Sv: Här postar vi allt möjligt
Ååhå vad fiiiiint! Blepp! *lissar ner sig av lycka*
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 612 613 614 615 616 … 918 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Ååhå vad fiiiiint! Blepp! *lissar ner sig av lycka*
Nu e're snart dags...
Nu e're gjort!
Samt så har jag säd(tt) några rödvita DuScato's från Östbögatrafiken här i byn nyligen, vilket var upphetsande eftersom jag varje gång hoppades på att det var Bussis bacum ratten. Men det var dä ju int'... 
Oikeat lyönnit!
https://www.beernews.se/articles/finlan … butikerna/
Som vanligt så är det rätta ToF-takter i Finland, samtidigt som Sverige är mer sittkissande än någonsin!
Ja fi faan!
Puuh, en sädan padeleftermiddag. Bögade min färd in till Norrpan för att "gå" på stan och äckla mig. Mest i jakt på en ny tefoni-apparatur. Väl inne på boutiqen (Telehor) var det förstås en iofs trevlig twink till nasare och så någon padelfamilj som hade i princip alla frågor man kan tänka sig i världen om telefoni till ett av sina cp-barn... Internetsäkerhet, vaniljolås etc... Bussis har inte liksom tålamodet riktigt med sånt här kan man säda. MEN så piggades stämningen upp genom att någon knarkande frammis bögade kasta tallrikar och annat i Pisstanbul-kebabs lokaler och ett tumult utbröt och några Haiwan-väktare fick rycka ut och mota ut pundaren. Det var roligt tyckte Bussis. Sagt och gjort tog jag mig därifrån och vid Nya Torget stod där två ToF-polisbilar och en ambulans. Bussis misstänker att det var kopplat till tallrikskastningen då ett boende för finare volk ligger där.
Där ser man! Ja, det låter som en vanlig dag i Norrpöking. Vaniljofamiljer med cp-barn, kaosande pundarframmis, Haiwanesiska väktare, ToF-poliser och någon enstaka allabalans.
Jaah en ganska standardeftermiddag. Och så de sädvanliga knollarna så klart. Men en ny Ibög fick det bli hur som då min f.d nästan gett upp helt. Hade bara telecummunication samt PMS tillgängligt. Intranätet ville den gamla inte koppla upp till vilket är riktig padel för en bögporr-surfare som jag. Men nu är det åtgärdat.
Hade den gamla en klassisk sprucken skärm också som exempelvis uppstått under vilt gayporrunkande varpå den ramlat i backen? 
Nein fucktiskt inte då den hade ett läderskal med tillhörande pängapung. Uriginal hela skiten förutom batteriet, rätt brah för att ha hängt med i 5 års tid med ett pervo. Cummunications-makapären (även den Ibög 4S) höll i hela 8 år innan den storknade av all pörr och spermasprut den sett. Samma där, allt på den också uriginal.
Idak blir'e RAF, och eftersom det ännu inte är sanktionerat utav två tanter *brrrrrrr* *ryyys* så hoppas jag att ingen skvallrar så att jag får oväntat hembesök. Huga! Men ni är ju såå pålitliga så jag litar på er... 
Ååh så bra. Dig kan man minsann lita på Mortis! Jefvla särringar att tro att dom kan komma här och förstöra! Blää blä blä bläää-äääh! *PRRRRRRTH!* (Gör pruttljud med munnen och vinkar med händerna hållandes tummarna mot tinningarna)
Vad ska dom göra liksom? *pfffh* Haha!
Jag funderar på att delta i ditt supahnde Bleppe. Fak the pålis liksom!
Pra pra! Rätta takter! Ja fi faan vad jag ska supah och äckla mig när jag "kommer" hem till den +40-gradiga LSS-kvarten!
Det låter müsigt det du Bleppe! Jag bögar nu... En Piss Blå får det bli. KRA-LACK!!!
Jaah! Här är du alltid välcummen. Dä vet du. Vi sitter på min utepladz sen så att grannarna också får ta del av våran fist.
En får tacka på förhud! Vilken brah idé men brunkar dina grannar också "gå" in när du "kommer" ut? Så är det oftast här på min balle och jag förstår inte varför?
Precis så jah! Samt drar för stormluckorna för fönstren.
Pfft, jag tror dom bara är avundsjuka på den maskulinitet vi ToF-pervon uppvisar.
P'sis!
Och NU... Nu e're dags! *KRA-LACK*
Hundar kan dom också... https://youtu.be/oAn4rT0GWuE?si=nadLBWNtVodhMSAA
Åh! Såna daddys! Jag vill ju "gå" i koppel med dessa!
Sidor Föregående 1 … 612 613 614 615 616 … 918 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt