Sv: Här postar vi allt möjligt
Jisses. Slagge igen?
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 616 617 618 619 620 … 918 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Jisses. Slagge igen?
Jaaah något åt det hållet kan man säda. Märkligt att det oftast blir så här med sina finska dryckesböger?
Mmm... Hårda tag jah!
Jaah, det brunkar sluta så japp. Pissart nog så vart jag hemskjutsad av plingplong-taxin. Denne framfördes av två frammisar tyvärr. Men hellre det än att det varit Hästsvansarna, då hade jag fått övernatta på det där ökända hotellet så att säda.
Jah det stället med sur pervsonal och hårda "sängar" jah.
Mhm, även om galonmadrasserna är porriga så vill man helst undvika den platzen. Man får ju aldrig bli brutalt påbögad som man hoppats på?
Nä p'sis.
Jaah fi fääen sicken kväll/natt som sagt. Mör i hela kroppfan, förutom penis och anus i princip. Det är ett dåligt omen för en bög som jag. Men sakterliga bögar minnena "komma" tillbaka...
Ja dä lät som pra hålligång. Bara att beställa hemkörning av en pissa och korka upp igen.
Jah. Läste dä präxis och svarade.
Rähähä! Så kan det "gå" jah.
Jaah men det hade kunnat "gå" värre. Jag och sherifferna i byn är ju lite på kant efter alla bravader så att säda. Så jag är glad att det inte var dom som "kom".
Nu ska jag bajsa!
Vad härligt! *Lyssnar ivrigt ifall plumset hörs hit*
Kör iofs. med vb. Men det plumsar nog ändå. 
Jaah, det är ju snart EU-val så här "kommer" en prislista, ja och lite till: https://www.youtube.com/watch?v=simV1ZXFsxI
Tack för den viktiga samhallsinformationen Bussis! Och sen måste det bli billigare.
Jaaah, så fort vi pervs tagit makten så är det fritt bögeri och Seglis! Upp till homo-kampf!
JAWOHL!!!
Så man kan hosta upp en tusing för ett blåsjobb men måste betala det tiodubbla för lite oskyldigt ponyplay? Meckar noll sense asså. 
Fnö... På KV:n nu vetandes att man har en kasse långhylsor i privatspermobilens bögage.
*gnyyyyyyl*
Jaah sånt är tortyr. Här trakterna har det knollats i natt så allt är som vanligt: https://wighsnews.se/wordpress/?p=10890 … e_vignette
Värst va di därna buspojkarna ska kivas då! Kalle kanske hade pallat äpplen hos familjen Karlsson som blev gramse?
Sidor Föregående 1 … 616 617 618 619 620 … 918 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt