Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
*smisk* såså, sätt igång och dikta nu..
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 36 37 38 39 40 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Nä! Det tänker jag inte göra. Men du smiskar mig väl inte mer för att jag nu är bångstyrig väl? *ahum*
Det är låååååååångt till fredag..
Det är låååååååångt till fredag..
Jag vet! Vi bygger en tidsmaskin. Ska se här nu... *tar fram trolldeg, hammare, gem...*
..glöm inte Norrlands Gul....
*psscht* *skroink* (ljudet av kolsyra och aluminium*
mmm och den läskade syrligt goda smaken..Du vet väl att den ska serveras kroppsvarm?
Om du inte är nekrofil så antar jag att du menar c:a +37 grader? 
mmm din lille dryckjoms expert..
Tur att jag har med egen dryckjom på "jobbet" eftersom dom visst har något förbud eller vad det nu kallades för mot att förtära rusdryck under arbetstid.
menar du "jobb", den där arbetsterapin att limma ihop piprensare til figurer? Jo bästa att var försktig med Norrlands gul.
Precis!
Den behöver bara några finjusteringar och en fekaliesmörjning så är den färdig.
Tidsmaskinen verkar ju funka. det är ca 1 timme kvar till fredagsmys nu. häftigt..
*spruuuuuuuut*
http://www.youtube.com/watch?v=V-0D0sJp … e=youtu.be
*snurrar runt runt vilt i spermobilen*
Idag ska jag (iaf. till en början) försöka ha lite mera soffsti... sofsitike... sofistikerat fredagsmys.

Ja nu jäklar inga fulostar här inte... men ingen ost för frallor? Typ en skönt gummiaktig herrgård som legat plasförpacknin i 3 månader.
Precis. Kände mig lite gourmet-aktig idag. Har ingen Herrgård. Men dock min egna flensost som nu legat lagrad under utedasset i 6 månader i en Systembolagskasse. Ska ta in den så fort rösterna i huvudet säger åt mig att göra det. Sen blir det finsmakarafton. Du får gärna komma om du vill, Ostis? Gäller även alla andra pervs här.
Porrsurfar du Spermobiler?
Ja. Onanerar lite lätt av den ofrivillga upphetsningen som sker då jag kollar in programmet på 2013 års spermobiler.
Ganska intressant att se vilka bilder som dyker upp om man bildgooglar "spermobil"
Jo, mycket runkmaterial blir det ju.
Sidor Föregående 1 … 36 37 38 39 40 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?