Sv: The neverending 5-ordsDIKT
Batongen
Svart som natten, hård som en grovarbetares vaselinindränkta näve när kärleksfulla vårvindar smeker dess vackra former. Du nu i de trängsta lyckliga hålen perforerar..
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » The neverending 5-ordsDIKT
Sidor Föregående 1 … 9 10 11 12 13 … 721 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Batongen
Svart som natten, hård som en grovarbetares vaselinindränkta näve när kärleksfulla vårvindar smeker dess vackra former. Du nu i de trängsta lyckliga hålen perforerar..
Batongen
Svart som natten, hård som en grovarbetares vaselinindränkta näve när kärleksfulla vårvindar smeker dess vackra former. Du nu i de trängsta lyckliga hålen perforerar med ditt skimmrande svarta skal...
Batongen
Svart som natten, hård som en grovarbetares vaselinindränkta näve när kärleksfulla vårvindar smeker dess vackra former. Du nu i de trängsta lyckliga hålen perforerar med ditt skimmrande svarta skal forcerar varje mödom och anal...
Batongen
Svart som natten, hård som en grovarbetares vaselinindränkta näve när kärleksfulla vårvindar smeker dess vackra former. Du nu i de trängsta lyckliga hålen perforerar med ditt skimmrande svarta skal forcerar varje mödom och anal, med vilda skrik utbryter kalabalik...
Batongen
Svart som natten, hård som en grovarbetares vaselinindränkta näve när kärleksfulla vårvindar smeker dess vackra former. Du nu i de trängsta lyckliga hålen perforerar med ditt skimmrande svarta skal forcerar varje mödom och anal, med vilda skrik utbryter kalabalik när terapin förvandlas till brutal...
Batongen
Svart som natten, hård som en grovarbetares vaselinindränkta näve när kärleksfulla vårvindar smeker dess vackra former. Du nu i de trängsta lyckliga hålen perforerar med ditt skimmrande svarta skal forcerar varje mödom och anal, med vilda skrik utbryter kalabalik när terapin förvandlas till brutal onani, i ett smegmatiskt etui...
Batongen
Svart som natten, hård som en grovarbetares vaselinindränkta näve när kärleksfulla vårvindar smeker dess vackra former. Du nu i de trängsta lyckliga hålen perforerar med ditt skimmrande svarta skal forcerar varje mödom och anal, med vilda skrik utbryter kalabalik när terapin förvandlas till brutal onani, i ett smegmatiskt etui då kommer perversionens kittlande fjärilar...
Batongen
Svart som natten, hård som en grovarbetares vaselinindränkta näve när kärleksfulla vårvindar smeker dess vackra former. Du nu i de trängsta lyckliga hålen perforerar med ditt skimmrande svarta skal forcerar varje mödom och anal, med vilda skrik utbryter kalabalik när terapin förvandlas till brutal onani, i ett smegmatiskt etui då kommer perversionens kittlande fjärilar
likt en bris som smeker...
Batongen
Svart som natten, hård som en grovarbetares vaselinindränkta näve när kärleksfulla vårvindar smeker dess vackra former. Du nu i de trängsta lyckliga hålen perforerar med ditt skimmrande svarta skal forcerar varje mödom och anal, med vilda skrik utbryter kalabalik när terapin förvandlas till brutal onani, i ett smegmatiskt etui då kommer perversionens kittlande fjärilar
likt en bris som smeker det svartglänsande gummit tills frälsningen...
Batongen
likt en bris som smeker det svartglänsande gummit tills frälsningen kommer i ditt varböldiga anus.
Bajsbögen.
På allmänna toaletter jag söker...
Bajsbögen.
På allmänna toaletter jag söker den brundoftande kärleken i mitt...
Bajsbögen.
På allmänna toaletter jag söker den brundoftande kärleken i mitt liv,
ty du kladdiga bajsbög...
Bajsbögen.
ty du kladdiga bajsbög som vänta på min brunstiga...
Bajsbögen.
ty du kladdiga bajsbög som vänta på min brunstiga lem, du smakar
mitt kukslem...
Bajsbögen.
mitt kukslem du smakar min kropp, Jag...
(Ny video på väg med dikten Lärarinnan)
Bajsbögen.
mitt kukslem du smakar min kropp, jag då går opp med penis...
(Ooh så spännande!)
Bajsbögen.
mitt kukslem du smakar min kropp, jag då går opp med penis och hamnar på topp, ty...
Bajsbögen.
mitt kukslem du smakar min kropp, jag då går opp med penis och hamnar på topp, ty du aldrig nått anus flått...
Bajsbögen.
mitt kukslem du smakar min kropp, jag då går opp med penis och hamnar på topp, ty du aldrig nått anus flått där du ligger på rygg...
Bajsbögen.
mitt kukslem du smakar min kropp, jag då går opp med penis och hamnar på topp, ty du aldrig nått anus flått där du ligger på rygg med en snygg aladåb på...
Bajsbögen.
mitt kukslem du smakar min kropp, jag då går opp med penis och hamnar på topp, ty du aldrig nått anus flått där du ligger på rygg med en snygg aladåb på magen. De vitkaklade väggarnas kletsmetiga lyster...
Bajsbögen.
mitt kukslem du smakar min kropp, jag då går opp med penis och hamnar på topp, ty du aldrig nått anus flått där du ligger på rygg med en snygg aladåb på magen. De vitkaklade väggarnas kletsmetiga lyster, som en yster sjuksyster med...
Bajsbögen.
mitt kukslem du smakar min kropp, jag då går opp med penis och hamnar på topp, ty du aldrig nått anus flått där du ligger på rygg med en snygg aladåb på magen. De vitkaklade väggarnas kletsmetiga lyster, som en yster sjuksyster med bögsalvan i högsta hugg, får...
Bajsbögen.
mitt kukslem du smakar min kropp, jag då går opp med penis och hamnar på topp, ty du aldrig nått anus flått där du ligger på rygg med en snygg aladåb på magen. De vitkaklade väggarnas kletsmetiga lyster, som en yster sjuksyster med bögsalvan i högsta hugg, får nu i all sin iver...
Sidor Föregående 1 … 9 10 11 12 13 … 721 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » The neverending 5-ordsDIKT