Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Inte ens på anusrika gamla brunksorter får denna fina kultur leva kvar. Men som du nämnde så har vi alltid skyddshelgonet. Jag kan tänka mig att han har mycket visdom att förkunna till oss i detta forum.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 344 345 346 347 348 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Inte ens på anusrika gamla brunksorter får denna fina kultur leva kvar. Men som du nämnde så har vi alltid skyddshelgonet. Jag kan tänka mig att han har mycket visdom att förkunna till oss i detta forum.
Ojojoj, det har han säkert.
Tänk om Skyddshelgonet är som "The Man from Earth", d.v.s. i hemlighet rik som fan efter att ha levt i över 14 000 år, byter liv och identitet efter några decennier.
Inte så konstigt att han lever ett ganska isolerat liv, han har förmodligen redan sett ALLT. 
Och han kanske sitter på "framtiden" också, det är därför han inte väsnas alls. Han sitter där och kan stjärtskåda varje pervso som passerar på porrkeringen. Han är medveten om vi alkoholiserade pervos kommer att segra med hjälp av Herkko och robotarna tar över.
*Flämt!* Nu är han ännu mer mytomspunnen!
Och nu börjar fredagsmüset! *Kracketi-klack!*
Rätta takter! Själv får man ge sig till tåls i 12 timmar innan man kan supah igen pga DV/KV. Men skyddshelgonet är nog lite som i Pervtrix när Neo får klart för sig hur allt "ligger" till.
Ooh jaah! Det enda sättet att und"komma" AI-agenterna som vill förstöra världen är att dricka alkohol!
Jaah! Och ta rektala Dimor...
Men... Får du värkligen vara uppe så här sent i rum 316, Mortis? 
Cum hem runkt 05:00 idag och tog mig då ett bajsbad innan jag körde till Fjantum och hängde på låset 05:59 för att slippa alla slan om jag bebögt inrättningen senare idag. *brrrrr!* Där sn... "införskaffades" det en hel del bu-vänliga produkter som jag fyllde min trasiga kyl med. Det andra gotte-gotte mumse mumset hade jag fiffat innan KV/NV:n igår i Käälmah.
Så nu e'reeeee FREDAGSMYYYYYYYYYYYYS!!! 
Men... Får du värkligen vara uppe så här sent i rum 316, Mortis?
Äsch, sket i att sova. Det blev maratonrunk framför gamla Nils Poppe-filmer istället.
Jaah! Müs! 
Jaaah! Då müser vi väl tillsmmans! *pust stånk stöön*
Jaah!
*Puh, pes, flämt!*
"Är den inne än nu 'råh, Klabbarparn?"
"Joröh Nesse, ja tröck in hela paketet mitt!"
"Dä ä rätta takter Klabbarparn! Nu "kommer" jag! ..Åhooey! Heiy-heiy-heiy-heiy!!!"
*blir så upphetsad att jag trillar ur spermobilen då vårdaren inte låst fast 5-pungtsbältet... *DUNS*
"Nesse! Nesse! Hur gick dä Nesse?"
"Joo råh! Men Klabbarparn, du får gärna "komma" på besök genom bakdörrn' på mäk snart igen förståru!"
"Men Eulalia, Nesse?"
"Njäh, hon märker ingenting! Den däringa musen har 'ente fått nå skott i säk sen ja gjorde lumpen, se! Heiy-heiy-heiy!"
*MEGA FAP MEGA FAP MEGA FAP*
Aah. Porrfilm, pissa och bärsabira.
Testar dessutom en Jai Alai Double IPA på 10%. Nu vet ni sädan tidigare att jag inte är ett fan av IPA, men denna var väl åtminstone drickbar. Inte lika bra som Oppigårds Thurbo Triple IPA, så det blir nog ingen repris på detta dryckeshjon.
Fortsätter därefter att hinka Spermdrups och Spaten München från hjältarnas land! 
Blevf visst det vanliga... KNUG, Piss blå och Bläckan. *Öppnar dörren/masonitskivan och finner ett brevf* Jag försöker bokstavera vem som skickat detta... TRANS... VESTIT... VANHEDEN... STYRET?... Öppnar brevfet och där "kom" det jag vetat... "Herr Bussis pga jadajada så har vi, men inom denna tid kan du överknolla"... Det var min gode man som läste upp detta via pungtskrift. Jaha du Bussis då var det väl dags då...
Äsch, jävla vaniljon med sina bokstäver och brevfitterier! Duger knappt att torka sig i röven med!
KNUG, Piss blå och Bläckan låter däremot som rätta takter!
*MEGA FAP MEGA FAP MEGA FAP*
!!!!!!!!!!

Jaaahhh..Vem vill inte bögah med en sädan dase?!
En sann DB lägger fram skapadet av ett nytt Gloryhole-skjul på Himpa: https://www.svt.se/nyheter/utrikes/stor … i-georgien
Mmmmhm. Nästan lika bra som i Turkiet när dom monterar ihop IKEA-bord...
*Fniss* Jaah Mortis film kring den fadäsen om det turkiska bordet är för jefvla rolig.
Det ä dän! Har varit i Turkiet en gång... Side 1998. Fi faan! Man är ju en vandrande plånbok där! Satana så jobbigt volk!
Jovars pesökte Marmaris en gång och det räckte. Runkt 2005. Aldrig mera! Å andra slidan påminner det om dagens Norrpöking lite grann.
Hua! Och själv var jag också. Ingick "frukost" på sjappet man bodde på. Men det såg ut som dom tömt kattsandlådan i skålarna, så jag köpte mig en dönerkebap från en sunkig matvagn på gatan. Såg ju för jevvla gött ut och jag hade räknat med att drabbas utav "Montepervos Hämnd", men tyvärr så gjorde jag inte dä. God var den och pillig.
Sidor Föregående 1 … 344 345 346 347 348 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?