Sv: Dagens Ord: Den Fantastiske Doktor Pung
Beskrivning: Svensk dokusåpa som följer den erfarne pungdoktorn Deng Pung, samt hans familj och anställda på hans mottagning utanför Säffle.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Den Fantastiske Doktor Pung
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Beskrivning: Svensk dokusåpa som följer den erfarne pungdoktorn Deng Pung, samt hans familj och anställda på hans mottagning utanför Säffle.
Åååh! Deng... Cummer ihåg att det var Ostis som presenterade honom för mig/oss. Ack jaah...
Ooh! https://youtu.be/2ufhPZN0l2g
Ack jaaaah! *snyfte*
Hela fyra års saknad. 
Oooj jaah!
Han tog dock en smygtitt in på forumet år 2022 ser jag. En vågad risk om man är på flykt från ÖIA.
Vilken fantastisk film! Som klippt och (om)skuren för att visas på SVT Bögkanalen!
Jah!
Tänk att kapa (k)anal 1 på Julafton klockan 15 och sända ett potpurri av klassiker som diverse fittkrampare har skapat. Tänk att få se "Gurksnusk" och "Deng Pung på nya äventyr" av Ostfralla, Bleppes "Avföring i universums ständiga rörelse", "Bleppe får bs-7 bajsutlösning" och "Bleppe får besök" samt några av mina julalster i TV! 
Mhm.. MHM! Växte ju upp med "John Bögblund"... En skäggig mupp som strödde sin säd över barn så dom skulle sova. Rejält muppigt porrgram. Förutom det "Vilse i bajskakan" osv. Men det kunde som sag(g)t vara kuk att visa dessa alster på hjulafton.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Den Fantastiske Doktor Pung