Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Ååh, imorgon blir det fredagsfist! Moshpit(t) till pun(g)kmuzik, stäjchdajving, craodsörfing å annat skoj, sedan ut å söupa! Sicket fredagsmüs! Tänk om man hamnar i en böghög? 
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 342 343 344 345 346 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Ååh, imorgon blir det fredagsfist! Moshpit(t) till pun(g)kmuzik, stäjchdajving, craodsörfing å annat skoj, sedan ut å söupa! Sicket fredagsmüs! Tänk om man hamnar i en böghög? 
ÅÅÅHå! Vilka ska du se/höra?
Åh, några band från lite överallt. Något från Skärblacka, något från fjollträsk.
Det var snack ett tag om att ett band ända från 'Murica som hade vägarna förbi skulle uppträda, men arrangörerna hade inte råd med jänkarnas gage. *Fnys.* De tog nog inte betalt i natura. Säkert vaniljon. Då blir det säkert bättre utan dom ändå!
RUnka!
Påbögar müset redan nu då det är KV på lördag, jefla fasoner! Men skål då stjärtisar!
Schkålar i kaffer. (KV)
Var iaf. inne på glasis på Värkstadsgatan och sn... *ahum* "införskaffade" lite gotte-gotte mumse mums tills på måntag tidigare idag.
Väntar fortfarande med kuken framme angående info om vad som hände på Ban(ankuks)gatan förra gången! 
Jaah. Okej. Lovar billigt och oheligt att berätta det i mörra via mäjl efter klockan 15-16 eftersom jag ska leka twink och få mina dubstep-däck hjul bytta av en daddybear på en värkstad vid den tiden ungefär.
Tjohej!
Jo, har också fått dubstep-däcken bytta nyligen. Så om spermasnön gör en cumback nu igen då jävlar ska jag fylla upp mig med indiskt käk, laxermedel och vinkla röven mot skyarna! Eld!
Tur att man är fet som en bear, "gick" bort till CÖÖP en sväng för att sno saker. Tack vare min isterkuk så höll jag mig på marken. Helfete vad det stormar, fittkallt är det också.
Mmmm... Kan värkligen se dig framför mig hur du med majestätiska myndiga steg tar dig fram i blåsten samtidigt fittregnet piskar ditt söta anlete! Grrrr! 
Och ja: Det blåser som faan här också.
Det vet du! Med stram högerarm samt erigerad penis står jag emot fittstormen!
Här håller även jag mig på marken tack vare min tunga pung. En utlösning och jag flyger all världens väg, så hoppas att jag inte får se en nakenbild på Loket eller något annat sexigt.
Jaah tänk på Mona Sahlin eller något så du håller dig på marken Mortis. Hilvede så det fladdrar i sopsäckarna här hemma, fittkallt inomhus är det också trots idogt runkande.
Sa du runkande? Tänk om man sku-... Nänä, då fladdrar jag iväg! *Mona Muslim. Mona Muslim. Mona Muslim...*
BIRGITTA DAHL!!! 
Aaaah! Snart dags för RAF.
MMM-MHM!!!
På en MÅNDAG?!
Jaaaah! Haft straff-NV hela hälgen jöe... 
Aj aj aj, imorgon blir det att dra ut en bögtand som sitter knepigt. Blir nog några styrkesupar när jag "kommer" hem eller dagen efter!
Är du snäll mot Doktor Käftis så kan du få med dig några trevfliga tabletter mot den orala smärtan. Dessa spar du till hemkomsten och styrkesupandet.
Oxy... 
Sidor Föregående 1 … 342 343 344 345 346 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?