Sv: Här postar vi allt möjligt
Där jah! Rätta takter. Snart ser det ut så när vaniljo-Svensson måste ta sig genom "knolla-land" på väg till kneget.
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 625 626 627 628 629 … 918 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Där jah! Rätta takter. Snart ser det ut så när vaniljo-Svensson måste ta sig genom "knolla-land" på väg till kneget.
Därför förespråkar Bussis mera radikala åtgärder, från 1979 (Bussis bögelseår). Rätta takter: https://www.youtube.com/watch?v=nZ_zNUmr8fM
Mmmmmm... 
Lite som att se någon reklam från Försvarsmakten... *SUCK* Frammisar och mjuka värden snarare än någon gormande Fanrunkare/Filur som gapar ut order till twinkar i grönt.
Måste ladda min cumminikationspod nu. Är CP-glapp i cuntakten så det går inte att röra den när man väl fått den att bögah ladda. Ligger på containersoffan och orkar inte sitta vid 5150:n just nu. I'll be back!
Lägg lite sperma och/eller saliv på cumtakten som "går" in i Nokian. Brunkar funka på IFåner åtminstone. *Tips från Bussis*
Såg att den bil jag länkade till är tresitsig så Mortis kan åka med också... Mhm! Tyvärr är den jag framför(hud) är bara tvåsitsig. 3 pervon på roadtrip till Nazi-Tyskland och Border(line)-shoppen! Förutom det en liten båtresa där vi kan ragga upp rejäla sjömän!
Jag kan sitta där bak och... Ööh... "Hålla koll" på lasten!
(*Krack...eti...klackkk...*)
Jaaah så pra, Mortis! Litar på dig! 
Nu är det nog müsigt att ligga och sova med +3 promille i intorkad svett, damm, öl och kebap i ett fuktigt läckande tvåhomo-tält på en regnig och lerig cumping, och hjärna med rejäl skallebank och påtaglig diarré. Mmmmm!
Det låter som en pervodröm det Bleppe! För kanske 7-8 år sädan så vaknade jag upp på det viset men i ett vindskydd i skogen. Fitt-uttorkad av all sprit och bira vi hällt i oss, knappt något blod kvar i snoppen då samtliga mygg "sugit" av oss. Som tur(k) var så fanns det iskall birabärsa kvar då vi hade lagt ett helt flak i en sopsäck och placerat den i sjön som låg brevid. Falcum kortburkar, grillkörv i bög med kräksallad på fick det bli den eftermiddagen. Vi blevf kvar en natt till då inget pervo var i "stånd" att köra bilen hem. Nu blir det... Kra... LACK!!! Bussis huvud bögar smärta lite lätt.
Väldigt upphetsande läsning Bussis-pussis!
Får DT här av att läsa dom där hemtrefvliga (l)juden "Kra... LACK!!!" *darr skak svett*
Söupa i ho(r)tellbaren mellan nödblossen som förvaras inne på rummet! 
*Kracketi-klack!*
Hortell och allt, här har man satt på sig den bruna spender-stringen hör jag! Själv vaknade jag nyss och påbögar att supah igen eftersom det är NV i möra.
Söupa i ho(r)tellbaren mellan nödblossen som förvaras inne på rummet!
*Kracketi-klack!*
MMM-MHM!!!!!!!!!!
Hortell och allt, här har man satt på sig den bruna spender-stringen hör jag! Själv vaknade jag nyss och påbögar att supah igen eftersom det är NV i möra.
Sexyyyy...

Blirsåjävlaextracpihjärnbögenavalldennasommartrafik!!! *blepp lepp-lepp-lepp-lepp*
Jaaah, fi fääeen! Varje ZOE-förare skall prompt ut på vägarna och hora sig. Tur att man skall ha NV så man slipper packet!
Jaah! NV är bättre. Har ju jag också. Men snart är det dags för... *PSSSSSCHT* *KRA-KLOINK* *GLUCK GLUCK GLUCK GLUCK GLUCK* *BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRP* *RONK*
Bleppe, juv gat mäjl! 

Utanför min LSS-kvart igår när man "kom" hem från DV:n runkt 18:12... 

Blepp?

Uuh?

JAAAAH!!! 

Så snällt av någon.
Detta uppscattade Bleppis mycket!
Nämen! Så spännande! 
Hihi! Jaa-aah!
Hade jag bara varit hemma när denna mystiska gåvogifvare var här så hade jag gifvetvis bjudit in på kaffer, seglis och nybakat ute i det gröna på baksidan om han nu ringde på, vilket jag ju inte vet d.v.s.
Då har man varit på MÖP-weekend i Karlskrona! Letat b(r)unkrar, krupit runt i mörka å ibland trånga utrymmen, varit på museum, varit inne i en bögubåt och lite annat göttigt:

"LEDIGA!"
Faan så ballt! 
Sidor Föregående 1 … 625 626 627 628 629 … 918 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt