Sv: Här postar vi allt möjligt

Förutom han Jukka så finns ju Esa också. En herre man kan se i Ingelsta utanför "Willys" på Kromkuksgatan. Möjligen pga att Glasis finns där. Annars sitter han på sin rullator på Hantrunkaregatan där Glasis/city numera. Promillehalten varierar kan man säda, allt från salongs till cp-full. Han brunkar gapa och skråla. Klassiskt ToF-fyllo. Men det har tunnats ut i leden av a-lagare eller så sitter dom hemma och krökar? Staden består ju av mera knollare och mög.

Tjillepitten

15,402

Ahaa! Tack för infon. "Kommer" ihåg en kortvuxen parkbänksalkis här i byn som cyklade runt på en skrikrosa flickcykel, anpassad för typ dom som var i åldern 7-10 år cirka. Undra vart han "köpt" den säg?

Senaste a-lags-actionen jag sett var för minst 20 år sädan inne på Norra Långgatan i Käälmah vid glasis. Då stod det en härjad herre och pissade glatt mot ett plank mot porrkeringen (ombyggt som faan där nu) och skrålade högt: "USAAAAA.... ÖÖÖHÖÖÖÖÖÖH! USA, USA; UAS...EEEH... UUUUSAAA, USAAAAAAAAAAH..."

När jag "kom" ut igen fick han skjuts iväg av en blåvit...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Ti-hi! Påminner om en legend från Nypöking vid namn Kaj-Rune. Yes han heter/hette så, vet ej om han lever. Nu var hans problem inte drickat utan andra rusmedel. Klassiska pundar-tics, hockeyfrilla och åkte mycket blåvitt kan man säda. Vid något tillfälle när han var i sitt esse kom han trampandes på Västra storbögsgatan i Nypöking och skanderade "TJOO FITTTA!!! FANSKAP! TJO FITTA FANSKAP!. Till det hela hör att jag bevittnade allt detta som twink. När han passerat Bussis och en skara andra hugande fans så släpper karlfan styret men fortsätter vråla ovannämnda och kraschar "sin" kanske "lånade" Cresent i en lyktstolpe och så var den sagan all. För i nästa ögonblick "kommer" ToF-polisen (såna som "gick" till fots) och tillkallade ambulans.

Vid ett annat tillfälle satt han på trappan till Nypökings Stasihus (fulare böggnad finns knappt) och vrålade: "I WAS BORN IN NYKÖPING, BORN IN NYKÖPING!!!" Typ någon tribute till Bruce Njursteen eller något. Vi observerade detta på håll när Stasihusets egna ToF-vakter kom ut och försökte tillrättavisa Kaj-Rune. Detta sket han bögaktingsfullt och fortsatte tills ToF-polis i en pikébuss "kom" och då vart det hårda ToF-tag. Han slängdes in bojad i bussen och så bar det av till Hotell Gripen alt akutpsyk.

Tjillepitten

15,404

ÅÅååååhåhååhhååååh! Det var en trefvlig beskrevning det! Fyllon tycker vi om! Aivan/smile

Måste kolla stadshuset... Brb!

15,405

ÅÅÅH FYYYY.............................. Default/ai Default/at

Jaah grotesk böggnad... Men där inne var Bussis på cp-prao när han "gick" i särskolan. ToF-vaktmästeriet, inga frammisar utan mest luttrad gubbs med pervig humor osv. Men det var upphetsande, Bussis vart runktvisad i källaren bl.a som innehöll sädant man säkert inte skulle få se idag. Perviga vråer och arkiv med information jag skulle frottera mig i idag. Med då till fula hus, Norrpökings Stasi-bibliotek. Det syns inte på den film du skickade du filmaren bögar sin vandring vid Slöddertull men hade han vänt sig om hade böggnaden synts.

Tjillepitten

15,407

Jaah! Amen!

Har du något kronfyllo eller flera i dina trakter Bleppe? Eller fula böggnader?

Tjillepitten

15,409

Nein! Nu finns dä inget kronfyllo här. Mest kebabblare och ninjor som vaggar runt i svarta dräkter...

Detta är vad jag/vi (bybögarna) kallar för Estonia-luckan. https://maps.app.goo.gl/cpL7NmdsZCyDYZWb6

Jeeeflla skrot!

Lite som här i byn då, ungefär samma bevolkningsmängd. Men här har vi förärats med ett kromat ollon eller vad det nu är? https://www.google.com/maps/@58.7064587 … ;entry=ttu

Tjillepitten

15,411

Åååhå! Jaaa... Det är ju ungefär lika ospännande...

Åh, Nybbet som jag bara besökt en enda gång som 12-årig twink. Hängde dock bara i sporthallen förutom en kväll när vi gick in till stan för att kika på porrbio. Några vaniljoslan stannade dock kvar i hallen för att titta på finalen i mello på tv. Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

Porrbio? Hmm, försöker Bleppe undanhålla något här? Eller var det kanske bara så att porrbion var i Bleppes soprum?

Tjillepitten

Vi kikade på något animerat skit som handlade om sexrobotar som riskerade att skrotas vill jag minnas. Annars så hängde man i sporthallen dagtid, runkade och lyssnade på Motörhead om man inte brottades i pyjamasliknande mundering. Med lite tur så kunde det hända att man fick brottas med någon fullvuxen daddybjörn med svart bälte! Müs! Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Just delen av närkampf är viktigt: https://www.youtube.com/watch?v=Db4CU5eQaWk

Tjillepitten

Ungefär så, jaah!

Skaparen av Mortiscism.

15,417

Idag bebögde jag glasis i en ännu håligare håla än hemma. Nämligen Torsås. Och det eftersom jag hälsade på hos en god homovän i den trakten. Satt ett gäng gubbar utanför, men dom var alldeles för nyktra.

Usch, nyktra?! Vad äckligt! Själv vaknade jag med halvstånd och att det var cp-varmt. Tydligen skall det bli homovarmt idag och jag är semifull/bakis. Jag har birabärsor i massor men funderar på att vingla bort till TL och köpa något fult.

Tjillepitten

15,419

Sna... köp någon tysk körv vettja!

Var fucktiskt där slidigare i gegg-väckan och letade efter ett tips du gaf mig. Curry-fittchupen men den stod inte att fitta?! Jag frågade pervsonalen om den men nein. Sädan ställde jag den obligatoriska frågan om Inferno-pissan... (Jaah dom hatar mig). Nu fanns varken det ena eller andra så sta... köpte ett 3-pack Salami-pissa som var padel.

Tjillepitten

Skyddshelgonet skådades idag utanför glasis. Världen är i balans. Allt är som det skall vara helt enkelt.

Skaparen av Mortiscism.

15,422

Så jah! Då har man varit och bögaht sig i Bögholm på en riktig restaurang och ätit tryffelbögare, för att sädan åka bort till 'Ämerrickan Däjs' på fyll-Lundegårds Cumping och olla jänkare, för att efter det brassa till Käälmah och Lilla Puben på Larmtorget för att äckla sig ännu mera. Så dä har varit en heldag tillsammans med min ÖIA-vän. Men... Jag har varit nykter hela dagen (och påklädd)!!! Default/ai

Så just nu har jag bögaht halsa långhylsor Sju"komma"tvåor som legat i spermobilens bagage hela dagen och göttat till sig.

Skål på er, homos! Default/az

Nykter?! OCH påklädd?! Här har man suttit å supit i sex timmar!
Nå, schckåål!

Skaparen av Mortiscism.

15,424

Jaah, joooh... Gjorde dä dock för en god sak då min vän hade frigång över hälgen. (på riktigt!) Men nu sitter jag här och bögahr fyllna till. Schckål igen jah!

Fy fan... Bussis skall aldrig mera "gå" ut. Jisses jevflar en sädan kväll/natt. Supit bort körkort och dylikt. Det var vevande och avslutades med ambulansfärd. Fan det "går" brah nu... Halvt mörbultad osv... Hilvede...

Tjillepitten