Sv: Här postar vi allt möjligt

Jaaah "Skär"holmens Stöldmarknad har man pesökt ett antal gånger förr om åren. Sist var nog runkt år 2000. Då var "Cash is Knug" helt normalt och man kunde shoppa det mesta även där. Jag tror att man än idag "kommer" längst med just pappers-pängar på ett sädant ställe om det nu finns kvar.

Tjillepitten

15,252

Det har flyttat. Vart vette'faan... Inhandlades en kromad BMX till mig runkt 1985 från det stället vet jag iaf.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Aha BMX! Du åkte med stil redan då hör jag! Men gällande marknaden så kanske det är så enkelt att hästsvansarna burat in alla "försäljare" från det där stället? De flesta var ju redan då Haiwaneser, knollare osv.

Tjillepitten

15,254

Det var dom garanterat jah... Hahaa! Cummer du mögligen ihåg att det fanns en minibil-bana där i parkeringshusets bottenplan med lite gupp, broar o.s.v. där bilarna drevs med gräsklipparmotorer tror jag det var? Hur som... Det tyckte man var kul runkt 1983-1985 cirka att köra.

15,255

https://www.blepp.se/f/gt_och_svamp.png
GT och svamp.

Nein dom bilarna minns jag inte tyvärr. Men på tal om den där bilden nu. Är det en typ av salladsbar med svampar?

Tjillepitten

15,257

Ok.

Jaaah! Typ med sjampinjåner som gör en cpihjärnbögen. Aivan/smile

Såna uppscattas värkligen! Synd att padel-Svärje inte har samma (led)syn som man har i andra länder bara.

Tjillepitten

Bleppe skrev:

Ok.

Jaaah! Typ med sjampinjåner som gör en cpihjärnbögen. Aivan/smile

Å blacklight i lokalen så att varenda sprutfläck syns. Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

15,260

Mortimer Mus skrev:

Å blacklight i lokalen så att varenda sprutfläck syns. Aivan/smile

Jajamensan! Här ska inget gå till spillo minsann! Aivan/blum

Typiskt att någon frammis skall gnälla om den fina miljö man försöker skapa här: https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/ … och-blojor

Tjillepitten

Som vanligt.
"Plocka lite skräp, blablabla, dä tar inte mer än fem minuter!"
Jamen sätt igång då, frammis istället för att stå och klaga! 

På den toan finns det annars potential att bygga en bajspyramid som sträcker sig minst en halvmeter ovanför ringen.

Skaparen av Mortiscism.

Mhm, om det ju av omsorg ett pervo byggt en hög med skithuspapper där. Som ett mysigt krypin men naturligtvis skulle en frammis ta sig dit och jävlas. Min fråga är dock, om nu platzen är så äcklig... Varför kommer hon tillbaka?

Tjillepitten

Jag gissar att hon kommer tillbaks till platzen för att skräpa ner själv i smyg, bara för att kunna fortsätta klaga på nedskräpningen. Med tiden blir det som en hobby, det blir mer och mer spännande att se hur skräpig muggen blir. Standard pensionärstidsfördriv.

Skaparen av Mortiscism.

Samtidigt så kanske hon är en av oss? Förklädd till frammis bara. Med en pervers håmotanke om att locka våra megabögar från Himpa och skapa något megapervigt i sina trakter? En cumspiration.

Tjillepitten

*Spanar in platzen i gurgel mäps.*
Porrkeringar, skogsdungar med tillhörande berg att sola på, ett närliggande gaycafé med minigulfbanana. Yepp, här skulle man kunna starta något megapervigt om man bara vill! Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Japp! Som ett megaperv joppar, alltid spana efeter skogsdungar att förvara skogsporri, blotta sig osv. Rätta takter!

Tjillepitten

Det tycks ske en del i Nybro trots allt: https://sverigesradio.se/artikel/explos … nst-pa-vag

Tjillepitten

15,269

Jaah! Var förbi och kikade för en stund sen.

Såg du någon ToF-militär där? Dom borde "kommit" tämligen fort såvida det inte var genustränande självständiga wannabe-soldater så klart. Då tar det lite längre tid som vi alla vet.

Tjillepitten

15,271

Nä. Dom hade inte "kommit" då. Men en massa käcka brandmän var det gott om. Mmm...

Åhh brandmän! Barbröstade såna hoppas jag. Men på tal om gasdrivet så "kom" jag ju på att en f.d arbetscumrat råkade ut för något liknande. Det intressanta i att just militär tillkallas för en olyckshändelse är nästan unikt för Svärje btw. När det knollas och eldas bilar rätt friskt i hela landet i parti och minut så "kommer" inga soldater... https://teknikensvarld.expressen.se/nyh … pV2Q%3D%3D

Tjillepitten

15,273

Klart dom var barbröstade. Och svettiga i solen... Aivan/cool

Ja gas är ett jefvla påfund. Kör ju det på värksamheten.

15,274

...och pra att Mikael klarade sig...

Åhhhomo! Svettiga barbröstade män... Flaffa! Mhm gas är ett påfund från någon som lever med "gofika" och "Mellokvällar" tveklöst.

Tjillepitten