moderna gloryhole-skjul i Stockholm vore nåt! Men det blir nog inte pilligt att köpa! Vi får införa en rejäl avgift för herrar som vill tömma pungarna.
Undrar om det är någe hålligång på Himpa nu förresten?
16:00 är nu RAF-tiden satt till idag! MMM-MHM!!!
*Flämt!* Söupah?
*Flämt!* Söupah?
Ja!
*PSSSSCHT* *KRA-KLOINK* *KLUNK-KLUNK-KLUNK-KLUNK-KLUNK* *BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRPLE*
Så jaah! Första nere!
Sidor Föregående 1 … 626 627 628 629 630 … 918 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt