Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt
Åh så smarrigt det såg ut. Nu behöver jag bara finna mig en flygmaskin och dess wc!
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt
Sidor Föregående 1 … 91 92 93 94 95 … 119 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Åh så smarrigt det såg ut. Nu behöver jag bara finna mig en flygmaskin och dess wc!
Åh, Bleppe är tillbaks! Hoppas att snoppisen och stjärtisen är intakta! 
Ska på en DV-intervju i morgon, men kommer faan inte ihåg om han sa klockan nio eller tio. Kanske t.o.m. åtta? Neee, det tror jag iofs. inte. Han tog dock lunch 11:30, det uppfittade jag. Kuken vilket dåligt första intryck att ringa och fråga. Bajsbajsbajsbaaaajs!
Hur löser jag detta?
Gå dit så du är där till 11:30 så får han bjussa dig på lunch.
JAAAAAH!
Är det någon DV i samma stil som du redan har min kåte rattrunkare?
Jdet är deeeeet!
Tungspermo...
Rätta takter! Btw så såg jag härom dagen något riktigt fjolligt. Det var en lastbil från Spermdrups, på sidan stod det något så töntigt som: "Miljölbil". Fitta!
PADEL!!! Fiiiiiii faaaaaan!!!! 
Ska på en DV-intervju i morgon, men kommer faan inte ihåg om han sa klockan nio eller tio. Kanske t.o.m. åtta? Neee, det tror jag iofs. inte. Han tog dock lunch 11:30, det uppfittade jag. Kuken vilket dåligt första intryck att ringa och fråga. Bajsbajsbajsbaaaajs!
Hur löser jag detta?
Enkelt. Dyk upp redan vid klockan sju. När han frågar "Varför är du redan här?" så svarar du "Jag var så upphetsad att jag inte kunde gå hemma och vänta!"
Med lite tur blir han mäkta imponerad och är lika daddybear som du, varpå du får jobbet samt ett gemytligt samkväm på köpet!
(sent svar) Tack! 
Nu vet jag ju att det gick bra, men blev det ett gemytligt samkväm på köpet?
Jadå. Snowballing och fisting, sanna mina ord!
Puss!
Har ni runkat idag?
Neeeh. 
...Inte än. 
Aaah! Då vet jag. 
"Har du runkat idag då?"
"Jaah!"
"Hur ser en älg ut?"
"MUÖÖÖÖÖHH!!!"
Älskar att du "kom"mit ihåg detta!
Självklart! Ack, alla gånger som man har runkat till berättelserna i "Roliga saker ni sett mongos (utvecklingstörda) göra" -tråden.
Jaaah! Dom är runkvänliga di små liven...
Har jag runkat idag? Jag har runkat hela dagen, supit och sovit trots att jag borde tagit tag i mitt (under)liv på allvar osv.
Äsch då... "Kommer" fler dagar att (ev.) göra det på. 
Sidor Föregående 1 … 91 92 93 94 95 … 119 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt