Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Bl.a jaaah, fick med mig en jävla massa skojsigt för ett par år sädan när en Dumhetstand skulle ut... Huuu, fii fääeen den fittvärken. Men med lite medikamenter i snoppen så "gick" allt som vaselinsmort.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 343 344 345 346 347 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Bl.a jaaah, fick med mig en jävla massa skojsigt för ett par år sädan när en Dumhetstand skulle ut... Huuu, fii fääeen den fittvärken. Men med lite medikamenter i snoppen så "gick" allt som vaselinsmort.
Dä får man!
*...Slår igång tant-radarn. Kikar ut genom alla fönster och dörrar. låser.*
Näh. Lite sugen fucktiskt.
*Kra...-lack.* 
Drog ut Dumhetstanden, men inte fan fick jag med mig några skojiga snurrepiller! Och nu har bedövningen släppt. Hilvede. 
Nå, åkte till Kromkuksgatan efteråt för att snat-... "Införskaffa" bärsabira och Tallis!
Rätta takter! Tänk att få Tallis på recept med bögkostnadsskydd.
Och tanden kan du ju lägga under kudden och hoppas på att den daddybeariga tandfén "kommer" på besök i natt. Ti-hi!
Det vore något! Samt servicen som alla alkisar får framme vid kassorna, med enda skillnaden att man har förtur, t.o.m. före slanen som köar till kassorna! Hihi!
Aj aj aj, jag fick ju inte med mig tanden! Då "kommer" det ju ingen daddybearig tandfé! Hilvede! 
Mhm, Tallis i droppställning borde erbjudas oss pervs! Jaah fy fan, att dra ut en gadd gör cp-fitt-ont. Du borde "stått" på dig, dominansbajsat och krävt ett par roliga piller med dig hem. Om det är till någon tröst så beskådade Bussis något graciöst idag på Blypungsgatan. Närmare 18:00 var uret och där satt han! Ingelstas skyddshelgon, vilken syn och min tro på allt pervigt återupp"stod" igen.
Nja. Utförde tandrunken innan för å kolla var nerver o.s.v. sitter, lokalbedövning, lite tryckande med bögtång för att få ut skiten å så var det klart på några minuter innan jag tog spermobilen till systemet. Utan bedövning så hade det nog däremot gjort BDSM-cp-fitt-ont. (Kanske för att min nuvarande tandis är en frammis som inte vill orsaka onödig smärta. Man kanske ska byta till en burdus daddybear som gillar hårda tag och som tycker att bedövning är för sittkissare?)
Man kanske skulle ha stått på sig ändå: "JAA VILL HAA SNURREPILLER VARE SIG DÄ BEHÖVS ELLER EJ!!!" 
Jaah! Ingelstas skyddshelgon!
Om man åker längst hans vanliga promenadstråk vid 9:45-tiden så är det störst chans att se honom, eller om man befinner sig på Blypungsgatan vid öppningsdags.
Ja, trots all bögsnö så är tydligen allt som det ska om man följer spådomen enligt Skyddshelgonets universum. D.v.s. Skyddshelgonet går till systemet = Världen är i balans, allting är som det skall vara helt enkelt.
Jaah du borde ha en stor stark bear som tandläkare. Typ någon Ungersk f.d brottare som arbetat med att meka gamla T-34.or och brännmärkt stora tjurar. Nävar som bajskladdiga håriga dasslock och någon skitig tång från tiden under Sovjetiskt styre. Däremot hade han skickat med dig ett helrör fulvodka på en alkoholhalt runkt 96% gjort på diesel och potatis.
Mhm, det var ett jefvla fittsnöande idag och lär väl pågå ett par timmar till, så padelaktigt. Kallt och slidslaskigt på vägarna igen. Faaaeeäänn! Jag vill knolla Knug Bögbore! Men visst du har rätt i det ang. skyddshelgonet. Måtte han fått det bättre iom Fitt-ICA och fler besökare som skickar till en slant.
Fittsnö jaaaaah!!! (NV) 
DV/KV här i slasket urk! Men nu hemkommen och hör hur det smattrar mot sopsäckarna/fönstren, fi fäeen! Det värkar som den globala uppspermningen har vänt?
Det är en transpiration skapad av New World Odor!
Jaah och dom där plattjordarna ihop med 5 gay-kisstrålare. Möjligen har Shit-trails från flygfarkosterna påvärkat?
Jaah! Och det är ödlefolket som flyger dessa! Schäjpshiftarna...
Hua! Så det är alltså på riktigt?!
Det är det! BÖH!!!
Jaah du borde ha en stor stark bear som tandläkare. Typ någon Ungersk f.d brottare som arbetat med att meka gamla T-34.or och brännmärkt stora tjurar. Nävar som bajskladdiga håriga dasslock och någon skitig tång från tiden under Sovjetiskt styre.
Jaah!
Förr så fanns det tydligen en tandläkare i Finspång som rökte och brukade gräva run(k)t i folks munnar utan handskar med sina grova nikotinfingrar. Rätta takter!
BÖH!!!
Ååh, klockan är slagen! Nu "kommer" dom! B-b-bö-bögs-s-spökena! 
Åh det måste varit före min tid här i byn! Så mysigt det lät, känns mycket öststat-ich!
Släktingar har berättat att det var en Östeuropeisk herre som hade sin klinik i Finspång under det bruna 70-talet.
Det var bättre förr det hör jag det! Och på 70-talet här kan jag bara sexfantisera om hur mera ToF industriarbetarna var. Idag ser man inte många sädana alls. Daddybears från fornkåta dagar som gjöt fallosliknande kanoner som spred säd och sperma mot dåtidens padelspelare... Rätta takter! I Brunksparken kan man beskåda några av dessa pjäser fucktisk, nära till Glasis är det också.
Javisst! Har fått höra många stårys om hur det var i Finspång på den tiden. Raggare, ToF-industriarbetare, tonåriga sprutnarkomaner och alkoholiserade daddybear-finnar.
Har fått höra att det fanns någon invandrare som hade överlevt förintelsen. Det ska också ha funnits någon annan invandrare som hade varit "aktiv" under förintelsen, så att säga... 
Jaah, under det tidiga 2000-talet innan min homotid som inhyst här så fanns det helt klart mer färgstarka karaktärer. Då mitt svar... ehh scattebefriade jopp innebar mycket cumtakt med dessa så fick man höra röv(ar)stårys och inte sällan bevittna samkväm där knogmackor utdelades. Idag ser man frammisar från Siegheil-mens mest som lunchar. A-laget utanför Glasis och lite mer endast färgade personer så att säda. Fula Nyhem och Thunderhills är exempel på det senare klientelet.
Bleppe skrev:BÖH!!!
Ååh, klockan är slagen! Nu "kommer" dom! B-b-bö-bögs-s-spökena!
Iiiiiihih!!! *gömmer sig under alla chaffisars runkfilt bak i sängen i spermobilhytten*
Iiiiiihih!!! *gömmer sig under alla chaffisars runkfilt bak i sängen i spermobilhytten*
Men... Klockan slog om från torsdag till fredag. Då får man dricka öl under en runkfilten, alltid något. *KRA-LACK!* 
Jaah, under det tidiga 2000-talet innan min homotid som inhyst här så fanns det helt klart mer färgstarka karaktärer. Då mitt svar... ehh scattebefriade jopp innebar mycket cumtakt med dessa så fick man höra röv(ar)stårys och inte sällan bevittna samkväm där knogmackor utdelades. Idag ser man frammisar från Siegheil-mens mest som lunchar. A-laget utanför Glasis och lite mer endast färgade personer så att säda. Fula Nyhem och Thunderhills är exempel på det senare klientelet.
Yepp, de gamla originalen från 70-talet har börjat dö ut. Några enstaka lever fortfarande, men har lugnat ner sig lite på äldre dagar.
Sidor Föregående 1 … 343 344 345 346 347 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?