Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Studentavslutning på sär-särvux.

Uppe på CP-flak vi åka genom staden fram till tonerna av Onkel Kånkels "Homotider" på högsta volym, pipmuggarna fulla med ljummen Seglis vi skråla: "STIG GEIL OCH SUG MIN ROCK´N ROLL PENIS!!!" Kåtheten tog nu överhanden och runkfesten på flaket började ta fart så vackert och poetiskt! Se rektorn ligga nedsupen medvetslös ombord, en klasskamrat fyllespy så radikalt att han får utlösning analt, med Prideflaggan i topp vi nu så bögigt fara fram och skvätter säd på förbipasserande...

Skaparen av Mortiscism.

17,702

Uppe på CP-flak vi åka genom staden fram till tonerna av Onkel Kånkels "Homotider" på högsta volym, pipmuggarna fulla med ljummen Seglis vi skråla: "STIG GEIL OCH SUG MIN ROCK´N ROLL PENIS!!!" Kåtheten tog nu överhanden och runkfesten på flaket började ta fart så vackert och poetiskt! Se rektorn ligga nedsupen medvetslös ombord, en klasskamrat fyllespy så radikalt att han får utlösning analt, med Prideflaggan i topp vi nu så bögigt fara fram och skvätter säd på förbipasserande vaniljon och slan hela dan,...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Uppe på CP-flak vi åka genom staden fram till tonerna av Onkel Kånkels "Homotider" på högsta volym, pipmuggarna fulla med ljummen Seglis vi skråla: "STIG GEIL OCH SUG MIN ROCK´N ROLL PENIS!!!" Kåtheten tog nu överhanden och runkfesten på flaket började ta fart så vackert och poetiskt! Se rektorn ligga nedsupen medvetslös ombord, en klasskamrat fyllespy så radikalt att han får utlösning analt, med Prideflaggan i topp vi nu så bögigt fara fram och skvätter säd på förbipasserande vaniljon och slan hela dan, därefter på krogen vi samlas...

Skaparen av Mortiscism.

17,704

Uppe på CP-flak vi åka genom staden fram till tonerna av Onkel Kånkels "Homotider" på högsta volym, pipmuggarna fulla med ljummen Seglis vi skråla: "STIG GEIL OCH SUG MIN ROCK´N ROLL PENIS!!!" Kåtheten tog nu överhanden och runkfesten på flaket började ta fart så vackert och poetiskt! Se rektorn ligga nedsupen medvetslös ombord, en klasskamrat fyllespy så radikalt att han får utlösning analt, med Prideflaggan i topp vi nu så bögigt fara fram och skvätter säd på förbipasserande vaniljon och slan hela dan, därefter på krogen vi samlas och suger kuk för hela...

Uppe på CP-flak vi åka genom staden fram till tonerna av Onkel Kånkels "Homotider" på högsta volym, pipmuggarna fulla med ljummen Seglis vi skråla: "STIG GEIL OCH SUG MIN ROCK´N ROLL PENIS!!!" Kåtheten tog nu överhanden och runkfesten på flaket började ta fart så vackert och poetiskt! Se rektorn ligga nedsupen medvetslös ombord, en klasskamrat fyllespy så radikalt att han får utlösning analt, med Prideflaggan i topp vi nu så bögigt fara fram och skvätter säd på förbipasserande vaniljon och slan hela dan, därefter på krogen vi samlas och suger kuk för hela slanten, slantar vi sedan spenderar...

Skaparen av Mortiscism.

17,706

Uppe på CP-flak vi åka genom staden fram till tonerna av Onkel Kånkels "Homotider" på högsta volym, pipmuggarna fulla med ljummen Seglis vi skråla: "STIG GEIL OCH SUG MIN ROCK´N ROLL PENIS!!!" Kåtheten tog nu överhanden och runkfesten på flaket började ta fart så vackert och poetiskt! Se rektorn ligga nedsupen medvetslös ombord, en klasskamrat fyllespy så radikalt att han får utlösning analt, med Prideflaggan i topp vi nu så bögigt fara fram och skvätter säd på förbipasserande vaniljon och slan hela dan, därefter på krogen vi samlas och suger kuk för hela slanten, slantar vi sedan spenderar på stjärt och kebab, festen...

Uppe på CP-flak vi åka genom staden fram till tonerna av Onkel Kånkels "Homotider" på högsta volym, pipmuggarna fulla med ljummen Seglis vi skråla: "STIG GEIL OCH SUG MIN ROCK´N ROLL PENIS!!!" Kåtheten tog nu överhanden och runkfesten på flaket började ta fart så vackert och poetiskt! Se rektorn ligga nedsupen medvetslös ombord, en klasskamrat fyllespy så radikalt att han får utlösning analt, med Prideflaggan i topp vi nu så bögigt fara fram och skvätter säd på förbipasserande vaniljon och slan hela dan, därefter på krogen vi samlas och suger kuk för hela slanten, slantar vi sedan spenderar på stjärt och kebab, festen slutligen avslutas i en park...

Skaparen av Mortiscism.

17,708

Uppe på CP-flak vi åka genom staden fram till tonerna av Onkel Kånkels "Homotider" på högsta volym, pipmuggarna fulla med ljummen Seglis vi skråla: "STIG GEIL OCH SUG MIN ROCK´N ROLL PENIS!!!" Kåtheten tog nu överhanden och runkfesten på flaket började ta fart så vackert och poetiskt! Se rektorn ligga nedsupen medvetslös ombord, en klasskamrat fyllespy så radikalt att han får utlösning analt, med Prideflaggan i topp vi nu så bögigt fara fram och skvätter säd på förbipasserande vaniljon och slan hela dan, därefter på krogen vi samlas och suger kuk för hela slanten, slantar vi sedan spenderar på stjärt och kebab, festen slutligen avslutas i en park med gloryholes och gubbfitta i...

Uppe på CP-flak vi åka genom staden fram till tonerna av Onkel Kånkels "Homotider" på högsta volym, pipmuggarna fulla med ljummen Seglis vi skråla: "STIG GEIL OCH SUG MIN ROCK´N ROLL PENIS!!!" Kåtheten tog nu överhanden och runkfesten på flaket började ta fart så vackert och poetiskt! Se rektorn ligga nedsupen medvetslös ombord, en klasskamrat fyllespy så radikalt att han får utlösning analt, med Prideflaggan i topp vi nu så bögigt fara fram och skvätter säd på förbipasserande vaniljon och slan hela dan, därefter på krogen vi samlas och suger kuk för hela slanten, slantar vi sedan spenderar på stjärt och kebab, festen slutligen avslutas i en park med gloryholes och gubbfitta i parti och minut jag smaka...

Tjillepitten

17,710

Uppe på CP-flak vi åka genom staden fram till tonerna av Onkel Kånkels "Homotider" på högsta volym, pipmuggarna fulla med ljummen Seglis vi skråla: "STIG GEIL OCH SUG MIN ROCK´N ROLL PENIS!!!" Kåtheten tog nu överhanden och runkfesten på flaket började ta fart så vackert och poetiskt! Se rektorn ligga nedsupen medvetslös ombord, en klasskamrat fyllespy så radikalt att han får utlösning analt, med Prideflaggan i topp vi nu så bögigt fara fram och skvätter säd på förbipasserande vaniljon och slan hela dan, därefter på krogen vi samlas och suger kuk för hela slanten, slantar vi sedan spenderar på stjärt och kebab, festen slutligen avslutas i en park med gloryholes och gubbfitta i parti och minut jag smaka på, vill ha mer och...

Uppe på CP-flak vi åka genom staden fram till tonerna av Onkel Kånkels "Homotider" på högsta volym, pipmuggarna fulla med ljummen Seglis vi skråla: "STIG GEIL OCH SUG MIN ROCK´N ROLL PENIS!!!" Kåtheten tog nu överhanden och runkfesten på flaket började ta fart så vackert och poetiskt! Se rektorn ligga nedsupen medvetslös ombord, en klasskamrat fyllespy så radikalt att han får utlösning analt, med Prideflaggan i topp vi nu så bögigt fara fram och skvätter säd på förbipasserande vaniljon och slan hela dan, därefter på krogen vi samlas och suger kuk för hela slanten, slantar vi sedan spenderar på stjärt och kebab, festen slutligen avslutas i en park med gloryholes och gubbfitta i parti och minut jag smaka på, vill ha mer och påbörjar en intensiv korvdans med...

Tjillepitten

17,712

Uppe på CP-flak vi åka genom staden fram till tonerna av Onkel Kånkels "Homotider" på högsta volym, pipmuggarna fulla med ljummen Seglis vi skråla: "STIG GEIL OCH SUG MIN ROCK´N ROLL PENIS!!!" Kåtheten tog nu överhanden och runkfesten på flaket började ta fart så vackert och poetiskt! Se rektorn ligga nedsupen medvetslös ombord, en klasskamrat fyllespy så radikalt att han får utlösning analt, med Prideflaggan i topp vi nu så bögigt fara fram och skvätter säd på förbipasserande vaniljon och slan hela dan, därefter på krogen vi samlas och suger kuk för hela slanten, slantar vi sedan spenderar på stjärt och kebab, festen slutligen avslutas i en park med gloryholes och gubbfitta i parti och minut jag smaka på, vill ha mer och påbörjar en intensiv korvdans med frenesi och sensualism i kubik...

Uppe på CP-flak vi åka genom staden fram till tonerna av Onkel Kånkels "Homotider" på högsta volym, pipmuggarna fulla med ljummen Seglis vi skråla: "STIG GEIL OCH SUG MIN ROCK´N ROLL PENIS!!!" Kåtheten tog nu överhanden och runkfesten på flaket började ta fart så vackert och poetiskt! Se rektorn ligga nedsupen medvetslös ombord, en klasskamrat fyllespy så radikalt att han får utlösning analt, med Prideflaggan i topp vi nu så bögigt fara fram och skvätter säd på förbipasserande vaniljon och slan hela dan, därefter på krogen vi samlas och suger kuk för hela slanten, slantar vi sedan spenderar på stjärt och kebab, festen slutligen avslutas i en park med gloryholes och gubbfitta i parti och minut jag smaka på, vill ha mer och påbörjar en intensiv korvdans med frenesi och sensualism i kubik jag svänga min mögelostdoftande bratwurst...

Tjillepitten

Uppe på CP-flak vi åka genom staden fram till tonerna av Onkel Kånkels "Homotider" på högsta volym, pipmuggarna fulla med ljummen Seglis vi skråla: "STIG GEIL OCH SUG MIN ROCK´N ROLL PENIS!!!" Kåtheten tog nu överhanden och runkfesten på flaket började ta fart så vackert och poetiskt! Se rektorn ligga nedsupen medvetslös ombord, en klasskamrat fyllespy så radikalt att han får utlösning analt, med Prideflaggan i topp vi nu så bögigt fara fram och skvätter säd på förbipasserande vaniljon och slan hela dan, därefter på krogen vi samlas och suger kuk för hela slanten, slantar vi sedan spenderar på stjärt och kebab, festen slutligen avslutas i en park med gloryholes och gubbfitta i parti och minut jag smaka på, vill ha mer och påbörjar en intensiv korvdans med frenesi och sensualism i kubik jag svänga min mögelostdoftande bratwurst uti var geggveck till soluppgången.

NNNNYYYYHHH!!!!

Skaparen av Mortiscism.

Det bögigaste midsommarfirandet.

7 olika sorters blommor jag...

Tjillepitten

7 olika sorters blommor jag föra in i min ändtarm...

Skaparen av Mortiscism.

7 olika sorters blommor jag föra in i min ändtarm och börjar fläta en krans...

Tjillepitten

7 olika sorters blommor jag föra in i min ändtarm och börjar fläta en krans kring min hängiga pung, se...

Skaparen av Mortiscism.

7 olika sorters blommor jag föra in i min ändtarm och börjar fläta en krans kring min hängiga pung, se hur midsommarstången så ståndaktig i...

Tjillepitten

7 olika sorters blommor jag föra in i min ändtarm och börjar fläta en krans kring min hängiga pung, se hur midsommarstången så ståndaktig i gräset resa sig i givakt,...

Skaparen av Mortiscism.

17,721

7 olika sorters blommor jag föra in i min ändtarm och börjar fläta en krans kring min hängiga pung, se hur midsommarstången så ståndaktig i gräset resa sig i givakt, dansar "Små vaniljona" med megadildon...

7 olika sorters blommor jag föra in i min ändtarm och börjar fläta en krans kring min hängiga pung, se hur midsommarstången så ståndaktig i gräset resa sig i givakt, dansar "Små vaniljona" med megadildon i min ändalykta jag glatt hoppa...

Tjillepitten

17,723

7 olika sorters blommor jag föra in i min ändtarm och börjar fläta en krans kring min hängiga pung, se hur midsommarstången så ståndaktig i gräset resa sig i givakt, dansar "Små vaniljona" med megadildon i min ändalykta jag glatt hoppa runt med sperman vilt skvättandes...

7 olika sorters blommor jag föra in i min ändtarm och börjar fläta en krans kring min hängiga pung, se hur midsommarstången så ståndaktig i gräset resa sig i givakt, dansar "Små vaniljona" med megadildon i min ändalykta jag glatt hoppa runt med sperman vilt skvättandes inför alla fjollor så förnöjda,...

Skaparen av Mortiscism.

7 olika sorters blommor jag föra in i min ändtarm och börjar fläta en krans kring min hängiga pung, se hur midsommarstången så ståndaktig i gräset resa sig i givakt, dansar "Små vaniljona" med megadildon i min ändalykta jag glatt hoppa runt med sperman vilt skvättandes inför alla fjollor så förnöjda, spriten flödar! Uti var buske...

Tjillepitten