Sv: Här postar vi allt möjligt
...med tungspermon...
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 624 625 626 627 628 … 918 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
...med tungspermon...
Har du en redig balle-fylla där hemma i LSS-kvarten nu Bussis?
Bajsar bögen i skogen? Skälv-klart! Och nu åkte Bläckan fram tills kvällen!
Treeefvligt! Niiv och dragspel också kanske?
Sitter på hortellrummet å dricker bärsabira! ...Baren får vänta, blir billigare såhär. 
Rätta takter Mortis! Men det kanske sitter någon daddybear I baren just nu som är handelsresande i bondagekors som du kanske missar?
Kan fucktiskt "komma" på tal då en becumt (helfinne) ev hotade med att dyka upp. Promillehalten låg hos denne herre redan på stadiga 5,7 då han drog i gång runkt lunch. Bussis halkade efter pga sin nya NV. Den nya NV:n omfittar rattrunkeri på orten med omnejd i en Fård Transvestiv Cumnect, (F)ECO-Blue tyvärr... 100 Hästkukars diesel... Men bättre än att få en el-driven BoyToy-ota! NV:n påbögas vid midnatt och förväntas vara afslutad till senast 06:00, 6 jaaah sex timmar... Mmm!
Mmmhm! Hoppas du runkar in åket rejält!
Jaaah (b)alles klar! Bögerstyrt åkdon, automat vilket frigör en runkhand vilket är förmånligt!
Så lyxo! Rattknopp är annars skönt.
I sanning! Hade det på DuScaton fucktiskt. Denna lite nättare bögbil är däremot CP-lätt i servon. Men det tog någon timme att vänja sig vid att sitta på bögersidan och köra. En annan fördel är att man kan heila ut genom rutan då man drar fram genom natten.
Helt fantastiskt jö!
På tal om att heila... Vi tar den till det tyska landet vettja? 
Den hade varit porrfekt för en tripp till Nazi-Tyskland fucktiskt! Lastar CP-bra kan man säda. Bögt i tak, två bögstolar fram, resten skåp jaaah!
En sädan här är det: https://www.holmgrensbil.se/fordon/ford … sel-BSL65X
Ååh så fiiin!
Ser på 'Ford-donsuppgifter' att man iaf. får in en pall på längden och en på tvären, vilket spar lastning/lossningstid om det utförs med CP-truck, vilket i sin tur innebär att man får mer tid till att supah!
Jaaah som sagt, den lastar mikket brah! Och du har helt rätt i att "tid är supah"!
Jaah! När åker vi?
Såg att den bil jag länkade till är tresitsig så Mortis kan åka med också... Mhm! Tyvärr är den jag framför(hud) är bara tvåsitsig. 3 pervon på roadtrip till Nazi-Tyskland och Border(line)-shoppen! Förutom det en liten båtresa där vi kan ragga upp rejäla sjömän!
Inga pråppläm! Mortis kan sitta framför mig i min tandem-vb. Säkrare än fegsnöre!
Rätta takter! Smäller vi så skall man veta att "ingen minns en frammis"!
P'sis!
Var precis iväg till McDullah's här i byn. Men det var ju STÄNGT! Vad säger vi då Bussis? 
SHARMOTA! HAIWAN!!! Finns där ingen Haiwanesiskt hak som skiter i våra hedniska traditioner? Någon CG?
Precis!!!
Jodå. CG ligger tvärs över vägen från MD. Men jag rattrunkade hem igen då jag "kom" på att jag hade körv hemma. Men ville haft en Pommes Shitts med magisk tryffeldipp.
Förstår dig fullt ut min håmobroder. Vad är INTE fel med Swedistan? En bögtidsdag som denna och man förvägras det mest basala så som McD, Glasis håller stängt osv... Det är nog dags att gå (b)all in och visa vart det bruna skåpet skall "stå": https://www.youtube.com/watch?v=Y0FD57QPquA
Sidor Föregående 1 … 624 625 626 627 628 … 918 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt