Sv: Här postar vi allt möjligt

Där ser man! Hade jag inte utvecklat alkoholdemens hade jag "kommit" ihåg mer fucktiskt då jag redan då var rattrunkare till vardags.

Tjillepitten

Nu har jag surfat the interwäbbz efter fler bilder och insett att det är nästan omöjligt att hitta några bilder på haket från 2007 och bakåt. Aivan/sad
Ser ut som att jag får nöja mig med det lilla som jag har.

Skaparen av Mortiscism.

Nu ut"går" från att du bildgurglat men Volksblaskan hade ett par upphetsande bilder från dess perviga och övergivna storhetstid. Tyvärr fanns även bilder på när haket revs. "Skamfläck" används även, jevfla fasoner! HAIWAN!

Tjillepitten

Undrar vad detta var för mysigt krypin? https://nkpg.news/2024/06/13/larm-om-br … mP1U_15Rmu

Tjillepitten

Bussföraren skrev:

Nu ut"går" från att du bildgurglat men Volksblaskan hade ett par upphetsande bilder från dess perviga och övergivna storhetstid. Tyvärr fanns även bilder på när haket revs. "Skamfläck" används även, jevfla fasoner! HAIWAN!

Yepp, dessa bilder är redan upphittade. Fanns en del från en blogg och från porrtidningen "Kolmårdsnytt", vars gamla och nya nummer går att läsa gratis. Men -07 och bakåt är det överjävligt svårt att hitta några bilder på haket.

Bussföraren skrev:

Undrar vad detta var för mysigt krypin? https://nkpg.news/2024/06/13/larm-om-br … mP1U_15Rmu

Oh, har en bekant som bru(n)kar gå dit för lite misshandel av axlar/rygg. Ser ut som att denne får byta massör nu.

Skaparen av Mortiscism.

Vi kanske kan ta över ruinen till "massage"-salong och bygga oss ett Flenzo 2.0? Massaget in"går" medans man väntar på sin pissa, alltid happy endings så klart! Vi tar över stället som det är, inget behövs renoveras. Pissaugnar behövs heller inte, finns där bara el så micrar/airfryar vi pissa, hambögare och pomme m.m. Ett par rejäla gloryholes behövs också naturligtvis.

Hmm... Vad kan mer läggas till? Jo en maskot som McDullahs har! Istället för Rånald McDånald och Grimace m.fl så har vi Indijan-soldat Herkko och Pontiak som dragplåster för yngre twinkar. Något specialmål är flaggskeppet, 300g tjöttig roadkill-hambögare, tillvärkad på grävlingskadaver i ludet, grönt hambögarbröd, Buldaksås, cirka 100g Flensost. Inga jevfla grönsaker eller sånt bara!

Dryck som ingår i målet är 1 liter ljummen/varm Arböga 10,2 i kanna samt snabbkaffe för laxerande effekt. Lyxrunk-spermashakes ingår för 25kr extra under lunchtid, krämiga och svalkande hemmagjorda CP-shakes med MYCKET tjo-kladsås på.

Vad säds om det homograbbar?

Tjillepitten

15,557

Bussföraren skrev:

Vi kanske kan ta över ruinen till "massage"-salong och bygga oss ett Flenzo 2.0?

Vilken otrolig härlig bajsutlösande idé käre pervobroder Bussis där! Du har då värkligen tänkt på allt du! Jag lägger till Cock MuppNugget's (Friterade tupp-kukar) i 12, 18, 30 och 57-pack på menyn (Rooster låter inte lika pra), samt Hot Da'Bomb Flenstops som är friterade smegmabollar med het flensost-fyllning. Wings Suprise som är friterad fiskmås, kaja, kråka, duva eller liknande arter (Efter tillgång) av glupska flygande råttor som brunkar häcka runt anrättningar likt våran och är lätta att fånga in. Samt en nyttig friterad HÖMK-sallad inrullad i mördeg och sädan rullad i strösocker, talg och Neotam, tjusigt dekorerad med "kebabsås" i något fint mönster kan vi ju också ha för att värka lite nyttiga, rähähää! Aivan/smile Dippsåserna är Mongoraja, Vitröv, Kukchup, Bajsbeque och Spermami.

Mycket friterat blir'e likt i det Holländska landet...

Men fi fan... Det här "kommer" ju "gå" sååå pra! Aivan/cool

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Åh, vilken bra idé! Flaffa!

Med tiden så blir själva massagen överskattad. Den kommer tillslut att endast bestå av happy endings när kunderna väl har insett att vi alla suger på massage men är mästare på runkeri.
Att Herkko alltid är på plats är en garanti. Antingen utklädd till indian eller Nordkoreansk soldat för att underhålla kunderna. Pontiak kan bestå av en slags docka i något hörn som aggressiva kunder får göra vad dom vill med. 
Somliga "kommer" inte ens dit för att köpa mat, bara för att låna mikron och få träffa Herkko! Detta går givetvis också bra! Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

15,559

N... n... n-n-nnnu ä-är det snart d-d-dags att gömma sig under d-d-d-det tunga kissblöta termotäcket igen! Default/ai

Buuuuh!!!

KRA-LACK! Morgonens shoppingrunda avklarad. Givetvis vart det mingel med det fina folket vid 09:55 på Bögslagsvägen 9 i metropolen innan pansarjalusin åkte upp.

Tjillepitten

15,562

Samma här... nästan... "Kom" nämligen dit vid 10:07 och då har ju det fina folket redan hunnit hem och bögaht korka upp. Måste skärpa mig!

Nu: *PSSSCHT* *KRA-KLOINK* Haddirajjan! *KLUNK KLUNK RUNK* BÖÖÖÖÖÖÖRP!!!

Jaah, rätta takter! I mitt fall så var det fina folket kvar utanför på Torget och satt under ett träd och pimplade sina Åbro 7,3 kortburkar för fulla muggar när jag klev ut ur boutiqen. Någon vid kassan hade halat fram en knölig 20-lapp och några mynt och ville ha 4st Åbro men det felades väl 3 reichsdaler så det blevf bara tre. Dålig stil att behandla en stamkund på det där viset. Speciellt med tanke på att han är en sädan stammis att han inte ens behöver beblanda sig med resten av hjonet i själva affären. Bra service helt enkelt.

Tjillepitten

15,564

Ahaa! Han har "handlat" på det viset tidigare. Ja då får man ju som sagt bra service. Och dåligt av dom att inte ge rabatt.

"Kommer" ihåg när en god homovän alltid köpte en rödback Norrlands Gul(d) på Glasis på 90-talet. Kostade 202kr. med backpanten. Och en gång när han skulle köpa en sådan så stod det en herre från det fina folket framför honom (Detta var innan självbetjäning kom till byn) och skulle ha en kvarting av något stark som kostade typ 102kr. och han fick den ändå för sin skrynkliga hundring. Sen när min vän tyckte att "200 räcker väl? Han där fick ju rabatt här innan så..." Men ICKE! Aivan/mad

Men när han har druckit sina Åbro och pantat burkarna så får han ju de tre kronorna som fattades. Då är det bara å traska in igen för att köpa den sista burken! Aivan/smile

Förresten, jag såg skyddshelgonet i söndags promenera mot Ingelsta. Gissar att han antingen skulle handla veckans vaniljovaror eller slå läger utanför systemet i väntan på att det skulle bli måndag(?).

Skaparen av Mortiscism.

Förjevfligt! Men Bussis minns att det fanns en pantautomat på Glasis i Nypöking under 90-talet där man cumde panta vinpavor bl.a. Nu fick en ung Bussis inte shoppa på Glasis men panta gjorde vi för att finansiera vårat röka och snus m.m. Så vi raidade glas-cumtainrar i jakt på vinpavor med pant. Sedan tog vi våra cp-cyklar lastade med tomglasen ner till Glasis i "Pesterport" i staden och cashade in. Glasis var bättre förr! Vad är det för syn man har på volk? Det vore ju bekvämt att "komma" dit med 5 säckar "lik" och panta, sädan omsätter man dessa pängar till nya drickbara produkter. Alla(h) tjänar på detta, inte minst Stasi som vill ha in sin scatt.

Tjillepitten

15,567

Smaaart, Mortis! Aivan/smile

15,568

Det var bra gjort, Bussis! Själva så pantade vi fulla backar på Könsum (Nuvarande Willy's) runkt 1990 då dessa backar stod fint travade inne i affären bredvid pantautomaten som var lite i skymundan. Rähähä!

Mortimer Mus skrev:

Men när han har druckit sina Åbro och pantat burkarna så får han ju de tre kronorna som fattades. Då är det bara å traska in igen för att köpa den sista burken! Aivan/smile

Förresten, jag såg skyddshelgonet i söndags promenera mot Ingelsta. Gissar att han antingen skulle handla veckans vaniljovaror eller slå läger utanför systemet i väntan på att det skulle bli måndag(?).

Och det gjorde han nog med största sannolikhet, numera då Fitt-ICA i centrum lagt ner så får han ta en omväg upp till Tattar-Lidl och omsätta burkarna där och sen "gå" tillbaka. TL:s automat brunkar sällan funka så han får ta sig vidare till CÖÖP men det kan det vara värt för dessa tre kronor. Problemet blir dock om denne herre har "handlat" även på CÖÖP förr. Pantmaskinen "står" nämligen inne i affären. Just nu bemannas stället av snoriga frammisar/sommarjoppare så har han tur så "kommer" han in där som den miljökämpe han är.

Tjillepitten

15,570

Jag hejjar på honom och hoppas att han "kommer" in.

Hade jag haft cumtanter med mig så hade jag sponsrat honom alla dagar i geggvecket. Mest för att jevflas med pervsonalen om inte annat. Och jag vet med säkerhet att herren sagt: "Jaa men tack, du vet kompis du får tillbaka nästa gång vi ses". Den där biten hade vi kunnat löst på tu man runkhand i porrkeringsgaraget.

Tjillepitten

15,572

Ädelt!

Det hade minst sagt varit spännande att se hur ett trekronors-blåsjobb hade gått till! Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

15,574

Löständerna åker ut, mat kvar i halva munnen, mycket dregel...

Vad gör ni pervs under midsommarhelgen? Lördagen? Söndagen?

Skaparen av Mortiscism.