Sv: Här postar vi allt möjligt

Då är så väl"kommen" så att besöka staden. Ta med skottsäker väst om du väljer McD i Hascheby. Än bättre en sädan bombdräkt som i "The Hurt Cocker". Runkvänlig film som utspelas till stora delar i just Hascheby även om ingen tror det. Judeskogs käkade jag på vid något tillfälle men i Mjöl(bagge)by, vart inte så impregnerad även om slafset "gick" ner. Annars har vi numera tre MAXX-bögerhak. Det senaste tillskottet vid E4:an Kvillinge. De rövriga ligger mindre brah till för tungspermos. Resnings-centrum nära Centralen samt Ingelsta mittemot Kromkuksgatan och Glasis. Dålig placering anser jag, klart man vill ta sig en flottig bögare ihop med de byxljumna Åbrona? Brevid ligger Pissa Nut, helt okej ställe när de har pissa-buffé. Dom har även birabärsa m.m.

Tjillepitten

14,927

Låter pra dä!

På tal om något annat så var jag bl.a. på lyxiga DollarStår idag, och där snat... köpte jag dessa som var mycket goda. Äter dom just nu. Kan recummenderas!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Mhm! De såg smarriga ut! DollarStår samt FEKO brunkar ha lite nya och roliga saker att knapra på. Sist sna.. köpte jag en stor påse "Takis blue (ball)heat". Dom var det lite drag i men nja lite för mycket fabrikstillverkad arti-fis-iell smak efter en stund. Innan dess "kom" jag över en påse "Chili-ostbögar", dom var ToF om något. Tyvärr bara ett begränsat lager.

Tjillepitten

14,929

Åhåå! Ja FEKO har vi i Käälmah också. Stort som fan har jag ju insett. Men jag brunkar ju storhandla på CG som normalt folk hur som...

Nehepp... Dags för en långhylsa Sju"komma"tvåan till! SKÅL PERVOCUMRAT BUSSIS!!!

KRA-LACK! SKÅL! En Piss Blå 6,8 här! Jaah FEKO är stort även här, mycket frammisprylar men påminner om en Finlandsfärja direkt i bögan. Där säljs det tobak i parti och minut bl.a, jaah mycket som en Tax-free fucktiskt. Sädan övergår det till ett hopkok av Ö&B/Gekås. Mot slutet af boutiquen finns där leksaker, men bara såna leksaker för barn. Inget för oss pervon. Djurartiklar och sist "kommer" godiset, chips och sånt.

Tjillepitten

14,931

Samma som här...

Lite kul att man har joppat i dom gigantiska lokalerna (Gamla Vulvofabriken) en gång i tiden som CP-truckschaufför och kunde "nästan" känna igen vilka betongpelare man brakat in i nu när man gled runt där inne med spermobilen i FEKO's lokaler.

Här intog FEKO en annan lokal, nämligen K(åt)-Rautas men cumcepten är nog di samma för dessa lågpissvaruhus. Tacka vet jag gamla Ö&Bög från 90-talet då det var riktigt ToF där oavsett butik.

Tjillepitten

14,933

Jaaah! Var på ÖB i Räppe, (Gegg)Växjö runkt 1988-1990, och då hade dom kasslerskjortor, gasmasker, kängor m.m. Och utanför fanns det några 303:or bl.a. Det var bättre förr...

Jaaaah så fint och pervigt det var då! Hemma i Nypöking stod en TGB-11 utanför Ö&Bög. Bara en massa militära begagnade krejjor som det skall vara för oss pervon. Sädan bögade det komma in en massa krimskrams ihop med mysko matprodukter. Exempelvis minns jag "Nalles chokladdryck"... Jag tror fucktiskt man kunnat använt denna kopia av "O´Bög" som murbrunk. En skapligt pedofil nalle prydde en kissgul plastburk.

Tjillepitten

14,935

Mmmm... Chokladdryck jah! Bleppis som är så barnslig utav sig sna... köpte fjucktiskt Fjucko idag... Först på liten glasflarra som smakar godast utav någon oklar anledning. Burk=blä! Två sådana. Sädan såg jag att den fanns på Tetra 1 liters som det fick bli en utav.

I Pervsterdam om 2,5 veckor blir det givetvis att brunkra upp med en stor 'Chocomel' (Deras Fjucko) i minibaren kvällen innan svineriet, och som sveps morgonen efter med välbehag.

Mmm, Fjucko... Men japp på flaska skall det vara! Mosbögbricka, bajstonturka, kräksallad och så grillkörv så klart! Klassisk måltid från det gamla Svärje!

Tjillepitten

14,937

Det är en måltid för vinnare det! Borde alltid vara standard på Nobelfesten.

Japp sann kost för rejält volk! Inget pjosk, detta ihop med gamla hederliga plastbackar med birabärsa i skall flöda ihop med Seglardrickan. Tunnbögsrulle till nattfösare skall det också vara!

Tjillepitten

14,939

P'sis! På tal om tunnbögsrulle så har jag nyligen kollat in en gosse som heter Roy på JT som testar en massa sådana rullar i Fjollträsk. Har iofs. kollat ett bra tag...

Har fucktiskt sett några av hans värk och visst blir man "sugen"? Mina sexuella erfarenheter är att mellan CG och Homo-eleven så är det jämt. Annars finns ju det klassiska Bög-Leons kvar i Norrpöking där det serveras rejäla lullar. Deras rövriga meny är också brah för en rattrunkare, recummenderas när du "kommer" hit. Mortis kan säkert också intyga på att krubbet är ToF. Tyvärr så rinner tiden och sperman ut för Bög-Leons: https://www.di.se/nyheter/ostlanken-dri … a-flykten/

Tjillepitten

14,941

Åååhå! Fantiserar om att sladda upp där på bredkas med tungspermon och hoppa ur iförd lack och läder med Gay-Ban pilotsolglasögon och sädan ha en mat-bög-sperma-knulla-bajs-orgie!

Medans "Bög to the bones" spelas jaaahaahhhh!

Tjillepitten

14,943

ÅÅÅH!!! Du vet du! Ja p'sis så jaaah!

14,944

Nu steker jag hambögare med +2 promille...

Jaaah fyllematlagning tyder på ToF-ighet och du står väl vid spisen utan förkläde?

Tjillepitten

Någon som vill följa med på resa till Danmark? Gillar värkligen de käcka bilderna på alla bekvämligheter här: https://amigosauna.dk/

Tjillepitten

14,947

Utan förkläde jaaah! Blir ju så mycket mysigare såå juh!

Bleppe skrev:

Det blir nog bra det. Jag har ju ett McDullah's 1,5km här hemifrån: https://maps.app.goo.gl/1PaTSomU6d6YkMnt5

Ett ställe i min smak, vilket förklaras i recensionerna...

Vilka lovande recensioner! Flaffa! Aivan/smile
"Fick en pikant sörja på min burgare, vet inte riktigt vad det var men smakade avföring."
Precis en sådan burgare vill jag ha!

Skaparen av Mortiscism.

Bussföraren skrev:

Någon som vill följa med på resa till Danmark? Gillar värkligen de käcka bilderna på alla bekvämligheter här: https://amigosauna.dk/

Samma hak som beskrivs i denna klassiker! Aivan/biggrin https://youtu.be/8ybtRx7O_ow

Skaparen av Mortiscism.

14,950

Mortimer Mus skrev:
Bleppe skrev:

Det blir nog bra det. Jag har ju ett McDullah's 1,5km här hemifrån: https://maps.app.goo.gl/1PaTSomU6d6YkMnt5

Ett ställe i min smak, vilket förklaras i recensionerna...

Vilka lovande recensioner! Flaffa! Aivan/smile
"Fick en pikant sörja på min burgare, vet inte riktigt vad det var men smakade avföring."
Precis en sådan burgare vill jag ha!

Jaah! Och intressant att han tydligen Vet hur avföring smakar.